Δοκιμή Kia Stonic 1.6 CRDi 110 PS

Με το Kia Stonic, η κορεάτικη μάρκα μπορεί να πρωταγωνιστήσει σε μία κατηγορία ραγδαία αναπτυσσόμενη.

H Kia διέγνωσε νωρίς ότι το μέλλον των crossover και των SUV θα είναι λαμπρό σε μια ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία, οπότε η επιλογή της στο να εξελίξει το νέο Kia Stonic, εκτός από αναμενόμενη, ήταν στρατηγική εμπορική κίνηση. Το ότι μάλιστα του έδωσε τις μεγαλύτερες δυνατότητες εξατομίκευσης που έχουν υπάρξει σε μοντέλο της μέχρι σήμερα, απλώς καταδεικνύει τη σημασία που προσδίδει στην πορεία του μοντέλου στις αγορές του κόσμου..

Οι σχεδιαστές λοιπόν ανέλαβαν να δημιουργήσουν ένα compact crossover με στιλ SUV. Στο εσωτερικό, το ταμπλό έχει μια μικρή κλίση προς τον οδηγό για πιο εύκολο έλεγχο, ενώ η «αιωρούμενη» οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων HMI (humanmachine interface) δεσπόζει στο κέντρο και συντελεί στη μείωση των διακοπτών.

Έμφαση έχει δοθεί και στη δημιουργία πρακτικών κι έξυπνων θηκών στην καμπίνα, δίνοντας ένα ακόμη πλεονέκτημα στο Stonic έναντι του ανταγωνισμού. Οι «τσέπες» σε όλες τις πόρτες έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να χωράνε μια φιάλη, ενώ ο χώρος αποσκευών των 352 λίτρων διαθέτει διπλό δάπεδο, δίνοντας τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη να αυξομειώνει το πορτμπαγκάζ σύμφωνα με τις ανάγκες του ή να δημιουργεί έναν εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης 1.155 λίτρων όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.

Το μοντέλο της δοκιμής μας κινούσε ο diesel κινητήρας των 1,6 λίτρων, με απόδοση 110 ίππων και 260 Nm ροπής, εκπομπές CO2 από 109 γρ./χλμ. και κατανάλωση καυσίμου 4,2 λίτρα/100 χλμ. (NEDC, συνδυασμένος κύκλος), που συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο σύγχρονο μοντέλο παραγωγής της Kia, οι μηχανικοί της εταιρείας έδωσαν προτεραιότητα στα σπορ δυναμικά χαρακτηριστικά και την αμεσότητα στις αντιδράσεις. Γι’ αυτό το Stonic ενσωματώνει νέες ρυθμίσεις στην εμπρός και πίσω ανάρτηση, που εξασφαλίζουν έναν ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα.

Το προσθιοκίνητο Kia Stonic διαθέτει στάνταρ ηλεκτρονικό έλεγχο της ευστάθειας (Electronic Stability Control ή ESC) αλλά και το σύστημα διαχείρισης της ευστάθειας της Kia (Vehicle Stability Management ή VSM). Επιπλέον, μια γκάμα από ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού καθιστούν το αυτοκίνητο πιο ευχάριστο αλλά και πιο ασφαλές σε κάθε είδους δρόμο και συνθήκες. Ανάμεσά τους συγκαταλέγονται το Torque Vectoring, το Cornering Brake Control, το Straight Line Stabilit και το Hill Start Assist.

Το Kia Stonic κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Sohari, στην Κορέα, και καλύπτεται από τη μοναδική εγγύηση επτά χρόνων ή 150.000 χιλιομέτρων.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το Hyundai Group εγκαινίασε στη Γερμανία το Square Campus που αποτελεί την σημαντικότερη επένδυση στο τεχνικό κέντρο του ομίλου την τελευταία 20ετία....
Δοκιμάζουμε το best seller της Volkswagen στην κορυφαία του έκδοση 1.5 TSI R-Line με 150 ίππους. Πάμε να δούμε πως είναι στην πράξη, πόσο κοστίζει...
Εκατοντάδες χιλιόμετρα με πλήρες φορτίο κατόρθωσε να διανύσει αυτό το επαγγελματικό van χωρίς να χρειαστεί να φορτίσει ξανά την μπαταρία του....
Η Volvo Saracakis προσκαλεί το κοινό να γνωρίσει την γκάμα της Volvo, σε ένα Test Drive Event που θα κρατήσει έως και την 1η Νοεμβρίου...
Μέσα στο 2025 κατάφερε να διπλασιάσει τις ταξινομήσεις του! Γνωρίστε το best seller μικρό της αγοράς με την 7ετή εγγύηση......
H Ford πραγματοποιεί πανελλαδικά test drives για ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της και οι ενδιαφερόμενοι επωφελούνται διπλά από τη συμμετοχή τους σε αυτά....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα