Έρευνα: Ποιες μάρκες εμπιστεύεται περισσότερο το αγοραστικό κοινό;

Για ακόμη μία χρονιά ο οργανισμός AMCI Global διεξήγε την έρευνα Trusted Automotive Brand Study, προκειμένου να καταλήξει στις μάρκες που ο κόσμος εμπιστεύεται περισσότερο.
Open Car

Ο οργανισμός AMCI Global ασχολείται με το χώρο του αυτοκινήτου και εκπονεί διάφορες έρευνες γύρω από αυτό αλλά και την αγορά στο σύνολό της. Η πιο πρόσφατη έρευνά του έχει να κάνει με τις μάρκες που εμπιστεύεται περισσότερο το αγοραστικό κοινό.

Η σχετική έρευνα χωρίζει τις μάρκες σε πολυτελείς και σε κανονικές και έχει έναν νικητή για κάθε κατηγορία. Πριν πάμε όμως στα αποτελέσματα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε τα γενικότερα ευρήματα της έρευνας αυτής. Σύμφωνα λοιπόν με τη μελέτη Trusted Automotive Brand Study, η εμπιστοσύνη που έχει κάποιος για μία εταιρεία διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην τελική απόφασή του για το ποιο αυτοκίνητο θα επιλέξει.

Συγκεκριμένα το 50% της επιλογής του οφείλεται στην εμπιστοσύνη. Μάλιστα στην έρευνα τονίζεται πως στο σύνολό της η εταιρείες αυτοκινήτου έχουν αρκετό δρόμο να διανύσουν, προκειμένου οι αγοραστές να τις εμπιστεύονται περισσότερο, καθώς το συνολικό σκορ είναι στο 33/100, ενώ άλλοι κλάδοι προϊόντων βρίσκονται πολύ υψηλότερα. Μάλιστα στη μελέτη συμπληρώνεται πως «ακόμη και αν οι εταιρείες εστιάζουν παραδοσιακά στην ποιότητα, την ικανοποίηση και την βελτίωση της αξιοπιστίας, αυτό δεν σημαίνει πως δημιουργούν λόγους για τους πελάτες να εμπιστεύονται μια μάρκα. Η ικανοποίηση δεν είναι αρκετή.». Σύμφωνα με τον AMCI Global, οι τρεις πυλώνες που δημιουργούν την εμπιστοσύνη ώστε κάποιος να αγοράσει εκ νέου ένα αυτοκίνητο από την ίδια μάρκα ή να προτείνει κάποιο μοντέλο της, είναι η αποδοτικότητα, η εντιμότητα και η κατανόηση που δείχνουν απέναντι στους πελάτες τους.

Στη μελέτη λοιπόν, στην οποία πήραν μέρος 2.500 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, στην πρώτη θέση στους κατασκευαστές πολυτελών (Luxury) μοντέλων βρίσκεται η Alfa Romeo, ενώ στην πρώτη θέση των “κανονικών” (non-luxury) κατασκευαστών βρίσκεται η Honda.

Σε μία προσπάθεια να εξηγήσει τα παραπάνω αποτελέσματα ο οργανισμός AMCI Global αναφέρει πως η Honda έχει κάνει άλματα στον τομέα αυτό, καθώς κέρδισε την εμπιστοσύνη τον πελατών της, χάρη στον τρόπο που αντιμετώπισε τα διάφορα προβλήματα με τις ανακλήσεις των αερόσακων Takata. Η Toyota παραδοσιακά έχει ευχαριστημένους πελάτες, ενώ η Alfa Romeo κατάφερε να τερματίσει στην πρώτη θέση, καθώς έχει σωστά εστιάσει στους τρεις πυλώνες που δημιουργούν την εμπιστοσύνη.

Πιο κάτω μπορείτε να δείτε τους δύο σχετικούς πίνακες με την κατάταξη πρώτα στις μάρκες non-luxury και μετά στις μάρκες luxury, όπως κατατάχθηκαν από τους ερευνητές.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ήταν το αυτοκίνητο που έκανε ευρέως γνωστή την τεχνολογία VTEC. Ας θυμηθούμε το Honda CR-X που παραμένει μέχρι σήμερα ποθητό......
Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio αποκτούν πολύ σπάνια ειδική έκδοση! Δείτε τα στοιχεία που την κάνουν ξεχωρίζει......
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Η μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων στον όμιλος Stellantis ανήκει σε αυτή την εταιρεία! Δείτε το μοντέλο με την μεγαλύτερη έκπτωση......
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Citroen Racing Formula E 2025 Brazilia

Formula E: Ντεμπούτο με βάθρο για αυτόν τον κατασκευαστή

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε