Το τέλος του 2025 πλησιάζει και η Toyota έχει ήδη “κλειδώσει” τον τίτλο best seller μάρκα για την ελληνική αγορά, μιας και η διαφορά της από την δεύτερη είναι τεράστια. Πάμε να δούμε πιο αναλυτικά τι αναφέρουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για το διάστημα από τον Ιανουάριο μέχρι και τον περασμένο Νοέμβριο.
Δείτε επίσης: Το B-SUV της Ford δεν έχει αντίπαλο στην πρακτικότητα – Με 566 λίτρα για αποσκευές
Πιο συγκεκριμένα, η best seller μάρκα της Ελλάδας κατάφερε να ταξινομήσει 20.951 νέα αυτοκίνητα στη χώρα μας. Αυτή η τιμή μεταφράζεται σε μερίδιο αγοράς της τάξης του 15,7%. Αυτό σημαίνει στην πράξη πως στα 100 νέα αυτοκίνητα που έρχονται στην Ελλάδα, σχεδόν τα 16 είναι της Toyota. Πίσω της, ακολουθεί η Peugeot 10.945 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 8,2%. Όπως καταλαβαίνεται, μιλάμε για μία διαφορά 10.000 αυτοκινήτων που είναι αδύνατο να καλυφθεί μέσα στον Δεκέμβριο.
Η τριάδα στο 11μηνο ολοκληρώνεται με την Hyundai που έφτασε στα 9.302 νέα αυτοκίνητα και σε μερίδιο αγοράς 7,0%. Στην τέταρτη θέση συναντάμε την Suzuki, η οποία ταξινόμησε 8.683 αυτοκίνητα, ενώ η πεντάδα ολοκληρώνεται με την Opel που κατέγραψε 7.266 ταξινομήσεις. Ακολουθεί ο σχετικός πίνακας με τα μερίδια αγοράς των δέκα δημοφιλέστερων εταιρειών στη χώρα μας για το διάστημα Ιανουάριος – Νοέμβριος.

Στην κορυφή της αγοράς τα B-SUV
Ως προς τις κατηγορίες βάσει μεγέθους του αμαξώματος, στην πρώτη θέση συναντάμε τα B-SUV, τα οποία καλύπτουν το 35,8% της αγοράς. Συγκριτικά με πέρυσι, το μερίδιο αγοράς τους αυξήθηκε κατά 3,1%. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται τα supermini (Β-Segment) με μερίδιο αγοράς 20,1%, ενώ η τριάδα συμπληρώνεται από τα C-SUV με μερίδιο 19,3% (αύξηση κατά 2,2 μονάδες).

“Σαρώνουν” τα υβριδικά στη Ελλάδα
Σε επίπεδο συστήματος κίνησης τώρα, τα υβριδικά αυτοκίνητα ήταν τα δημοφιλέστερα, καλύπτοντας πάνω από την μισή αγορά (μερίδιο αγοράς 50,6% για την ακρίβεια). Ακολούθησαν τα αμιγώς βενζινοκίνητα μοντέλα με μερίδιο αγοράς 29,4%, αλλά σημαντική πτώση σε σχέση με το 11μηνο του 2024 (-7,2 μονάδες). Η τριάδα ολοκληρώθηκε με τα Plug-In υβριδικά μοντέλα που έφτασαν στο 7,7%, ενώ πίσω τους βρέθηκαν τα αμιγώς ηλεκτρικά με 5,8%. Μάλιστα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πέρασαν τα diesel μοντέλα, με τα τελευταία να πετυχαίνουν μόλις 3,3% σε μερίδιο αγοράς.