Φαίνεται πως η αγορά νέων αυτοκινήτων και όχι μόνο, στην Ελλάδα ξαναπαίρνει τα πάνω της μετά από μία μακρά περίοδο κρίσης και συγκεκριμένα μετά από 10 χρόνια.
Και αυτό γιατί η φετινή χρονιά πάει πολύ καλά, ενώ ο Ιούλιος και ο Αύγουστος δεν αποτέλεσαν εξαίρεση. Ας δούμε όμως αναλυτικά τα νούμερα.
Σύμφωνα λοιπόν με τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο 2019 υπήρξαν αυξημένες κατά 28,5% και 24,3% αντίστοιχα και σε σχέση με τους αντίστοιχους μήνες του 2018. Συγκεκριμένα, τον Ιούλιο ταξινομήθηκαν 11.722 νέα αυτοκίνητα και τον Αύγουστο 9.594 αυτοκίνητα.
Συνολικά, στο οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2019 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών είναι αυξημένες κατά σχεδόν 10% (9,8% για την ακρίβεια) ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2018. Κάτι που σημαίνει πως η αγορά αυτοκινήτου απέχει 56,7% από το μέσο όρο προ κρίσης (2000-2009), την στιγμή που παλαιότερα η διαφορά ήταν πολύ μεγαλύτερη.
Συνολικά από την αρχή του έτους έως και σήμερα έχουν ταξινομηθεί 86.873 νέα αυτοκίνητα, την στιγμή που πέρυσι το νούμερο αυτό ήταν στα 79.154 αυτοκίνητα.
Αξίζει να σημειώσουμε όμως πως ανοδικά δεν κινείται μόνο η αγορά νέων αυτοκινήτων αλλά και αυτές των δικύκλων, των λεωφορείων καθώς και των φορτηγών. Συγκεκριμένα, στα καινούργια φορτηγά παρατηρείται αύξηση 18,2% από τις αρχές του έτους, ως προς την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ και στα καινούργια δίκυκλα (άνω των 50 κ.εκ.) οι ταξινομήσεις υπήρξαν αυξημένες κατά 12,3% ως προς το 2018 και στα λεωφορεία οι ταξινομήσεις υπήρξαν αυξημένες κατά 57,0% πάντα σε σχέση με το 8μηνο του 2018.