Hyundai i30 N Project C: Το ελαφρύτερο και χαμηλότερο i30 N (+video)

Θέλοντας να δοκιμάσει τα τεχνολογικά της όρια, η Hyundai παρουσιάζει μια ακόμη πιο βελτιωμένη έκδοση του ήδη εξελιγμένου i30 Ν

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Hyundai i30 N αποτελεί το πιο ισχυρό μέλος της οικογένειας i30. Καθώς οι άνθρωποι της Hyundai επιζητούν διαρκώς τη βελτίωση, δημιούργησαν μια ακόμη πιο εξελιγμένη εκδοχή του, με την κωδική ονομασία Project C. Τo Hyundai i30 N Project C παρουσιάστηκε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, μαζί με αρκετές ακόμη πρεμιέρες της κορεατικής μάρκας, όπως και τα Hyundai i10 ή Hyundai i10 N-Line.

Οι άνθρωποι της Hyundai χρησιμοποίησαν την τεχνογνωσία τους, ώστε να δημιουργήσουν ένα ακόμη πιο ελκυστικό πακέτο για τους απαιτητικούς οδηγούς ενός i30 N. To Hyundai i30 N Project C διαθέτει αρκετές διαφοροποιήσεις, κυρίως όμως, είναι ελαφρύτερο κατά 50 κιλά και χαμηλότερο κατά 6 χιλιοστά, από το i30 N.

Όταν ένα μοντέλο της Hyundai διαθέτει το γράμμα Ν, αυτό σημαίνει ότι πρόκειται για μοντέλο υψηλών επιδόσεων. Θυμίζουμε, πως το γράμμα N προέρχεται από τη Namyang, κέντρο έρευνας και ανάπτυξης για τα οχήματα επιδόσεων της Hyundai στην Κορέα. Ταυτόχρονα συμβολίζει και το Nurgburgring, τη διασημότερη πίστα στη Γερμανία, όπου η Hyundai πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης. Γιατί όμως Project C; Για 3 λόγουςΠρώτον, “Area C” ονομάζεται η πίστα υψηλών επιδόσεων στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της Hyundai στη Namyang. Δεύτερον, επειδή έχει γίνει εκτενής χρήση ανθρακονημάτων (Carbon), με στόχο τη μέγιστη δυνατή μείωση του βάρους. Τρίτον, το “C” αφορά τη φράση “Center of Gravity”, καθώς το κέντρο βάρους του Hyundai i30 N Project C έχει χαμηλώσει κατά 8,8 χιλιοστά σε σύγκριση με του “απλού” i30 N.


Εκτενής χρήση ανθρακονημάτων έχει γίνει στο αμάξωμα, σε σημεία όπως το εμπρός splitter, ο πίσω διαχύτης, το καπό εμπρός και τα μαρσπιέ με τα λογότυπα Ν. Τα σημεία αυτά γίνονται φανερά λόγω του μαύρου χρώματος, σε αντίθεση με το σκούρο γκρίζο του υπόλοιπου αμαξώματος. Η προσθήκη του συγκεκριμένου υλικού δεν έχει μειώσει απλά το βάρος, αλλά σύμφωνα με τη Hyundai έχει “δέσει” το πλαίσιο, βελτιώνοντας την οδική συμπεριφορά. Παρά το μεγαλύτερο εμπρός μέρος και το χαμηλότερο κέντρο βάρους, ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει διατηρηθεί ίδιος με εκείνον του i30 N, στα 0,32.

Στο εσωτερικό, τα νέα μπάκετ καθίσματα της Sabelt, προδίδουν τον αγωνιστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Επιπλέον, η επένδυση με Alcantara είναι φανερή σε ποικίλα σημεία όπως το τιμόνι, ο λεβιές ταχυτήτων και το χειρόφρενο. Παράλληλα, οι επενδύσεις και οι ραφές των καθισμάτων έχουν ειδικό βαθύ πορτοκαλί (Deep Orange) χρώμα, που είναι ίδιο με εκείνο στις δαγκάνες των φρένων.

Το Hyundai i30 N Project C εφοδιάζεται με ζάντες 19 ιντσών της OZ, οι οποίες εξοικονομούν 22 (από τα συνολικά 50) κιλά. Όσον αφορά στον κινητήρα, αυτός είναι ο γνωστός δίλιτρος τούρμπο με ισχύ 275 ίππων, όπως και στο i30 N. Η ροπή φτάνει στα 378 Nm με το πακέτο “Performance”, ενώ εκτενείς επεμβάσεις έχουν γίνει στην ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης. Οι ατσάλινες αρθρώσεις στην πίσω ανάρτηση έχουν αντικατασταθεί από αλουμινένιες, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση 4,66 κιλών. Ακόμη, το i30 N Project C διαθέτει νέα, πιο σκληρά ελατήρια, ενώ τα αμορτισέρ έχουν διαφορετικές ρυθμίσεις σε σύγκριση με το i30 N. Οι παραπάνω αλλαγές, βοηθούν στη βέλτιστη ισορροπία με υψηλές ταχύτητες αλλά κυρίως, σε περιπτώσεις απότομων μετατοπίσεων του κέντρου βάρους στις στροφές.

Τέλος, τα προφίλ οδήγησης έχουν δεχθεί ειδική μετατροπή για το Hyundai i30 N Project C. Τόσο το προφίλ Ν όσο και το Sport έχουν ακόμη πιο άμεση απόκριση. Το προφίλ Ν προτείνεται κυρίως σε έμπειρους οδηγούς, οι οποίοι θα αναζητήσουν τα όρια σε υψηλής πρόσφυσης άσφαλτο, είτε σε πίστα είτε σε δρόμο. Το Hyundai i30 N Project C θα παραχθεί σε μόλις 600 οχήματα.

Πάρτε μια πρώτη γεύση από το Hyundai i30 N Concept C στο παρακάτω video

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]