Δοκιμή Volvo XC90 D5 AWD (+video)

Το Volvo XC90 είναι η ναυαρχίδα της σουηδικής μάρκας και εμείς το δοκιμάζουμε στην πετρελαιοκίνητη έκδοση των 235 ίππων με την τετρακίνηση και το αυτόματο κιβώτιο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Τα SUV είναι η τάση που έχει επικρατήσει τα τελευταία χρόνια και όλες οι εταιρείες προσπαθούν να κερδίσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο στην συγκεκριμένη κατηγορία. Η κάθε μία το προσπαθεί με τον δικό της τρόπο φυσικά, με την Volvo όμως να έχει διαλέξει τον δύσκολο, αφού χωρίς φανφάρες και προκλήσεις έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα εξαιρετικό, μεγάλο SUV. Ο λόγος για το Volvo XC90 το μεγαλύτερο SUV της, που βασίζεται στην πλατφόρμα SPA (Scalable Product Architecture) και πλαισιώνεται από τα XC40 και XC60. Πρόκειται για ένα μοντέλο που αποτελεί δείγμα γραφής για το τι μπορεί να καταφέρουν οι Σουηδοί στην συγκεκριμένη κατηγορία. Εμείς δοκιμάζουμε το μεγάλο, πολυτελές SUV στην πετρελαιοκίνητη έκδοσή του D5 η οποία αποδίδει 235 ίππους και συνοδεύεται από τετρακίνηση AWD και αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.

Όχι σοβαροφανές… Σοβαρό

Ο σχεδιασμός του Volvo XC90 δεν αφήνει περιθώρια για… αρνητικά σχόλια. Είναι αυτό που περιμένεις από μοντέλο της σουηδικής μάρκας. Χωρίς ακρότητες καταφέρνει να είναι πληθωρικό και να εκπέμπει από μακριά κύρος και πολυτέλεια. Η μάσκα εμπρός δεν αφήνει περιθώρια για… παρανοήσεις και τα LED φώτα είναι επιθετικά. Στο πίσω μέρος κυριαρχούν και πάλι τα φώτα που είναι κάθετα τοποθετημένα, “υπογραμμίζοντας” τις πίσω κολόνες, αφού ξεκινάνε από την οροφή για να καταλήξουν στον προφυλακτήρα. Αυτός έχει χρώμιο στο κάτω μέρος του και δύο απολήξεις εξάτμισης. Προφανώς, όσο και αν προσπάθησαν οι Σουηδοί σχεδιαστές, οι διαστάσεις του αμαξώματος του XC90 δεν κρύβονται. Και πως να κρύψεις άλλωστε το μήκος που είναι στα 4.950 χλστ. την στιγμή που πλάτος και ύψος είναι στα 1.776 χλστ. και 2.140 χλστ αντίστοιχα.


Ποιότητα και πολυτέλεια

Το εσωτερικό του Volvo XC90 δεν θα μπορούσε παρά να είναι ποιοτικό. Εξάλλου μιλάμε για ένα μεγάλο, πολυτελές SUV και σε αυτή την κατηγορία ο ανταγωνισμός δεν επιτρέπει υλικά που δεν είναι επιλεγμένα από το… πάνω ράφι. Τα πλαστικά είναι μαλακά, ενώ το ταμπλό καλύπτεται από δέρμα. Η συναρμογή αγγίζει το τέλειο και το φινίρισμα το ίδιο. Γενικώς το αυτοκίνητο σε ικανοποιεί πλήρως, ακόμη και στην παραμικρή λεπτομέρειά του. Εργονομικά οι Σουηδοί έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά, αλλά μην περιμένετε να μπείτε μέσα και να γνωρίζετε τα πάντα. Ο πλούσιος εξοπλισμός και η πλειάδα συστημάτων ασφάλειας κάνουν το διάβασμα του εγχειριδίου απαραίτητο, ενώ θα χρειαστεί ένα μικρό διάστημα εξοικείωσης. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετικά αναπαυτική, η περιμετρική ορατότητα καλή και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ευανάγνωστος, ανεξαρτήτως συνθηκών φωτισμού. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει το τάμπλετ για τον χειρισμό του συστήματος πολυμέσων, του οποίου τη λειτουργία δεν θα δυσκολευτείς να κατανοήσεις. Οι χώροι είναι πολύ καλοί τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες. Μάλιστα, το Volvo XC90 βγαίνει και με 7θέσιο εσωτερικό, όπως ήταν και αυτό του αυτοκινήτου της δοκιμής μας. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει μία ακόμη, τρίτη σειρά καθισμάτων, η οποία αποτελείται από δύο καθίσματα που “κρύβονται” στον χώρο αποσκευών. Αυτός είναι στα 692 λίτρα με τα τελευταία καθίσματα “κρυμμένα” στο δάπεδο, ενώ ακόμη και με αυτά σε πλήρη διάταξη ο χώρος αποσκευών είναι αξιοπρεπής καθώς φτάνει στα 314 λίτρα.

Μαύρος χρυσός

Άσε να λένε πως τα diesel πέθαναν… Με τέτοια μοτέρ σαν αυτό το 2.0 λτ. των Σουηδών έχουν πολύ μέλλον ακόμη. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό 4κύλινδρο σύνολο, το οποίο με την βοήθεια twin turbo αποδίδει 235 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 480 Nm ροπής από τις 1.750 έως και τις 2.250 σ.α.λ. Η λειτουργία του είναι μεταξένια, ενώ ο τρόπος που τραβά από χαμηλά και σπρώχνει προς τα εμπρός το θηριώδες XC90 βάρους 2.050 κιλών είναι αξιέπαινος. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως για το 0-100 χλμ./ώρα το Σουηδικό SUV χρειάζεται μόλις 7,8 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα είναι στα 220 χλμ./ώρα. Φυσικά στην επίτευξη αυτών των νούμερων διαδραματίζει σημαντικό ρόλο τόσο η τετρακίνηση όσο και το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων Geartronic. Και όλα αυτά με τη μέση ανακοινώσιμη κατανάλωση στα 6,7 λίτρα/100 χλμ. Μία τιμή που μόνο ένας πετρελαιοκινητήρας θα μπορούσε να πετύχει.

“Οδοστρωτήρας”

Το Volvo XC90 D5 είναι σαφές από τα πρώτα χιλιόμετρα πως δίνει προβάδισμα στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης. Και αυτό το έχει πετύχει και με το παραπάνω, έστω και θυσιάζοντας σε ένα βαθμό τα δυναμικά του χαρακτηριστικά. Αυτό σημαίνει στην πράξη, ήρεμα και άνετα ταξίδια, ακόμη και αν αυτά είναι πολύωρα, αλλά και κάποιες κλίσεις στο αμάξωμα σε πιεσμένες καμπές, λόγω της ενδοτικότητας της ανάρτησης που ευνοεί την απόσβεση. Αυτό χαρίζει φυσικά πολύ καλή άνεση ακόμη και όταν το αυτοκίνητο πατάει εκτός δρόμου. Τα φρένα του είναι κυριολεκτικά πανίσχυρα, το τιμόνι έχει σωστό βάρος, ενώ το κιβώτιο έχει ομαλές και γρήγορες αλλαγές. Φυσικά το αυτοκίνητο διαθέτει και διαφορετικά οδηγικά προφίλ, από τα οποία ο οδηγός μπορεί να επιλέξει. Αυτά είναι τα Eco, Comfort Offroad και Dynamic που αλλάζουν την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου αναλόγως συνθηκών. Όπως και να το κάνουμε όμως το Volvo XC90 είναι σκέτη απόλαυση στον αυτοκινητόδρομο όπου και καταπίνει… λαίμαργα τα χιλιόμετρα.

Προφανώς και από ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν θα πρέπει να περιμένουμε μία χαμηλή τιμή… Αυτοκίνητα όπως το Volvo XC90 με κορυφαία ποιότητα και τεχνολογία κοστίζουν ακριβά. Πόσο ακριβά είναι το ερώτημα όμως. Σε σχέση με την κατηγορία είναι κάτω από το μέσο όρο, καθώς ξεκινά από τα 76.466 ευρώ στην βενζινοκίνητη έκδοση T6 με τους 310 ίππους. Όσον αφορά το μοντέλο της δοκιμής μας, το 7θέσιο D5 AWD με το αυτόματο κιβώτιο Geartronic, στην εξοπλιστική έκδοση Inscription κοστίζει 85.909 ευρώ.

Πιο κάτω μπορείτε να δείτε το video που ετοιμάσαμε για το σουηδικό SUV.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]