Η Ferrari F8 Tributo, είναι μια διθέσια berlinetta που έχει τον κινητήρα τοποθετημένο πίσω από τα καθίσματα. Το ιταλικό supercar εφοδιάζεται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 3,9 λίτρων και ισχύ 720 ίππων (185 ίπποι/λίτρο), που είναι ο πιο δυνατός V8 στην ιστορία της Ferrari, με ροπή που φτάνει στα 770 Nm.
Ο υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας της χαρίζει 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και 0-200 χλμ./ώρα σε 7.8 δευτερόλεπτα. Η τελική της ταχύτητα είναι στα 340 χλμ./ώρα.
Όμως, ο τομέας που έκανε πάντοτε τη Ferrari να ξεχωρίζει ήταν η αεροδυναμική, χάρη στην τεράστια τεχνογνωσία από τη Formula 1. Η Ferrari F8 Tributo δανείζεται πολλά χαρακτηριστικά της Ferrari 488 Pista για καλύτερη διαχείριση της θερμότητας του κινητήρα, καθώς για παράδειγμα τα εμπρός ψυγεία έχουν τοποθετηθεί με φορά προς τα πίσω, ή οι αεραγωγοί είναι τοποθετημένοι στα πλευρικά σπόιλερ αντί για τις πίσω πλευρές.
Φυσικά, η αεροδυναμική απόδοση έχει παίξει ρόλο και στη διαμόρφωση της εξωτερικής εμφάνισης του αυτοκινήτου, η οποία είναι εντυπωσιακή και παραπέμπει ευθέως σε αγωνιστικό.
Στα videos που ακολουθούν μπορούμε να δούμε πως πως ακριβώς λειτουργεί η αεροδυναμική αλλά και τα μηχανικά μέρη της Ferrari F8 Tributo.