Αυτές είναι πλέον και οι ισχυρότερες Porsche Cayenne όλων των εποχών, καθώς το υβριδικό τους σύνολο, το οποίο απαρτίζεται από έναν 4.0 λτ. V8 βενζινοκινητήρα 550 ίππων και 770 Nm ροπής και από έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 400 Nm ροπής ενσωματωμένο στο 8άρι κιβώτιο Tiptronic S, αποδίδει συνδυαστικά 680 ίππους.
Χαρακτηριστικά που χαρίζουν στην Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid τελική ταχύτητα 295 χλμ./ώρα και 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3.8 δλ. και 0-200 χλμ./ώρα σε 13,2 δλ.
Και όλα με μέση κατανάλωση μόλις 3,7-3,9 λίτρα/100 χλμ. εκπομπές CO2 στα 85-90 γρ./χλμ. Κάτι που σημαίνει πως το γερμανικό μοντέλο δεν θα πληρώνει τέλη κυκλοφορίας στην χώρα μας με το ισχύον καθεστώς, στο οποίο απαλλάσσονται αυτοκίνητα με εκπομπές CO2 έως και 90 γρ./χλμ.
Όλα τα παραπάνω νούμερα ισχύουν φυσικά και για την κουπέ έκδοση του μοντέλου, ενώ αξίζει να πούμε πως και οι δύο υβριδικές Cayenne μπορούν να κινηθούν αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για έως και 40 χιλιόμετρα και με ταχύτητα έως και 135 χλμ./ώρα. Η μπαταρία έχει ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 14,1 kW και είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του χώρου αποσκευών, ενώ φορτίζει πλήρως σε 2,4 ώρες με στάνταρ φορτιστή 7,2 kW ή σε 6 ώρες μέσω οικιακής παροχής ρεύματος (πρίζας).
Παράλληλα η Porsche παρουσίασε και την Cayenne E-Hybrid Coupe 3.0 λτ. V6 turbo με συνδυαστική ισχύ 462 ίππων και 700 Nm ροπής. Αυτή, με το πακέτο Sport Chrono, το οποίο είναι στάνταρ εξοπλισμός της, κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ. (5,0 με τα lightweight sport πακέτα) και έχει τελική ταχύτητα 253 χλμ./ώρα. Όσον αφορά την κατανάλωσή της, η μέση εργοστασιακή τιμή της είναι στα 3,1-3,2 λτ./100 χλμ. Ενώ δεν πληρώνει και αυτή τέλη κυκλοφορίας καθώς εκπέμπει μόλις 72-75 γρ./χλμ. CO2. Τέλος, η ηλεκτρική της αυτονομία είναι στα 43 χιλιόμετρα.