Στην αποκάλυψη της νέας γενιάς Toyota Hilux προχώρησε η ιαπωνική εταιρεία, με το επαγγελματικό μοντέλο να φέρνει για πρώτη φορά μία σημαντική αλλαγή. Δεν είναι άλλη από την προσθήκη μίας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης. Πάμε να δούμε τα στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει.
Δείτε επίσης: Μείωση τιμής για το best seller της Nissan – Τώρα ξεκινά από τα 20.900 ευρώ
Αρχικά, το Toyota Hilux πλέον θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με αμάξωμα Double Cab. Το εξωτερικό στυλ του νέου Hilux έχει αναπτυχθεί με βάση τη σχεδιαστική φιλοσοφία “Tough & Agile”. Η μπροστινή όψη περιλαμβάνει λεπτούς προβολείς, οι οποίοι συνδέονται με μια κεντρική μπάρα που φέρει το όνομα TOYOTA σε κλασικό στυλ. Στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η αεροδυναμική σχεδίαση αντικαθιστά την παραδοσιακή μάσκα και τοποθετούνται ειδικές ζάντες αλουμινίου. Νέα χαρακτηριστικά για όλες τις εκδόσεις περιλαμβάνουν σκαλοπάτι στο πίσω μέρος για εύκολη πρόσβαση και επανασχεδιασμένα πλαϊνά σκαλοπάτια.

Η σχεδίαση στο εσωτερικό δανείζεται αρκετά στοιχεία από το Toyota Land Cruiser, όπως για παράδειγμα η κεντρική κονσόλα με μία οθόνη στο κέντρο μεγέθους 12,3 ιντσών. Πίσω από το τιμόνι, σε ρόλο πίνακα οργάνων, βρίσκεται και μία δεύτερη οθόνη επίσης 12,3 ιντσών.
Πρώτη φορά ως αμιγώς ηλεκτρικό
Το Toyota Hilux BEV διατηρεί τη θεμελιώδη στιβαρότητα της χαρακτηριστικής δομής αμαξώματος body-on-frame του Hilux και έχει σχεδιαστεί για κορυφαία απόδοση εκτός δρόμου, με ειδικά μέτρα για την προστασία της μπαταρίας από ζημιές ή εισροή νερού. Σημαντικό είναι ότι το βάθος βύθισης 700mm παραμένει ίδιο με αυτό του τρέχοντος μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE). Επωφελείται επιπλέον από το σύστημα Multi-Terrain Select, που προσαρμόζει την απόδοση του οχήματος σε διαφορετικά εδάφη εκτός δρόμου μέσω ελέγχου φρένων και ροπής, προσφέροντας εμπειρία τετρακίνησης που παραπέμπει σε συμβατικό σύστημα μετάδοσης L4.
Το σύστημα κίνησης διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου 59,2 kWh και εμπρός και πίσω e-Axles, παρέχοντας μόνιμη τετρακίνηση, με ροπή 205 Nm στον εμπρός άξονα και 268,6 Nm στον πίσω. Η τρέχουσα ενδεικτική μέτρηση προβλέπει περίπου 715 κιλά ωφέλιμου φορτίου και 1.600 κιλά ικανότητας ρυμούλκησης, με αυτονομία WLTP περίπου 240 χλμ. Η Toyota έχει θέσει ως στόχο τις κορυφαίες δυνατότητες φόρτισης στην κατηγορία, για να ελαχιστοποιείται ο εκτός λειτουργίας χρόνος του οχήματος.

Toyota Hilux Hybrid 48V: ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΕΝΟ, ΕΥΕΛΙΚΤΟ, ΙΚΑΝΟ
Η συγκεκριμένη έκδοση κινείται με ένα σύστημα που περιλαμβάνει μπαταρία ιόντων λιθίου 48V – έξυπνα τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα, ώστε να μην περιορίζεται ο εσωτερικός χώρος – έναν ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια και έναν μετατροπέα DC-DC. Αξιοποιώντας την κορυφαία παγκοσμίως τεχνογνωσία της Toyota στον τομέα των υβριδικών τεχνολογιών, υποστηρίζει τον κινητήρα 2,8 λίτρων πετρελαίου, προσφέροντας ομαλή, αθόρυβη και εκλεπτυσμένη απόδοση σε συνθήκες εντός αλλά και εκτός δρόμου. Η βελτιωμένη απόδοση γίνεται ιδιαίτερα αισθητή κατά την επιτάχυνση, τόσο από στάση όσο και εν κινήσει.

Μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο έως έναν τόνο και να ρυμουλκήσει τρέιλερ με φρένα έως 3.500 κιλά
Τα εξαρτήματα του υβριδικού συστήματος κίνησης έχουν σχεδιαστεί για εύκολη ενσωμάτωση και αντοχή σε δύσκολες συνθήκες λειτουργίας. Ο ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια τοποθετείται ψηλά στον κινητήρα, ώστε το όχημα να διατηρεί την ικανότητα διέλευσης νερού βάθους 700 mm. Η απόδοση εκτός δρόμου ενισχύεται περαιτέρω με το σύστημα Multi-Terrain Select, το οποίο μπορεί να ενεργοποιήσει ο οδηγός για να προσαρμόσει την απόδοση σε διαφορετικές επιφάνειες. Το Multi-Terrain Monitor βοηθά στην οδήγηση εκτός δρόμου, ενώ το Panoramic View Monitor υποστηρίζει το παρκάρισμα και τους ελιγμούς στο δρόμο.
Για την ελληνική αγορά, η άφιξη της Νέας Γενιάς Hilux με τις εκδόσεις 48V 2.8L Diesel και Αμιγώς Ηλεκτρικού αναμένεται στο 4ο τρίμηνο 2026.