Deutz-Fahr: Αποκάλυψη για τη νέα Σειρά 8 TTV

Η Deutz-Fahr αποκάλυψε τη νέα Σειρά 8 TTV, μια πρωτοποριακή γκάμα τρακτέρ που συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, κορυφαία άνεση και εντελώς νέο σχεδιασμό.
Deutz-Fahr τρακτέρ Series 8 2025

Σχεδιασμένη και κατασκευασμένη στο Deutz-Fahr Land στο Lauingen, η νέα Σειρά 8 κάνει το ντεμπούτο της με δύο υψηλών επιδόσεων μοντέλα, που αποδίδουν 313 και 340 ίππους.

Διαβάστε επίσης: Το υβριδικό SUV των 145 ίππων που “καίει” 4,8 λτ./100 χλμ. – Τώρα κάτω από 25.000 ευρώ

Η καινοτομία που ξεχωρίζει στη νέα Σειρά 8 είναι το SigmaVision: μια πλήρως ανασχεδιασμένη καμπίνα με τέσσερις κολώνες, πανοραμική ορατότητα, κορυφαία εργονομία και ευρύχωρο, φιλόξενο εσωτερικό. Η καμπίνα διαθέτει πλήρη ηχομόνωση και μια καινοτόμο πνευματική ανάρτηση, εξασφαλίζοντας ένα αθόρυβο περιβάλλον χωρίς κραδασμούς. Επιπλέον, το νέο αυτόματο σύστημα κλιματισμού τριών ζωνών ComfortPro προσφέρει πλήρη έλεγχο και κορυφαία άνεση στον χειριστή.

Deutz-Fahr τρακτέρ Series 8 2025

Το νέο υποβραχιόνιο iControl ενσωματώνει διαισθητικούς χειρισμούς με χρωματική κωδικοποίηση, MMI και δύο πολυλειτουργικά εργονομικά χειριστήρια: το iMotion, με κουμπιά που μπορούν να προγραμματιστούν ελεύθερα για μεγαλύτερο έλεγχο, και το CrossLever, που προσφέρει ακριβείς, διαισθητικές και προσαρμόσιμες λειτουργίες μέσω της νέας διαχείρισης επιπέδων. Δύο ψηφιακές οθόνες υψηλής ανάλυσης – η κορυφαία iCluster 15 ιντσών στην κολόνα Α και η iMonitor 5 12,8 ιντσών δίπλα στο υποβραχιόνιο iControl – προσφέρουν μια πλήρως ψηφιακή εμπειρία, όπου τα δεδομένα του μηχανήματος, οι λειτουργίες καθοδήγησης και οι ρυθμίσεις άνεσης συνδυάζονται σε ένα ενιαίο διαισθητικό περιβάλλον χειρισμού.

Διαβάστε επίσης: AI για εξέλιξη νέων μοντέλων στον μισό χρόνο – Ποια εταιρεία το χρησιμοποιεί

Το προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα επιτρέπει την απρόσκοπτη ενσωμάτωση του SDF Smart Farming Solutions, που περιλαμβάνει τα Auto Guidance, ISOBUS, XTEND και Telematics. Επιπλέον, υποστηρίζει τη σύνδεση ψηφιακής κάμερας και την εγκατάσταση του συστήματος Deutz-Fahr TAGS (Tractor Assisted Guidance System), που βραβεύτηκε με ασημένιο μετάλλιο στα Innovation Awards του Agritechnica 2025.

Με τη νέα εφαρμογή MyDeutz-Fahr, η Σειρά 8 φέρνει την ψηφιακή τεχνολογία δίπλα στον αγρότη, καθιστώντας τη διαχείριση του τρακτέρ πιο απλή, ασφαλή και αποδοτική. Αγρότες, τρακτέρ και δεδομένα συνεργάζονται πλέον αρμονικά, εξασφαλίζοντας υψηλή απόδοση με τον πιο άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο.

Στα πολυτελή χαρακτηριστικά της Σειράς 8 περιλαμβάνονται η λειτουργία μασάζ με προσκέφαλο DualMotion, τζάμια με επίστρωση Low-E, laminated γυαλί ασφαλείας και υποπόδια για μεγαλύτερη άνεση στις πολύωρες εργασίες. Την εμπειρία ολοκληρώνει το προηγμένο και ισχυρό σύστημα φωτισμού LED, το οποίο εξασφαλίζει κορυφαία ορατότητα.

Για ακόμη μεγαλύτερη άνεση, η νέα ανάρτηση του μπροστινού άξονα, με εξαιρετικά μακρύ ψαλίδι και ξηρά δισκόφρενα, εξασφαλίζει κορυφαία σταθερότητα και αίσθηση ελέγχου, άνεση και ασφάλεια – ακόμα και σε ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα.

Η νέα Σειρά 8 είναι εξοπλισμένη με τον κινητήρα N67, με eVGT και σύστημα Hi-eSCR υψηλής απόδοσης, προσφέροντας έως και 1.398 Nm ροπής. Σχεδιασμένος σε συνεργασία με την FPT, ενσωματώνεται άψογα στα συστήματα της Deutz-Fahr και συνδυάζεται με ένα ανάγλυφο καπό, προσφέροντας κορυφαία ορατότητα και ευελιξία στην κατηγορία του. Συμβατός με HVO και με διάστημα αλλαγής λαδιού 1.000 ωρών, μειώνει το κόστος συντήρησης και μεγιστοποιεί τον χρόνο λειτουργίας. Επιπλέον, το στιβαρό σύστημα ψύξης από αλουμίνιο διασφαλίζει άριστη θερμική απόδοση ακόμη και στις πιο απαιτητικές συνθήκες.

Το κιβώτιο ταχυτήτων TTV παρέχει ομαλή και συνεχόμενη ισχύ από 0–60 χλμ./ώρα, εξασφαλίζοντας κορυφαία ελκτική πρόσφυση, επιτάχυνση και έλεγχο σε όλα τα εδάφη ακόμα και με χαμηλές στροφές κινητήρα, διατηρώντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Τα υδραυλικά συστήματα έχουν βελτιστοποιηθεί περαιτέρω με αντλία Load-Sensing χωρητικότητας έως 220 l/min, ξεχωριστό ρεζερβουάρ CleanOil, ηλεκτρονικούς διανομείς 10 κατευθύνσεων, ειδική βαλβίδα χαμηλής ροής για τον υδραυλικό άνω σύνδεσμο και μοχλούς αποσυμπίεσης για εύκολη σύνδεση και αποσύνδεση. Σε συνδυασμό, αυτά τα χαρακτηριστικά προσφέρουν μέγιστη υδραυλική ισχύ με υψηλή αποδοτικότητα καυσίμου και εντυπωσιακά χαμηλά επίπεδα θορύβου.

Ο πίσω ανυψωτικός μηχανισμός προσφέρει δυνατότητα ανύψωσης έως και 12.000 kg, ενώ ο εμπρός έως και 5.450 kg με λειτουργία Load Relief Control, εξασφαλίζοντας αποτελεσματικό χειρισμό των παρελκόμενων υπό όλες τις συνθήκες.

Στην Ελλάδα, τα τρακτέρ SAME & Deutz-Fahr (SDF) αντιπροσωπεύονται από την εταιρεία ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

To B-SUV των Γερμανών κερδίζει γρήγορα την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού και μέσα σε λίγους μήνες από τη αρχική του διάθεση έφτασε σε ορόσημο....
Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Η Nissan ανακοίνωσε το πρόγραμμα All Clear Service προσφέροντας δωρεάν χειμερινό έλεγχο για τα μοντέλα της και εκπτώσεις σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ....
Οι οδηγοί Ford μπορούν να βελτιώσουν το μοντέλο τους αισθητικά και χρηστικά μέσω της νέας ιστοσελίδας που παρουσίασε η ελληνική αντιπροσωπεία....
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....
Η κινέζικη εταιρεία ήρθε στην ελληνική αγορά και παρουσιάζει το πρώτο μοντέλο που θα φέρει στην Ελλάδα, σε έναν πολύ δημοφιλή προορισμό....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής