To 1927, ολοκληρώθηκε η παραγωγή του Ford Model T, χάρη στο οποίο ο Henry Ford μπήκε οριστικά στα βιβλία της ιστορίας. Το Ford Model T καταγράφηκε ως το πρώτο όχημα μαζικής παραγωγής στην ιστορία, εύκολο στη χρήση και προσιτό οικονομικά, με αποτέλεσμα να γίνει πολύ δημοφιλές ανάμεσα στους Αμερικανούς πολίτες. Το Ford Model T ψηφίστηκε στον διεθνή διαγωνισμό “Car of the Century“, ως το κορυφαίο αυτοκίνητο του 20ού αιώνα, ενώ φιγουράρει στην 8η θέση των οχημάτων με τις περισσότερες πωλήσεις όλων των εποχών. Το Ford Model T συμβολίζει την άνοδο της μεσαίας τάξης και έγινε σύμβολο του εκσυγχρονισμού των Η.Π.Α., οι οποίες παρουσιάζονταν ως η απόλυτη χώρα στον τομέα των ευκαιριών. Φυσικά, το όχημα ήταν καινοτόμο, διαθέτοντας πολλά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά, με πιο σημαντικά πάντως το μικρό μέγεθος, την ευκολία στη χρήση και την προσιτή τιμή. Συνολικά, το Ford Model T είχε κατασκευαστεί σε 15.007.034 αντίτυπα, ρεκόρ που ξεπεράστηκε πολύ αργότερα, από το VW Beetle.
Το 1938, ξεκίνησε η παραγωγή ενός από τα πιο διάσημα οχήματα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Ο λόγος για το VW Beetle, τον γνωστό σε όλους μας Σκαραβαίο. Το Beetle ξεκίνησε να παράγεται στη Γερμανία, με στόχο να αποτελέσει το πρώτο “όχημα του λαού”, όπως το είχε φανταστεί ο Αδόλφος Χίτλερ. Σύμφωνα με τις αναφορές της εποχής, το αυτοκίνητο είχε ονομαστεί αρχικά Porsche Typ 60. Κατά την παρουσίαση του μοντέλου, ο Χίτλερ του έδωσε το προπαγανδιστικό όνομα Kraft-durch-Freude-Wagen (Αυτοκίνητο που δίνει δύναμη μέσω της χαράς), οπότε το όχημα έγινε γνωστό ως KdF-Wagen. Kraft-durch-Freude ονομαζόταν η νεολαία της ναζιστικής Γερμανίας του κόμματος, οπότε η σύνδεση ήταν προφανής. Αρχικά δημιουργήθηκαν περί τα 210 VW Beetle, έως ότου η παραγωγή σταμάτησε λόγω του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Η παραγωγή του Beetle επανεκκίνησε μετά τον πόλεμο και είχε διάρκεια έως το 2002. Μέχρι τότε, παρήχθησαν 21.529.464 οχήματα, τα οποία πουλήθηκαν σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο. Το VW Beetle, πήρε το ρεκόρ παραγωγής οχημάτων του 20ού αιώνα από το Ford Model T. H παραγωγή του Ford Model T, η συμπτωματικά σταμάτησε ακριβώς 11 χρόνια, πριν την έναρξη παραγωγής το VW Beetle.
Το 1955, έχασε τη ζωή του σε ηλικία 36 ετών ένας από τους Ιταλούς ήρωες των αγώνων αυτοκινήτου, ο Alberto Ascari (Αλμπέρτο Ασκάρι). Ο δις παγκόσμιος Πρωταθλητής Formula 1 (1952, 1953) με την ομάδα της Ferrari, παραμένει μέχρι σήμερα ο μοναδικός Ιταλός που έχει κατακτήσει τον τίτλο, και προφανώς ο μοναδικός Ιταλός που έχει αναδειχθεί πρωταθλητής με Ferrari, γεγονός που αποτελεί το ανεκπλήρωτο όνειρο των Tifosi. Αν και 4 ημέρες νωρίτερα είχε επιβιώσει από ένα τρομακτικό ατύχημα στο GP Monaco, όταν το μονοθέσιό του βυθίστηκε στη θάλασσα, o Ascari βρέθηκε στην πίστα της Monza και δοκίμασε μια Ferrari 750 που θα οδηγούσε, μαζί με τον Eugenio Castelloti, στα 1000 χιλιόμετρα της Monza. Έχασε τον έλεγχο στην Curva del Vialone υπό ανεξακρίβωτες συνθήκες, με αποτέλεσμα μια βίαιη σύγκρουση που του στοίχισε τη ζωή. Το σημείο διαμορφώθηκε αργότερα σε σικέιν που πλέον έχει το όνομα του Ascari.
To 2001, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 63 ετών, ο Ιταλός πρώην πιλότος της Formula 1, Vittorio Brambilla (Βιτόριο Μπραμπίλα). Ξεκίνησε την καριέρα του από τις μοτοσικλέτες, όπου αναδείχθηκε πρωταθλητής Ιταλίας το 1957, ενώ αργότερα μεταπήδησε στα αυτοκίνητα. Έλαβε μέρος σε 79 αγώνες Formula 1 από το 1974 έως το 1980, σημειώνοντας μία νίκη στο θεσμό, στο GP Αυστρίας του 1975 με March-Ford. Ξεχώριζε για τις επιδόσεις του σε βρεγμένο οδόστρωμα, ενώ ήταν ιδιαίτερα μαχητικός και αυτό του αποδόθηκε το προσωνύμιο “The Monza Gorilla”. Έγινε γνωστός για την ρουτίνα “Punch and Crunch” κατά την οποία, έδινε μια πολύ δυνατή χειραψία σε κάποιον που γνώριζε πρώτη φορά και έπειτα τον χτυπούσε στο σβέρκο, διασκεδάζοντας με την ξαφνιασμένη αντίδραση του ανυποψίαστου θύματός του. Ένα δυσάρεστο highlight της καριέρας του ήρθε στο GP της ιδιαίτερης πατρίδας του, το 1978. Τότε, ήταν μεταξύ των εμπλεκόμενων στο μεγάλης έκτασης ατύχημα κατά την εκκίνηση του GP Ιταλίας και έμεινε αρχικά αναίσθητος, οπότε άπαντες φοβήθηκαν για τη ζωή του. Τελικά, εκείνη η σύγκρουση ήταν η αιτία θανάτου του Σουηδού Ronnie Peterson (Ρόνι Πέτερσον).