Πισωκίνητο Audi R8 V10 RWD: Επίσημα στη γκάμα

Ξεκίνησε ως μοντέλο περιορισμένης παραγωγής και τώρα παίρνει την δική του θέση στη γκάμα της Audi. Καλωσήρθες πισωκίνητο Audi R8 V10 RWD.

Το Audi R8 V10 RWS, όπως ονομαζόταν τότε, παρουσιάστηκε ως μοντέλο περιορισμένης παραγωγής το 2018. Με τους φίλους της Audi να το υποδέχονται θερμά η γερμανική εταιρία πήρε το μήνυμα και αποφάσισε να το παρουσιάσει τώρα ως κανονικό μοντέλο παραγωγής και να διευρύνει την γκάμα του supercar της, προσθέτοντας μια έκδοση πιο “αγνή”.

Audi R8 V10 RWD Spyder - Coupe

Το Audi R8 V10 RWD ενσωματώνει στη σχεδίασή του τις αλλαγές που βλέπουμε και στα R8 quattro που το διαφοροποιούν και σε σχέση με το μοντέλο που γνωρίζαμε. Η γνωστή μάσκα της Audi είναι τώρα φαρδύτερη και πιο στενή και οι εισαγωγές που βρίσκονται κάτω από το καπό έχουν σχεδιαστικές αναφορές στο Audi Sport quattro.

Φαρδύτερες παρουσιάζονται και οι εισαγωγές αέρα εμπρός, το σπόιλερ επίσης, ενώ το ίδιο και σε μεγαλύτερο βαθμό ισχύει για την γρίλια των εξαγωγών στο πίσω μέρος. Εκεί παρατηρείται και η μετατόπιση του διαχύτη λίγο ψηλότερα και φυσικά οι μεγάλες οβάλ και μονές απολήξεις των εξατμίσεων.

Audi R8 V10 RWD

Το πισωκίνητο R8 που θα είναι διαθέσιμο σε Coupe και Spyder έκδοση κινείται από τον μεγάλο ατμοσφαιρικό 10κύλινδρο V της εταιρίας των 5,2 λίτρων που αποδίδει 540 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. αλλά και 540 Nm ροπής. Η ισχύς φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω κιβωτίου s Tronic επτά σχέσεων και στην διαχείριση της ισχύος βοηθάει και ένα μηχανικό διαφορικό.

Audi R8 V10 RWD

Οι ζάντες αλουμινίου είναι σφυρήλατες 19 ιντσών εμπρός-πίσω και τα ελαστικά έχουν διάσταση 245/35 και 295/35 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Με την κατανομή βάρους μεταξύ των αξόνων να παρουσιάζεται στο 40:60 το πιο “αγνό” πισωκίνητο R8 έιναι και ελαφρύτερο έναντι των 4κίνητων εκδόσεων. Το βάρος του Coupe ανέρχεται στα 1.595 κιλά, περίπου 65 λιγότερα έναντι του quattro, ενώ το Spyder έχει απολέσει 55 κιλά σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση για συνολικό βάρος 1.695 κιλά.

Αν και πισωκίνητο το R8 V10 RWD δεν… δυσκολεύεται να ξεκινήσει από στάση με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 3,7 δευτερόλεπτα και την τελική να ανέρχεται στα 320 χλμ./ώρα για το Coupe. Το Spyder χρειάζεται 0,1 δεύτερα επιπλέον για την διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα και η τελική του φτάνει στα 318 χλμ./ώρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης, αλλά και πετρελαίου! Δείτε ποιο SUV της Audi προσφέρεται με σημαντική μείωση......
Με φτερωτή συμπιεστή που φτάνει τις 90.000 σ.α.λ. σε μόλις 250 ms! Γνωρίστε τον νέο V6 TDI και δείτε ποια μοντέλα θα εξοπλίσει......
Είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο στα μικρομεσαία οικογενειακά της ελληνικής αγοράς! Δείτε το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα......
Ίσως το γνωστότερο μοντέλο με την πιο... άγνωστη ιστορία πίσω από την εξέλιξη και εν τέλει παραγωγή του, που έκανε την Audi να κερδίσει την...
Με εκδόσεις κινητήρων που καλύπτουν κάθε απαίτηση το νέο γερμανικό SUV έχει και άλλα δυνατά "χαρτιά" για να αποτελέσει σημείο αναφοράς στα premium compact μοντέλα....
Ο Dr. Michael Kruppa, επικεφαλής ανάπτυξης εμπρόσθιου φωτισμού στην Audi, εξηγεί πώς το νέο Audi Q3 φέρνει την έξυπνη τεχνολογία φωτισμού στην compact κατηγορία....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα

Mercedes CLA τιμές στην Ελλάδα 2025

Νέα Mercedes CLA: Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα (+τιμές)