Το Hyundai Kona παρουσιάστηκε πριν από περίπου δύο χρόνια και το περιμέναμε με ανυπομονησία καθώς ήταν το μικρό μοντέλο SUV, μιας εταιρείας που έχει παράδοση στην συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων και δεν αποφάσισε έτσι απλά να βγάλει ακόμη ένα SUV για να αυξήσει το μερίδιό της.
Πλέον, η γκάμα του Kona διευρύνεται, καθώς αποκτά και υβριδική έκδοση (ολοκληρώνοντας την γκάμα του που πλέον απαρτίζεται από βενζινοκίνητες, πετρελαιοκίνητες και ηλεκτρική έκδοση), η οποία φυσικά θα έρθει και στην χώρα μας το ερχόμενο Φθινόπωρο και εκτός όλων των άλλων δεν θα πληρώνει και τέλη κυκλοφορίας καθώς οι επίσημες εκπομπές ρύπων του είναι μόλις στα 90 γραμμάρια (ακριβώς στο όριο δηλαδή της απαλλαγής). Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά.
Το νέο Hyundai Kona Hybrid, εφοδιάζεται με υβριδικό σύστημα αποτελούμενο από βενζινοκινητήρα 1.6 λτ. ο οποίος αποδίδει 105 ίππους και 147 Nm ροπής και έναν ηλεκτροκινητήρα 44 ίππων και 170 Nm ροπής. Η ανακοινώσιμη συνδυαστική ισχύ του συνόλου είναι στους 141 ίππους και στα 265 Nm ροπής. Οι μπαταρίες από τις οποίες αντλεί την ενέργειά του ο ηλεκτροκινητήρας είναι ιόντων λιθίου συνολικής χωρητικότητας 1,56 kWh.
Το Hyundai Kona Hybrid είναι προσθιοκίνητο και η μετάδοση γίνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου έξι ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Οι επιδόσεις που ανακοινώνει η Hyundai είναι ικανοποιητικές, καθώς για το 0-100 χλμ./ώρα το Kona Hybrid χρειάζεται 11,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα είναι στα 160 χλμ./ώρα. Οι εκπομπές CO2 όπως προείπαμε είναι στα 90 γρ./χλμ. (με τις ζάντες 18 ιντσών αυξάνονται στα 99 γρ./χλμ) ενώ η μέση κατανάλωσή του είναι μόλις 3,9 λίτρα/100 χλμ. (4,3 λίτρα/100 χλμ. με τις 18άρες ζάντες). Διαθέτει μάλιστα και το ECO-DAS (ECO-Driving Assist System) που βοηθά τον οδηγό να επιτύχει τη μέγιστη οικονομία καυσίμου, ενώ σε ταχύτητες από 40 έως και 160 χλμ./ώρα το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί με τον κινητήρα βενζίνης σβηστό (όταν δεν απαιτείται η ενέργειά του, σε κατηφόρα για παράδειγμα).
Στις επιμέρους αλλαγές του τώρα, το Hyundai Kona Hybrid, σε σχέση με τις… συμβατικές εκδόσεις του, έχει να επιδείξει νέες ζάντες αλουμινίου 16 ή 18 ιντσών, 267 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς και τη λέξη Hybrid στο πίσω μέρος.
Στο εσωτερικό, ο πίνακας οργάνων προφανώς έχει αλλάξει, προκειμένου να προβάλει τις απαραίτητες πληροφορίες του υβριδικού συστήματος, υπάρχουν νέα διακοσμητικά και επενδύσεις, ενώ διαθέτει και το Blue Link που επικοινωνεί με smartphone και προσφέρει πολλές δυνατότητες απομακρυσμένου ελέγχου (όπως κλείδωμα και ξεκλείδωμα αυτοκινήτου μέσω κινητού τηλεφώνου) και συνδυάζεται με την οθόνη αφής 10,25 ιντσών, ενώ δέχεται και φωνητικές εντολές (η στάνταρ οθόνη είναι 7 ιντσών). Λεπτομέρειες όπως λευκό πλαίσιο στους αεραγωγούς και λευκές ραφές είναι χαρακτηριστικό της υβριδικής έκδοσης. Επίσης, προαιρετικά διατίθεται και δυνατότητα ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου. Τέλος, ο χώρος αποσκευών του είναι στα 427-504 λίτρα, ενώ το βάρος του είναι στα 1.376 – 1.453 κιλά (αναλόγως έκδοσης εξοπλισμού).