20 Ιανουαρίου

Photo: Ferrari

Το 2010, ο κορυφαίος Ιταλός αναβάτης Valentino Rossi οδήγησε για 6η και τελευταία φορά ένα μονοθέσιο της Ferrari, στην πίστα της Καταλονίας, κοντά στην Βαρκελώνη. Μετά τις δοκιμές σε Fiorano, Valencia και Mugello, ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Μοτοσικλετών βρέθηκε για δύο ημέρες πίσω από το τιμόνι της F2008. Ο Rossi πέτυχε ως ταχύτερο γύρο έναν αξιοσημείωτο χρόνο (1:21.900) ακριβώς πριν το τέλος των δοκιμών και δήλωσε: “Περιμέναμε τα τελευταία 45 λεπτά, ώστε να δοκιμάσουμε ένα “time attack” με λίγα καύσιμα και νέα ελαστικά. Είχα υπογράψει στο αίμα μου να κάνω έναν τέτοιο χρόνο. Ευχαριστώ τη Ferrari και ειδικά τους Domenicalli και Montezemolo για αυτό το δώρο.”

Όπως είχε δηλώσει τότε ο υπεύθυνος του τεστ, Luca Baldisseri, “δοκιμάστηκαν διαφορετικά set-ups και υπήρξε μεγάλη βελτίωση, γεγονός που δείχνει πως ο οδηγός μαθαίνει γρήγορα και μπορεί να βελτιωθεί.

Το 1987, γεννήθηκε στην Cattolica της Ιταλίας, ο Marco Simoncelli (Μάρκο Σιμοντσέλι). Από τους πιο ταλαντούχους αναβάτες μοτοσικλετών της γενιάς του και στενός φίλος του Valentino Rossi, ο Simoncelli με το χαρακτηριστικό μαλλί κατέκτησε το 2008 το Πρωτάθλημα στα 250 κ.εκ., με Gilera. Το 2010 προήχθη στο “μεγάλο” πρωτάθλημα, το Moto GP, όπου βρέθηκε στην ομάδα της Gresini Honda. Δυστυχώς, η πορεία του -η οποία αναμενόταν λαμπρή- δεν έμελλε να διαρκέσει για πολύ, καθώς τον Οκτώβριο του 2011, ο Marco έχασε τη ζωή του σε ατύχημα στον προτελευταίο αγώνα της σεζόν, στη Μαλαισία. Στο 2ο γύρο του αγώνα και ενώ βρισκόταν στην 4η θέση, έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του στην στροφή 11, με αποτέλεσμα εκείνη να κινηθεί προς την αμμοπαγίδα. Όμως, τα ελαστικά επανέκτησαν την πρόσφυση και η μοτοσικλέτα παρέμεινε στην πίστα, με τον αναβάτη να προσπαθεί να την επαναφέρει. Δυστυχώς, δεν κατάφεραν να τον αποφύγουν ο Colin Edwards και ο Valentino Rossi, με αποτέλεσμα ο άτυχος Simoncelli να υποστεί μοιραία τραύματα στο κεφάλι, το λαιμό και το θώρακα και να φύγει από τη ζωή λίγη ώρα αργότερα. O Marco Simoncelli, ολοκλήρωσε τη χρονιά στην 6η θέση, παρά το ατύχημα έναν αγώνα πριν το τέλος.

Το 1957, έφυγε από τη ζωή ο Dr. Joseph Dudley Benjafield (Τζόζεφ Ντάντλι Μπέντζαφιλντ), σε ηλικία 69 ετών, νικημένος από μακροχρόνια ασθένεια.  Γεννημένος στις 6 Αυγούστου 1887 στην Αγγλία, ο JD Benjafield υπήρξε ένας από τους παλαιότερους οδηγούς αγώνων που γνωρίζουμε. Έχοντας σπουδάσει ιατρική, με ειδικότητα στην βακτηριολογία και την παθολογία, ο Benjafield υπηρέτησε κατά τη διάρκεια του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου στην Αίγυπτο. Από το 1924 άρχισε να συμμετέχει σε αγώνες και το 1927 κατέκτησε, μαζί με τον Sammy Davis, τη νίκη στις 24 Ώρες του Mans, με Bentley. Το 1928, ίδρυσε το British Racing Drivers’ Club, στο οποίο παρέμεινε μέλος έως τον θάνατό του.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο "Ιπτάμενος Σκωτσέζος" μας χάρισε απίστευτο θέαμα και το video που ακολουθεί είναι ένας ύμνος στην οδηγική του μαεστρία. Βαθιά υπόκλιση!...
Άκρως απαιτητική ήταν η διαδικασία για την βαφή αυτής της πολύ "ειδικής" BMW M4 CS! Φόρος τιμής στον Valentino Rossi και μόλις 46 αντίτυπα......
Για πολλούς είναι ο καλύτερος πρώτος γύρος στην ιστορία της F1. 30 χρόνια πίσω για να θυμηθούμε πως ο Ayrton Senna από 5ος πήγε 1ος...
Ο "doctor" του μηχανοκίνητου αθλητισμού γίνεται 46 ετών και η BMW το γιορτάζει με μία ονειρική έκδοση της M4 CS. Μόνο για λίγους τυχερούς......
Εργοστασιακός οδηγός της BMW M Motorsport θα είναι για το 2023 Valentino Rossi με τον Γιατρό να εμπλέκεται όλο και περισσότερο στους αγώνες με τέσσερεις...
O Valentino Rossi, γνωστός και ως "The Doctor", κρέμασε τα γάντια του στην ηλικία των 42 ετών. Ας δούμε τις σημαντικότερες στιγμές της καριέρας του!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής