Το 1948, η Citroen παρουσίασε στη Διεθνή Έκθεση Παρισιού, το 2 CV. Καθώς η ονομασία του σημαίνει “2 άλογα“, γίνεται κατανοητό πως επρόκειτο για μικρών διαστάσεων αυτοκίνητο, το οποίο στην πρώτη του εκδοχή διέθετε κινητήρα χωρητικότητας 375 κ.εκ. με ισχύ 9 ίππων. Στόχος των ανθρώπων της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας ήταν να δημιουργήσουν ένα φθηνό όχημα, που θα βοηθούσε τα πιο χαμηλά κοινωνικά στρώματα και κυρίως τους αγρότες, να αντικαταστήσουν τα άλογα με ένα αυτοκίνητο. Για αυτό, το Citroen 2 CV ήταν προσιτό οικονομικά, πρακτικό και εύκολο στη συντήρηση. Το αυτοκίνητο βρισκόταν στην παραγωγή από το 1948 έως το 1990, όταν και κατασκευάστηκαν σχεδόν 9 εκατομμύρια αντίτυπα του συγκεκριμένου, όσο και παραλλαγών του όπως το 2 CV Fourgonette (φορτηγάκι). Θεωρήθηκε ως ένα από τα πιο επαναστατικά αυτοκίνητα του 20ού αιώνα, καθώς ο Τύπος της εποχής το αντιμετώπισε ως αντίστοιχα καινοτόμο με το Ford Model T. Παραμένει ένα από τα πιο χαρακτηριστικά αυτοκίνητα της πρώιμης αυτοκίνησης, που μάλιστα την οδήγησαν στη σύγχρονη εποχή.
Το 2010, έγινε με αφορμή το GP Ιαπωνίας η παγκόσμια πρεμιέρα του ντοκιμαντέρ “Senna”, που αφηγείται την καριέρα του πιο δημοφιλούς, και κατά πολλούς καλύτερου ever, οδηγού F1. Με αποκορύφωμα το θάνατό του στην Imola το 1994, που συγκλόνισε όχι μόνο τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αλλά ολόκληρο τον πλανήτη, το “Senna” μας βάζει στον κόσμο του κορυφαίου πιλότου. Έμφαση δίνεται στη διαμάχη που είχε με τον Alain Prost όταν συνυπήρξαν στη McLaren, ενώ εμφανίζονται εκτός από τον ίδιο τον Senna, οι Prost, Ron Dennis, Frank Williams και πολλοί ακόμη. Χαρακτηριστικό του ντοκιμαντέρ είναι πως βασίζεται σε αρχειακό υλικό με πλάνα από αγώνες, καθώς και με videos που παραχωρήθηκαν από την οικογένεια του Ayrton, παρά σε συνεντεύξεις οι οποίες έχουν μικρότερο μέγεθος. Ο Alain Prost υπήρξε επικριτικός με το “Senna“, καθώς θεωρεί πως δεν ανέδειξε επαρκώς την αλλαγή της μεταξύ τους σχέσης, από εχθρούς σε καλούς φίλους, στους τελευταίους μήνες της ζωής του Senna. Το ντοκιμαντέρ απέσπασε το βραβείο BAFTA καλύτερου ντοκιμαντέρ, ενώ βραβεύτηκε και στα Φεστιβάλ Sundance, Αδελαΐδας, Μελβούρνης και Los Angeles.
Το 1976, γεννήθηκε στην Avia της Βαρκελώνης ο Marc Coma (Μαρκ Κομά). Από τους κορυφαίους αναβάτες enduro των τελευταίων δεκαετιών, ο Coma ανέβηκε σε μοτοσικλέτα για πρώτη φορά, σε ηλικία 8 ετών. Μέχρι σήμερα, έχει κατακτήσει 5 νίκες (2006, 2009, 2011, 2014, 2015) στο θρυλικό Dakar, σε κάθε περίπτωση με KTM. Το 2015 αποσύρθηκε από την ενεργό δράση και είναι μέλος της οργανωτικής επιτροπής του δυσκολότερου αγώνα αντοχής στον πλανήτη. Πρόσφατα, έγινε συνοδηγός του Fernando Alonso στο εγχείρημα του τελευταίου, να συμμετάσχει στο Dakar του 2020.
Το 1945, γεννήθηκε στην Hodeng-au-Bosc της Γαλλίας, ο Jean Luc Therier (Ζαν Λικ Τεριέ). Από τους σημαντικούς οδηγούς ράλι της δεκαετίας του ’70, ο Therier κατέκτησε 3 νίκες σε αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι. Μια από αυτές, επιτεύχθηκε στο δικό μας Ακρόπολις το 1973, όταν μοιράστηκε ένα Alpine-Renault A110 1800 με τον Christian Delferrier. Την ίδια χρονιά, ήταν ο οδηγός με τους περισσότερους βαθμούς στο πρώτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και ο μόνος που κατέκτησε 3 νίκες, ωστόσο εκείνη τη χρονιά επίσημη βαθμολογία υπήρχε μόνο για τους Κατασκευαστές, καθώς το Κύπελλο και μετέπειτα Πρωτάθλημα Οδηγών δημιουργήθηκαν το 1978 και 1979, αντίστοιχα.