Η Porsche Taycan είναι λοιπόν το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας από τo Zuffenhausen και σύμφωνα με την ίδια τη μάρκα είναι το ταχύτερο 4θυρο EV, σύμφωνα με τον χρόνο που έκανε στο Nurburgring (δείτε εδώ το σχετικό θέμα με το τον γύρο ρεκόρ στο video) με νούμερα που πραγματικά εκπλήσσουν.
Η Porsche Taycan βασίζεται σε μία νέα πλατφόρμα ειδικά εξελιγμένη για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η οποία η οποία είναι έτσι φτιαγμένη ώστε να εξασφαλίζει χαμηλό κέντρο βάρους αλλά και ιδανική κατανομή αυτού σε εμπρός και πίσω άξονα.
Σχεδιαστικά, η Porsche Taycan αν και ηλεκτρική, διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα σύγχρονα, συμβατικά μοντέλα της μάρκας. Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει χάρη στα LED φώτα και τις καμπύλες των φτερών, ενώ πίσω η χαρακτηριστική LED φωτεινή “γέφυρα” είναι πλέον σήματα κατατεθέν των Porsche.
Όμως η σχεδίαση του αμαξώματος δεν είναι έτσι μόνο για να εντυπωσιάζει αλλά και για να έχει την μέγιστη αεροδυναμική απόδοση. Ενδεικτικό είναι πως ο αεροδυναμικός συντελεστής της Taycan είναι στα 0,22 Cd. Τιμή εξαιρετική η οποία πάντως διαφοροποιείται αναλόγως έκδοσης. Όσον αφορά τις διαστάσεις της, το μήκος είναι στα 4.963 χλστ. το πλάτος στα 2.144 χλστ. και το ύψος στα 1.378 χλστ.
Εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό του γερμανικού μοντέλου, καθώς καταφέρνει να διατηρήσει την αυθεντικότητά του, έχοντας όμως την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Έτσι, οι γραμμές είναι γνώριμες από άλλα μοντέλα της μάρκας, όμως οι οθόνες και τα πάνελ αφής δείχνουν πως πρόκειται για ένα σύγχρονο αυτοκίνητο.
Συγκεκριμένα υπάρχουν τέσσερις οθόνες στο εσωτερικό. Ο πίνακας οργάνων είναι 16,8 ιντσών και προσφέρει φυσικά στον οδηγό τη δυνατότητα να αλλάξει και να παραμετροποιήσει την εμφάνισή του. Στο ταμπλό υπάρχουν ακόμη δύο οθόνες, μία στο κέντρο και μία στην πλευρά του συνοδηγού οι οποίες είναι 10,9 ιντσών (που είναι για το σύστημα πολυμέσων κλπ), ενώ πιο κάτω στην κεντρική κονσόλα υπάρχει η τέταρτη και τελευταία ψηφιακή οθόνη με 8,4 ίντσες διαγώνιο, η οποία αφορά κυρίως τη λειτουργία του συστήματος κλιματισμού, προσφέροντας πάντως και άλλες επιλογές. Έτσι ο οδηγός μπορεί σε κάθε οθόνη να έχει τις ενδείξεις που επιθυμεί (πχ. στον πίνακα οργάνων να έχει τα κλασσικά όργανα, στην κάτω οθόνη τον κλιματισμό και στο ταμπλό την μουσική και την πλοήγηση).
Όσον αφορά τώρα τις εκδόσεις της και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της, η νέα Porsche Taycan θα είναι διαθέσιμη ως Turbo και Turbo S. Και στις δύο περιπτώσεις τα μοντέλα παίρνουν πνοή από δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν τοποθετημένο στον εμπρός άξονα και έναν στον πίσω, καθιστώντας έτσι το αυτοκίνητο τετρακίνητο) οι οποίοι συνεργάζονται με κιβώτιο ταχυτήτων δύο σχέσεων τοποθετημένο στον πίσω άξονα.
Στην περίπτωση της Taycan Turbo S η απόδοση είναι στους 761 ίππους, ενώ σε αυτήν της Turbo είναι στους 680 ίππους. Η ισχυρή Taycan κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2.8 δευτερόλεπτα, ενώ η Turbo σε 3,2 δλ. με την τελική ταχύτητα και στις δύο περιπτώσεις να είναι στα 260 χλμ./ώρα.
Όσον αφορά την μπαταρία που δίνει την ενέργειά της στα ηλεκτρικά μοτέρ, αυτή είναι χωρητικότητας 93,4 kWh και εξασφαλίζει σύμφωνα με τις νέες αυστηρότερες προδιαγραφές μέτρησης κατανάλωσης WLTP, αυτονομία έως και 450 χλμ. με μια φόρτιση στην Turbo S και έως 412 χλμ. στην Turbo.
Αξίζει να αναφέρουμε πως η Taycan είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής με κύκλωμα 800 volt, αντί για 400 volt όπως συνηθίζεται, χαρακτηριστικό που δίνει τη δυνατότητα φόρτισης σε πέντε λεπτά για αυτονομία 100 χιλιομέτρων και σε 22,5 λεπτά για το 80% της μπαταρίας.
Η Porsche Taycan θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα της στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ενώ οι τιμές της σύμφωνα με την Porsche θα είναι στα ίδια επίπεδα με αυτές της Panamera (θα ξεκινούν δηλαδή περίπου από τα 130.000 ευρώ).