Ακόμα πιο πλήρης έγινε η γκάμα του Dacia Duster στην Ελλάδα, με το δημοφιλές SUV να αποκτά πλέον και το νέο κινητήρα που συνδυάζει υγραέριο και ήπια υβριδική τεχνολογία. Πάμε να γνωρίσουμε πιο αναλυτικά τις διαθέσιμες επιλογές, αλλά και τις τιμές στη χώρα μας.
Δείτε επίσης: Δοκιμάζουμε το γαλλικό Best Seller SUV – 1200άρι, υβριδικό με 145 ίππους!
Κινητήρας διπλού καυσίμου στη βασική έκδοση
Στη βάση της γκάμας βρίσκεται η έκδοση Eco-G 100. Ο κινητήρας είναι τρικύλινδρος με χωρητικότητα 999 κ.εκ. Η μέγιστη ισχύς του αγγίζει τους 100 ίππους και η μέγιστη ροπή των 170 Nm εμφανίζεται στο εύρος 2.000 – 3.000 σ.α.λ. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω χειροκίνητου σασμάν έξι σχέσεων, ενώ αναφορικά με τις επιδόσεις να αναφέρουμε ότι τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 13,2 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 168 χλμ./ώρα. Η έκδοση διπλού καυσίμου ECO-G 100 διακρίνεται για την μεγάλη αυτονομία που αγγίζει τα 1.400 χλμ. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο υπάρχουν δύο ρεζερβουάρ (50 λίτρα βενζίνης και 50 λίτρα LPG), ενώ υπάρχει ένα κουμπί ενσωματωμένο στο ταμπλό που αλλάζει άμεσα τον τρόπο τροφοδοσίας του κινητήρα από το ένα καύσιμο στο άλλο.

Πλήρως υβριδικό ή ήπια υβριδικό με 140 ίππους
Ακολουθεί η έκδοση HYBRID 140, που φέρει υβριδικό σύστημα από το Renault Group με συνδυαστική ισχύ 140 ίππων. Περιλαμβάνει έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρου, 94 ίππων, δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας κινητήρας 49 ίππων και μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσεως) και ένα ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (με 4 σχέσεις για τον κινητήρα και 2 σχέσεις για τον ηλεκτροκινητήρα). Υπάρχει και ήπια υβριδική έκδοση, η οποία ονομάζεται mild hybrid 140. Σε αυτή την περίπτωση, το τρικύλινδρο μοτέρ βενζίνης αποδίδει επίσης 140 ίππους και η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων.

hybrid-G 150 4×4 auto: Υβριδικό, υγραεριοκίνητο, αυτόματο και τετρακίνητο!
Κλείνουμε με τη νέα προσθήκη στη γκάμα, την έκδοση που ονομάζεται hybrid-G 150 4×4 auto. Κάτω από το καπό θα βρίσκεται ένα ήπια υβριδικό μοτέρ χωρητικότητας 140 ίππων, το οποίο τροφοδοτεί τον εμπρός άξονα. Ο συγκεκριμένος κινητήρα είναι διπλού καυσίμου, μιας και καταναλώνει και υγραέριο. Πάμε τώρα στον πίσω άξονα, εκεί όπου θα υπάρχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 31 ίππων. Κάπως έτσι, η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 155 ίππους και η μέγιστη ροπή φτάνει τα 230 Nm για τον θερμικό κινητήρα και τα 87 Nm για τον ηλεκτροκινητήρα. Η κίνηση περνά στους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Όσον αφορά τώρα στην αυτονομία, το δημοφιλές SUV θα εξοπλίζεται με δύο δεξαμενές καυσίμου, μία για τη βενζίνη και μία για το υγραέριο. Αμφότερες θα έχουν χωρητικότητα 50 λίτρων, γεγονός που εξασφαλίζει αυτονομία έως και 1.500 χλμ. βάσει του WLTP.
Όλες οι τιμές του Dacia Duster
