Διαπρεπείς Έλληνες: Alex Fontana

Με καταγωγή από την Ελβετία και την Ελλάδα, ο Άλεξ Φοντάνα συμμετέχει με την ελληνική σημαία στο κράνος ως επαγγελματίας οδηγός σε αγώνες πίστας ανά την υφήλιο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Πολλοί από εσάς μπορεί να μην το γνωρίζετε, όμως η Ελλάδα έχει έναν ικανότατο εκπρόσωπο στους διεθνείς αγώνες πίστας. Ο λόγος για τον  Άλεξ Φοντάνα, ο οποίος στη σταδιοδρομία ως οδηγός έχει περάσει και από την “Junior Team” της Lotus, οδηγώντας και το μονοθέσιο με το οποίο συμμετείχε η ομάδα στη Formula 1 πριν από 5 χρόνια.

– Η μητέρα μου κατάγεται από τη Ρόδο και ο πατέρας μου από το Λουγκάνο της Ελβετίας. Γνωρίστηκαν στη Γερμανία ενώ σπούδαζαν, παντρεύτηκαν και εγκαταστάθηκαν στο Λουγκάνο όπου γεννήθηκα. Από μικρή ηλικία έρχομαι στη Ρόδο για διακοπές. Μου αρέσει πολύ η Ελλάδα, για αυτό και έχω στο κράνος μου την ελβετική και την ελληνική σημαία, αφού αισθάνομαι Έλληνας και Ελβετός.

– Οδήγησα για πρώτη φορά καρτ σε ηλικία 3,5 ετών. Στον πατέρα μου άρεσε το καρτ και είχε δημιουργήσει ένα Club στην Ελβετία, που ακόμη και σήμερα είναι το πιο μεγάλο στη χώρα. Αφού ερχόταν κάθε καλοκαίρι στη Ρόδο, αναζήτησε μια πίστα καρτ και ένα απόγευμα με πήρε μαζί του…


Ξεκίνησα τους αγώνες σε ηλικία 8 ετών. Μεγαλώνοντας ηλικιακά και κατακτώντας τίτλους, έπρεπε να αποφασίσω αν θα μείνω στα καρτ σαν επαγγελματίας, ή θα μεταπηδήσω στα αυτοκίνητα. Σε ηλικία 15 ετών οδήγησα Formula BMW και έπειτα διαλέξαμε εκείνον τον δρόμο.

Η επαγγελματική εμπλοκή ξεκίνησε όταν σε ηλικία 18 ετών και ενώ είχα κερδίσει στο Ευρωπαϊκό F3 Open, με ενέταξε στην ομάδα Junior η Lotus F1 και μετακόμισα στην Αγγλία. Τότε οδήγησα μονοθέσια GP3, έκανα έναν αγώνα Formula E και ένα τεστ Formula 1 με τη Lotus. Αφού έκλεισε, δε μπορούσα να κάνω κάτι περισσότερο με το χορηγό μου και προτίμησα να πάω στα GT για να μπορώ να ζω από αυτή τη δουλειά.

Καλύτερη στιγμή θεωρώ το τεστ στη Formula 1, καθώς για κάθε οδηγό αυτό είναι ένα όνειρο. Μου άρεσε και το τεστ με Mercedes του DTM, ενώ και τώρα που έχω το πρώτο μου εργοστασιακό συμβόλαιο στην Κίνα με την Kia, είμαι πολύ χαρούμενος.

– Δεν είχα κάποιον οδηγό για πρότυπο, μόνο έχω ένα κράνος, που ο σχεδιασμός είναι ίδιος με το κράνος του Tom Pryce, ενός οδηγού Formula 1 που θεωρούνταν μεγάλο ταλέντο και σκοτώθηκε το 1977 σε ηλικία 27 ετών.

Όνειρο ζωής είναι να συνεχίσω να ζω από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ελπίζω να μπορώ να οδηγώ επαγγελματικά για πολλά χρόνια ακόμη, αφού στα GT μπορείς να είσαι ενεργός ακόμη και σε ηλικία 45 ετών. Σαν οδηγός δε θέλω να πληρώνω, αλλά να με πληρώνουν, οπότε προτιμώ να βρίσκομαι σε μια χαμηλότερη κατηγορία, αλλά να γνωρίζω πως με διαλέγουν για να μπω σε ένα αυτοκίνητο και να πάω όσο πιο γρήγορα μπορώ.

Who is who: Ο Άλεξ Φοντάνα γεννήθηκε το 1992 στο Λουγκάνο της Ελβετίας, από Ελβετό πατέρα και Ελληνίδα μητέρα. Έκανε καρτ για πρώτη φορά σε ηλικία 3,5 ετών στη Ρόδο, ενώ συμμετείχε για πρώτη φορά σε αγώνα σε ηλικία 8 ετών. Έκτοτε έχει ακολουθήσει μια μεγάλη και σημαντική διαδρομή σε αγώνες καρτ, μονοθεσίων και αυτοκινήτων πάντα σε πίστα, που σήμερα τον έχει φέρει να είναι εργοστασιακός οδηγός της Kia Motors στο Κινεζικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (CTCC) και να συμμετέχει στον κορυφαίο θεσμό αγώνων αντοχής Blancpain GT Series.

Η σειρά συνεντεύξεων “Διαπρεπείς Έλληνες” είναι αφιερωμένη σε συμπατριώτες μας οι οποίοι διακρίνονται στον τομέα τους στο εξωτερικό, τιμώντας με αυτό τον τρόπο και τη χώρα μας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]