Νέο Audi RS 6 Avant: Ήπια υβριδικοί… 600 ίπποι!

H Audi παρουσίασε το νέο RS 6 Avant, το οποίο τηρεί τις παραδόσεις υποσχόμενο για ακόμη μια φορά υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και άπλετους χώρους

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Έχοντας πρόσφατα γιορτάσει 25 χρόνια ιστορίας των μοντέλων RS, η Audi παρουσίασε την 4η γενιά του υψηλών επιδόσεων RS 6 Avant. Το δυνατότερο μοντέλο της γκάμας του A6 Avant, έχει δεχθεί τις περιποιήσεις των ανθρώπων της Audi Sport. Έχοντας όμως προσαρμοστεί στις επιταγές της εποχής, εφοδιάζεται και με ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης.

Καθώς RS και επιδόσεις πάνε μαζί, το νέο Audi RS 6 Avant δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Ο V8 κινητήρας 4 λίτρων TFSI με twin-turbo έχει ισχύ 600 ίππων, ενώ η ροπή φτάνει στα 800 Nm, μεταξύ 2050-4500 στροφών. Παράλληλα, συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48V, που προσφέρει δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας έως 12 kW, η οποία αποθηκεύεται σε μπαταρία ιόντων λιθίου. Επιπλέον, το νέο Audi RS 6 Avant εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων Tiptronic και σύστημα μόνιμης τετρακίνησης Quattro. Αν και η βασική ρύθμιση είναι 40:60 στον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, το ηλεκτρονικό σύστημα ανιχνεύει σε πραγματικό χρόνο την πρόσφυση κατά την κίνηση. Έτσι, μπορεί να κατανέμει τη ροπή σε ποσοστό έως 70:30 εμπρός και 15:85 πίσω.

To Audi RS 6 Avant είναι κατά 20 χιλιοστά χαμηλότερο από το A6 Avant, ενώ διαθέτει και αερανάρτηση RS. Για ταχύτητες άνω των 120 χλμ./ώρα και εφόσον ανιχνεύσει ανωμαλίες στο οδόστρωμα, η συγκεκριμένη έχει τη δυνατότητα να χαμηλώσει επιπλέον κατά 10 χιλιοστά. Σε περίπτωση κίνησης με χαμηλή ταχύτητα, μπορεί να “ψηλώσει” κατά 20 χιλιοστά. Όλα τα παραπάνω, συνεισφέρουν στην επίτευξη εντυπωσιακών, παρά το αυξημένο βάρος λόγω όγκου, του Audi RS 6 Avant. Συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο έχει επιτάχυνση 0-100 σε 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ το 0-200 διαρκεί μόλις 12 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα έχει οριστεί ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, ωστόσο υπάρχουν και οι εκδόσεις Dynamic και Dynamic Plus, στις οποίες αυξάνεται στα 280 και 305 χλμ./ώρα.


Επιπλέον, ο οδηγός του Audi RS6 Avant μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε 6 προφίλ οδήγησης, με τα RS 1 και RS 2 να προστίθενται δίπλα στα “νορμάλ” comfort, auto, dynamic, efficiency. Εφόσον επιλέξει τα RS 1 και RS 2 -τα οποία εντάσσονται στο “RS Mode”,- το σύστημα θα πραγματοποιήσει ρυθμίσεις σε κινητήρα, σύστημα διεύθυνσης, διαφορικό, σύστημα τετρακίνησης, καθώς και στον ήχο του κινητήρα ή το air condition. Για καλύτερη ενημέρωση του οδηγού, τα παραπάνω απεικονίζονται στην οθόνη του Audi Virtual Cockpit.

Όσον αφορά στην εμφάνιση, το νέο Audi RS 6 Avant είναι αρκετά διαφοροποιημένο από την απλή έκδοση. Κοινά παραμένουν οι εμπρός πόρτες, η οροφή και το πορτ παγκάζ, ενώ η αύξηση του πλάτους 40 χιλιοστά σε κάθε πλευρά, χάρη και στους τροχούς 21 ιντσών, καταδεικνύει τις σπορτίφ αλλαγές. Νέος είναι ο σχεδιασμός του εμπρός καπό, ενώ οι αεραγωγοί θυμίζουν το Audi R8, τη στιγμή που τα εμπρός φώτα θυμίζουν εκείνα του Audi A7. Η συνολική εικόνα είναι σπορ, αφού τόσο εμπρός όσο και πίσω είναι σαφές πως το “φουσκωμένο” RS 6 δεν έχει κατασκευαστεί απλά για μεταφορές από ένα σημείο σε άλλο.

Κλείνοντας, το εσωτερικό του Audi RS 6 Avant είναι σπορ και πολυτελές. Το Audi Virtual Cockpit απεικονίζει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με πίεση ελαστικών, ροπή, ισχύ, τιμές επιτάχυνσης και δυνάμεων g, ενώ διαθέτει και χρονόμετρο. Επειδή όπως η λέξη Avant συνεπάγεται μεγάλη ευρυχωρία, η χωρητικότητα αποσκευών του RS 6 Avant είναι 565 λίτρα, που μπορούν να φτάσουν στα 1.680 αν πέσουν τα καθίσματα…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]