Η μία περίπτωση αφορά την αυστηρά αστική μετακίνηση με μικρές σύγχρονες κατασκευές, ευκολόχρηστες και σχετικά προσιτές σε κοινά βαλάντια.
Η δεύτερη περίπτωση αφορά ξεκάθαρα ακριβές κατασκευές με μεγάλες επιδόσεις αλλά και ικανοποιητική αυτονομία. Βέβαια και στις δύο περιπτώσεις οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν δρόμο να διανύσουν προκειμένου να φτάσουν τις κατασκευές τους σε τέτοιο επίπεδο που οι μεταβολές – ανανεώσεις – face lift να μην έχουν χαώδη διαφορά, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα σχετικά με τον απαιτούμενο χρόνο φόρτισης αλλά και αυτονομίας. Όσον αφορά το κόστος κτήσης, αυτό θα αρχίσει να μειώνεται όταν θα αρχίσουν και οι μαζικές πωλήσεις.
Τέλος, για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα, η ηλεκτροκίνηση δεν πρόκειται να εξοστρακίσει τις υπόλοιπες τεχνολογίες των κινητήρων εσωτερικής καύσης, απλώς θα αποκτήσει ένα μερίδιο και έτσι θα πορευτεί. Φυσικά, αν δεν είχε συμβεί το… ατύχημα του Dieselgate αναμφίβολα η ζωή μας θα ήταν διαφορετική.