Δοκιμή Citroen C4 Cactus

Απόλυτα ευθυγραμμισμένο με τη φιλοσοφία της Citroen και γεμάτο νέες τεχνολογίες, το C4 Cactus ξεχωρίζει.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ένας μεγάλος αρχιτέκτονας, του οποίου το όνομα δυστυχώς μου διαφεύγει, μου είχε μιλήσει για την ομορφιά της απλότητας και πόσο δύσκολο ήταν να την επιλέξει κάποιος στις δημιουργίες του. Κάτι αντίστοιχο θυμίζει ο σχεδιασμός του Citroen C4 Cactus με τις απλές ξεκάθαρες γραμμές που χρησιμοποίησαν οι σχεδιαστές δημιουργοί, επιτυγχάνοντας ένα όμορφο αποτέλεσμα. Απόλυτα ευθυγραμμισμένο με τη φιλοσοφία της Citroen, είναι γεμάτο από τεχνολογίες τελευταίας γενιάς, ενώ παράλληλα φιλοξενεί στο εσωτερικό του λύσεις από ιστορικά αυτοκίνητα για να συνδέει το παρελθόν με το παρόν στοχεύοντας στο μέλλον.

Τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία η Citroen την ξεκίνησε με το νέο C3 και ακολούθησε πριν από έναν χρόνο το Citroen C3 Aircross με ακόμη πιο προχωρημένη εμφάνιση, συνδυάζοντας αθλητικό, δυναμικό και αισιόδοξο προφίλ, που ταιριάζει σε όλες τις ηλικίες.

Εξωτερικά η απλότητα του σχεδιασμού τονίζεται από τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, που καλύπτουν το 1/3 του αμαξώματος, και σε συνδυασμό με τα μαύρα διακοσμητικά στις κολόνες δίνουν την εικόνα αιώρησης της οροφής. Επιπλέον οι κοντοί πρόβολοι δημιουργούν οπτικά μεγαλύτερο όγκο στο αυτοκίνητο. Με μικρότερη παρουσία σε μέγεθος, αλλά τοποθετημένα στο σωστό ύψος, τα Air Bumps προστατεύουν τις πόρτες από μικροεκδορές. Στο πλαίσιο εξατομίκευσης, όσον αφορά την εμφάνιση του αυτοκινήτου, προσφέρονται εννέα εξωτερικά χρώματα, τέσσερα χρωματικά πακέτα, 31 συνδυασμοί (!) και πέντε επιλογές εσωτερικού.


Περνώντας στο εσωτερικό, η φινέτσα της Citroen είναι παρούσα με στοιχεία ποιότητας, άνεσης, τεχνολογίας. Με έναν ξεχωριστό τρόπο οδήγησης, που εδώ και σχεδόν έναν αιώνα, παρά έναν χρόνο, αφού ιδρύθηκε το 1919 από τον Andre Gustave Citroen, γνωρίζει να προσφέρει ο Γάλλος κατασκευαστής. Ο σχεδιασμός του ταμπλό και των καθισμάτων εξασφαλίζουν περισσότερο χώρο για τα γόνατα των επιβατών, ενώ όσον αφορά τα καθίσματα, δημιουργούν παροιμιώδεις συνθήκες άνεσης στο ταξίδι χάρη στην παρουσία αφρού υψηλής πυκνότητας, που δεν παρουσιάζει καθίζηση έπειτα από πολύωρο ταξίδι ή γήρανση των καθισμάτων.

Η εικόνα συμπληρώνεται από πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων, πανοραμική γυάλινη οροφή, φώτα οροφής LED εμπρός και πίσω, μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και με τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ να ξεκινά από τα 358 λίτρα και να φτάνει μέχρι τα 1.170. Κλείνοντας την πόρτα και ξεκινώντας την ημέρα σου ή το ταξίδι έχεις την εντύπωση πως βρίσκεσαι σε στούντιο εγγραφής ήχου, χάρη στα πιο παχιά τζάμια, στο ηχομονωτικό παρμπρίζ, στη μεγαλύτερη ποσότητα ηχομονωτικού υλικού στο πάτωμα αλλά και στο διάφραγμα που χωρίζει τον κινητήρα από την καμπίνα των επιβατών. Το στοιχείο που ενώνει το παρόν με το παρελθόν είναι οι ιμάντες στην πόρτα, που βοηθούν για το κλείσιμό της, αλλά και το ανάγλυφο μοτίβο στο ντουλαπάκι. Φυσικά ψυχαγωγία και συνδεσιμότητα καλύπτουν όλες τις απαιτήσεις μέσω της οθόνης αφής επτά ιντσών. Mirror Screen λειτουργία συμβατή με όλες τις τεχνολογίες, σύστημα 3D, πλοήγηση με φωνητικό έλεγχο αλλά και του τηλεφώνου και των πολυμέσων. Επίσης υπάρχει και κλήση έκτακτης ανάγκης και υπηρεσία βοήθειας. Άυπνος φύλακας – άγγελος οδηγού και επιβατών 11 τεχνολογικά βοηθήματα, που καλύπτουν όλες τις παραμέτρους που μπορεί να συναντήσει κάποιος κατά τη διάρκεια χρήσης τους αυτοκινήτου.

Αξίζει να κάνουμε ειδική μνεία στη νέα ανάρτηση που χρησιμοποιεί πρώτο από όλα το νέο C4 Cactus με την ονομασία Progressive Hydraulic Cushions, με την οποία η εταιρεία στο μέλλον θα εξοπλίσει και άλλα μοντέλα της. Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό που διαθέτει η καινοτόμα αυτή ανάρτηση και που οι άνθρωποι της Citroen κατοχύρωσαν περισσότερες από 20 πατέντες, είναι πως το κάθε αμορτισέρ διαθέτει δυο υδραυλικά στοπ. Ένα για τη συμπίεση και ένα για την αποσυμπίεση, με αποτέλεσμα να εξαφανίζει το τράνταγμα που προκύπτει όταν μια ανάρτηση τερματίσει τη διαδρομή της.

Κινητήρες

Αυτή την εποχή η Citroen διαθέτει κορυφαίους βραβευμένους κινητήρες προδιαγραφών Euro 6 βενζίνης και πετρελαίου. Υπάρχουν τρεις βενζινοκινητήρες 1,2 τεχνολογίας Puretech, ένας ατμοσφαιρικός απόδοσης 82 ίππων και δυο με τούρμπο 110 και 131 ίππων αντίστοιχα, άπαντες τρικύλινδροι. Στην πετρελαιοκίνηση υπάρχει ένας 1,6 λίτρων τετρακύλινδρος τούρμπο τεχνολογίας Blue HDI με δυο διαφορετικές ιπποδυνάμεις, 99 και 120 ίππων. Χαρακτηριστικό όλων των κινητήρων, οι μικρές καταναλώσεις και η πλαστικότητα στη λειτουργία τους. Αντίστοιχα τρία κιβώτια ταχυτήτων είναι διαθέσιμα, μηχανικό πέντε ή έξι σχέσεων και αυτόματο έξι σχέσεων.

Στον δρόμο

Κατά τη διάρκεια δοκιμής του νέου Citroen C4 Cactus γευτήκαμε όλες τις ανέσεις, τις τεχνολογίες και τη διαφορετικότητα που υπόσχεται αλλά και προσφέρει η Citroen στις δημιουργίες της. Υπήρξε πάντοτε καινοτόμος ως κατασκευαστής και πραγματικά είναι απώλεια εμπειρίας για όσους λόγω ηλικίας δεν είχαν την τύχη να οδηγήσουν από ένα απλό 2CV ή ακόμη και Mehari μέχρι μία DS ή Pallas. Αν είχαν την τύχη να δοκιμάσουν τα αυτοκίνητα που προανέφερα, θα μπορούσαν να καταλάβουν το πόσο μπροστά από την εποχή ήταν η Citroen, γιατί μιλάμε για τεχνολογίες ασύλληπτες μισό αιώνα και πλέον πριν.

Στο σήμερα, με την τεχνολογία να είναι σε υψηλότερα επίπεδα από ποτέ, οι άνθρωποι της Citroen δημιουργούν οχήματα με υποδειγματική οδική συμπεριφορά, ταξιδεύουν ξεκούραστα με όποιο μηχανικό σύνολο κι αν επιλέξει κανείς, ενώ τα κιβώτια ταχυτήτων καλύπτουν όλα τα στυλ οδήγησης αλλά και χρήσης. Σαφέστατα και το αυτόματο κιβώτιο είναι πανάκεια για τον κυκεώνα των μεγαλουπόλεων ή των μεγάλων ταξιδιών, από την άλλη αν εξακολουθείτε να είστε λάτρεις των αλλαγών μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε πέντε ή έξι ταχύτητες. Ο σχεδιασμός βοηθά την αεροδυναμική του C4 Cactus στο αθόρυβο ταξίδι, ενώ η νέα τεχνολογία των καθισμάτων σου δίνει την αίσθηση ότι ταξιδεύεις καθισμένος στον καναπέ του ακριβότερου ξενοδοχείου στον κόσμο. Εξ ίσου ευκίνητο και εύχρηστο μέσα στην πόλη με καλή ορατότητα αλλά και δημιουργός πολύ καλής διάθεσης χάρη στην πλημμυρισμένη από φως καμπίνα. Αφορμή για αυτό, οι γυάλινες επιφάνειες και η οροφή. Αντίστοιχης ποιότητας και τα φρένα, τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες που καλείται να αντιμετωπίσει σαν οικογενειακό αυτοκίνητο.

Ανάλογα με τον εξοπλισμό που χρειάζεται κάποιος για να καλύψει τις ανάγκες του και σε συνδυασμό με μηχανικό σύνολο και κιβώτιο ταχυτήτων διαμορφώνονται και οι τιμές κτήσεις. Αρχίζουν με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα από τα 14.850 ευρώ, ανεβαίνουν στα 16.490 ευρώ με κινητήρα τούρμπο και το πετρέλαιο αρχίζει από τα 16.800 ευρώ. Βέβαια με τις τεράστιες επιλογές εξοπλισμού και εξατομίκευσης που έχει ο καθένας στη διάθεσή του αντιλαμβάνεστε ότι αναλόγως διαμορφώνονται και οι τιμές.

Γνώση γύρω από την ιστορία της Citroen να έχει κανείς και διάθεση να δημιουργήσει το δικό του ξεχωριστό C4 Cactus και από εκεί και πέρα οι επιλογές είναι αστείρευτες.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Η καριέρα του στα ράλι ξεκίνησε το 1970. Μέχρι σήμερα έχει καθίσει στο δεξί μπάκετ ως συνοδηγός σε πάνω από 30. Mεταξύ αυτών ο Jigger, ο Ιαβέρης, ο Λεωνίδας Κύρκος,, ο Άρης Βωβός, ο Ιαβέρης Junior, ο Dim και πολλοί άλλοι. Έχει συμμετάσχει σε 28 ράλι Ακρόπολις, έχει κερδίσει 16 πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα και έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες του πανευρωπαϊκού και του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, Αφού τελείωσε τις σπουδές του στη δημοσιογραφία και παράλληλα με τους αγώνες εργάστηκε από τις αρχές του '70 στις εφημερίδες "Βραδινή", "Απογευματινή" καθώς επίσης και στα περιοδικά "Auto Tourism", "Πίστες και Δρόμοι". Στις αρχές της δεκαετίας του '90 συμμετείχε στην τηλεοπτική εκπομπή "Τροχοί και Δρόμοι" και από το 1999 έως και σήμερα είναι ο παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής "Traction", από την οποία έχουν περάσει ως καλεσμένοι σπουδαίες προσωπικότητες. Από το 2010 έως και σήμερα είναι διευθυντής έκδοσης του "Traction Magazine”. Όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του έχει οδηγήσει μερικά από τα σπουδαιότερα αυτοκίνητα όπως η Enzo Ferrari, η Ferrari F 50, η Porsche Carrera GT, η F1 Jordan, το Subaru Impreza WRC, το Peugeot 206 WRC, το Citroen Xsara WRC, το Skoda Fabia WRC και πολλά άλλα.

E-mail: [email protected]