Συνέχεια ρεκόρ για το καυτό hatchback της Renault. “Θύμα” του μετά και τα ρεκόρ που πέτυχε για την κατηγορία του στην πίστα του Nurburgring και του Spa-Francorchamps, ήταν η διάσημη ιαπωνική πίστα της Suzuka. Επί ιαπωνικού εδάφους το Megane R.S. Trophy-R κατάφερε να σταματήσει τα χρονόμετρα σε 2’25’’454 στο σιρκουί των 5,8 χιλιομέτρων. Οδηγός για μία ακόμη φορά ο έμπειρος Laurent Hurgon.
Ο εν λόγω χρόνος και νέο ρεκόρ κατηγορίας έρχεται να βελτιώσει την επίδοση του προηγούμενου κατόχου περισσότερο από τρία ολόκληρα δευτερόλεπτα. Η επιλογή της Suzuka για ένα ακόμη ρεκόρ μόνο τυχαία δεν είναι από τους ανθρώπους της γαλλικής εταιρίας. Σύμφωνα και με τη σχετική ανακοίνωση της Renault, η ιαπωνική αγορά αποτελεί την κορυφαία αγορά στον κόσμο για τα μοντέλα της γκάμας R.S., μπροστά από εκείνη της Γερμανίας αλλά και της μαμάς Γαλλίας. Ήδη η Renault Ιαπωνίας έχει καπαρώσει περισσότερα από 50 αυτοκίνητα. Οπότε και το σχετικό ρεκόρ έρχεται για να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τους δεσμούς της μάρκας με τους Ιάπωνες φίλους της αλλά και να δημιουργήσει και νέους φυσικά.
Ένας από τους λόγους που συνέβαλαν στην επίτευξη του νέου ρεκόρ ήταν και οι δοκιμές εξέλιξης που πραγματοποίησαν οι Γάλλοι για το καυτό hatchback των 300 ίππων με τα αγωνιστικά γονίδια, ώστε να ταιριάζει καλύτερα και με τις προτιμήσεις του ιαπωνικού κοινού.
Διαβάστε εδώ ό,τι χρειάζεται να ξέρετε για το Megane R.S. Trophy-R, το ταχύτερο Renault όλων των εποχών.