To 1971, σκοτώθηκε στην πίστα του Brands Hatch σε ηλικία 35 ετών, ο Jo Siffert (Τζο Σίφερτ). Αν και ξεκίνησε την καριέρα του από αγώνες μοτοσικλέτας, ο Siffert συμμετείχε από το 1962 έως το 1971 στο Πρωτάθλημα της F1. Κατέκτησε δύο νίκες και το 1968 έγραψε ιστορία, όταν με τη νίκη του στο Βρετανικό GP, ειρωνικά στην πίστα που 3 χρόνια αργότερα έχασε τη ζωή του, έγινε ο τελευταίος ιδιώτης που κέρδισε αγώνα της F1, καθώς συμμετείχε με μια Lotus της ομάδας του Rob Walker. Η δεύτερη νίκη ήρθε στο GP Αυστρίας με BRM το 1971, λίγους μήνες πριν χάσει τη ζωή του σε έναν αγώνα που δεν προσμετρούσε στο Πρωτάθλημα, όταν η ανάρτηση της BRM που οδηγούσε κατέρρευσε μετά από σύγκρουση που είχε με τον Ronnie Peterson (Ρόνι Πέτερσον), με αποτέλεσμα το μονοθέσιο να πάρει φωτιά και εκείνος να παγιδευτεί μέσα σε αυτό. Στην κηδεία του παραβρέθηκαν περίπου 50.000 άνθρωποι.
Το 1979, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 70 ετών, ο Carlo Abarth (Κάρλο Άμπαρθ), ιδρυτής της ομώνυμης εταιρείας αυτοκινήτων. Σε εφηβική ηλικία εργάστηκε πάνω σε πλαίσια μοτοσικλετών και ποδηλάτων, οπότε απέκτησε εξοικείωση με το αντικείμενο. Έλαβε μέρος σε αγώνες μοτοσικλετών, κατακτώντας την πρώτη του νίκη το 1929 στην Αυστρία, ενώ στη συνέχεια αναδείχθηκε 5 φορές Πρωταθλητής Ευρώπης. Αξιοσημείωτο παραμένει το επίτευγμά του, να ξεπεράσει με ένα Sidecar που ο ίδιος δημιούργησε, το περίφημο τραίνο Orient Express που εκτελούσε τη διαδρομή Βιέννη-Οστάνδη μήκους 1300 χιλιομέτρων, το 1934. Την ίδια χρονιά μετακόμισε μόνιμα στην Ιταλία, ενώ το 1938 τραυματίστηκε σοβαρά σε αγώνα στη Ljubljana (Λιουμπλιάνα) της τότε Γιουγκοσλαβίας, όπου νοσηλεύτηκε. Μετά τον πόλεμο επανήλθε στις επιχειρήσεις και ίδρυσε, στις 31 Μαρτίου 1949, την Abarth, φίρμα η οποία έγινε γνωστή μέσω των αγώνων αυτοκινήτου και των σπορ οχημάτων που εξέλισσε.
Το 2010, ο Ισπανός Fernando Alonso κατέκτησε τη νίκη στο πρώτο GP Κορέας όλων των εποχών, με Ferrari. Στο βάθρο τον ακολούθησε ο Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes) και ο Felipe Massa με την έτερη Ferrari.
Το 1976, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το Ιαπωνικό GP, έχοντας ως νικητή τον Αμερικανό Mario Andretti (Μάριο Αντρέτι) με Lotus-Cosworth. Ο αγώνας, που πραγματοποιήθηκε υπό κατταρακτώδη βροχή, έκρινε τον παγκόσμιο τίτλο εκείνης της χρονιάς μεταξύ των James Hunt (Τζέιμς Χαντ) και Niki Lauda (Νίκι Λάουντα). Λόγω της βροχής, ο Lauda (Ferrari) -που στο μεταξύ είχε επανακάμψει από το τρομακτικό του ατύχημα στο Nurgburgring- αποσύρθηκε, καθώς έκρινε πολύ επικίνδυνο να συνεχίσει. Το δράμα δε σταμάτησε εκεί, καθώς ο Hunt (McLaren-Cosworth) αντιμετώπισε πρόβλημα με το μονοθέσιό του, χάνοντας θέσεις. Εντέλει, επανέκαμψε ηρωικά για να κατακτήσει τον τίτλο, αφού τερμάτισε στην τρίτη θέση. Πίσω από το νικητή Andretti και μπροστά από τον Hunt, βρέθηκε ο Patrick Depailler (Πατρίκ Ντεπαγιέ) με Tyrell-Ford.