Η BMW παρουσίασε και επισήμως τη νέα Σειρά 7, η οποία θα διατίθεται και πάλι σε δύο εκδόσεις αμαξώματος, κανονική και με μακρύ μεταξόνιο και έχει αυξημένο μήκος, σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις, πλουσιότερο εξοπλισμό και νέα μοτέρ πίσω από την επιβλητική μάσκα της.
Συγκεκριμένα, η νέα BMW Σειρά 7, έχει αρκετές αισθητικές διαφορές σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά με κυριότερες όλων την ανασχεδιασμένη μάσκα εμπρός, η οποία έχει αυξήσει σημαντικά τις διαστάσεις της (40% μεγαλύτερη η επιφάνειά της από το παρελθόν) και τα φώτα LED (στον προαιρετικό εξοπλισμό είναι λέιζερ). Νέος είναι και ο εμπρός προφυλακτήρας, ο σχεδιασμός του καπό, τα χρωμιωμένα διακοσμητικά και το σήμα (μεγαλύτερο και αυτό σε μέγεθος, ακολουθεί τις διαστάσεις της μάσκας). Όσον αφορά στις διαστάσεις του αμαξώματος, το μήκος του είναι στα 5.120 χλστ. (5.260 χλστ. για την έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο), όπερ σημαίνει αύξηση της τάξης των 22 χλστ. σε σύγκριση με το απελθών μοντέλο. Οι υπόλοιπες διαστάσεις παραμένουν ως έχουν με το πλάτος στα 1.902 χλστ. και το ύψος στα 1.467 χλστ. (1.479 χλστ. για την έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο).
Στο πίσω μέρος συναντάμε νέα, τρισδιάστατα φώτα LED, τα οποία είναι κατά 35 χλστ. πιο στενά και ενώνονται μεταξύ τους με μία χρωμιωμένη “γέφυρα”, ενώ στον αλλαγμένο προφυλακτήρα παρατηρούμε νέες απολήξεις εξάτμισης. Φυσικά νέου σχεδιασμού είναι οι ζάντες αλουμινίου, ενώ η χρωματική παλέτα είναι πλουσιότερη. Βελτιωμένη, σύμφωνα πάντα με τους Βαυαρούς, είναι και η ηχομόνωση χάρη στα πιο παχιά κατά 5,1 χλστ. τζάμια αλλά και την πρόσθετη ηχομόνωση στην περιοχή των θόλων των πίσω τροχών.
Η νέα BMW Σειρά 7 έχει να επιδείξει αλλαγές και στο εσωτερικό της. Εκεί συναντάμε νέο δερμάτινο τιμόνι, νέο ηχοσύστημα της Bowers & Wilkins, ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων με λειτουργικό BMW Operating System 7.0 στον βασικό εξοπλισμό. Το σαλόνι είναι ντυμένο με δέρμα Nappa που συναντάται μόνο στο συγκεκριμένο μοντέλο, υπάρχει δυνατότητα ασύρματης φόρτισης συσκευών, νέα υλικά για τα διακοσμητικά σε ταμπλό και πάνελ θυρών και σύστημα ψυχαγωγίας για τους πίσω επιβάτες με οθόνες αφής 10 ιντσών.
Η γκάμα των κινητήρων της νέας BMW Σειρά 7 αποτελείται από 6κύλινδρα, 8κύλινδρα και 12κύλινδρα σύνολα, καθώς και από επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση. Στην κορυφή συναντάμε την τετρακίνητη BMW 760Li xDrive, η οποία παίρνει πνοή από τον 6.6 λτ. V12 κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 585 ίππους και 850 Nm ροπής. Η έτερη έκδοση βενζίνης είναι η 750i xDrive που εφοδιάζεται με τον 4.4 λτ. V8 κινητήρα, απόδοσης 530 ίππων και 750 Nm ροπής. Η υβριδική έκδοση φέρει την ονομασία 745e και έχει κάτω από το καπό της 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα βενζίνης 286 ίππων που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 113 ίππων.
Η πετρελαιοκίνητη γκάμα της BMW Σειρά 7 απαρτίζεται από ένα μοτέρ σε τρεις διαφορετικές εκδοχές. Αυτό είναι το 6κύλινδρο σε σειρά χωρητικότητας 2.993 κ.εκ. Στην περίπτωση της 730d αποδίδει 265 ίππους και 620 Nm ροπής. Στην περίπτωση της 740d αποδίδει 320 ίππους και 680 Nm ροπής. Τέλος, το ίδιο μοτέρ κάτω από το καπό της 750d αποδίδει 400 ίππους και 760 Nm ροπής.