Nέο Honda Civic Type R TC, έτοιμο για αγώνες (+Video)

Η Honda παρουσίασε την αγωνιστική έκδοση TC του Civic Type R για αγώνες στο πρωτάθλημα Τουρισμού των Η.Π.Α. αλλά και για track days.
Honda Performance Development Civic Type R TC Race Car

Το έτοιμο για αγώνες Civic Type R TC απευθύνεται τόσο σε αγωνιζόμενους όσο και σε ιδιώτες που περνούν αρκετό από το χρόνο τους σε track days και θέλουν να κάνουν την μετάβαση από ένα πολιτικό Civic σε μια πιο σκληροπυρηνική αγωνιστική έκδοση που έχει φτιαχτεί και για αυτόν το σκοπό.

Το εν λόγω Civic αναπτύχθηκε εξολοκλήρου από την Honda Performance Development (HPD) και πληροί τις προδιαγραφές για να συμμετέχει σε συγκεκριμένες κατηγορίες του Αμερικάνικου Πρωταθλήματος Τουρισμού. Η τελική συναρμολόγηση του σκληροπυρηνικού Type R TC πραγματοποιείται από την Gradient Racing στο Austin του Texas.

Το νέο αγωνιστικό μοντέλο θα είναι προς το παρόν διαθέσιμο αποκλειστικά μέσω της HPD μόνο σε κατόχους αγωνιστικής άδειας σε ισχύ, οι οποίοι συμμετέχουν παράλληλα στα αγωνιστικά προγράμματα της Honda.

Η πορεία για τη δημιουργία του αγωνιστικού Civic ξεκινά από το εργοστάσιο της Honda στο Swindon της Αγγλίας, όπου κατασκευάζεται το μοντέλο για να περάσει έπειτα στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Το αμάξωμα διατηρεί τον δίλιτρο turbo VTEC κινητήρα, ο οποίος ανάλογα με την κατηγορία που συμμετέχει το Civic αποδίδει από 270 έως και 330 ίππους και έχει δεχτεί τις κατάλληλες τροποποιήσεις για αγωνιστική χρήση. Το μοτέρ παρέχεται από το εργοστάσιο των Ιαπώνων στο Ohio των Η.Π.Α.

Εξωτερικά οι μετατροπές εντοπίζονται στην εμπρός γρίλια που προσφέρει υψηλότερη ροή αέρα στον κινητήρα, αλλά και το διαφορετικά διαμορφωμένο καπό με μεγάλες εξαγωγές της AJ Racing. Την παράσταση εξωτερικά κλέβει η αεροτομή στο πίσω μέρος που μεταβάλλει την κλίση της και προέρχεται από την APR Performance.

Αγωνιστικών προδιαγραφών είναι το ψυγείο νερού αλλά και εκείνο για το λάδι, ειδικά σχεδιασμένα από την CSF, το εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με ενισχυμένα τα γρανάζια της 3ης και 4η σχέσης, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της HPD και φυσικά το roll cage. Από την OMP προέρχεται το τιμόνι και το κάθισμα με τη ζώνη των έξι σημείων, ενώ η εξάτμιση είναι προϊόν της HPD. Οι μηχανική της Honda έχουν κάνει δουλειά και στα φρένα για να βελτιώσουν την απόδοσή αλλά και τον αερισμό τους.

Για τους τυχερούς Αμερικάνους αγωνιζόμενους το Civic Type R TC μπορεί να γίνει δικό τους στην τιμή των 80.900 ευρώ, στην οποία περιλαμβάνεται τεχνική υποστήριξη κατά τη διάρκεια των αγώνων.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ήταν το αυτοκίνητο που έκανε ευρέως γνωστή την τεχνολογία VTEC. Ας θυμηθούμε το Honda CR-X που παραμένει μέχρι σήμερα ποθητό......
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
O Soichiro Honda είχε όραμα, δεν αρκέστηκε απλώς στο να είναι ένας καλός μηχανικός και να κατασκευάζει πιστόνια για την Toyota... και έτσι έφτασε στην...
Το ιαπωνικό SUV ξεχώρισε με την χαμηλή κατανάλωση και την κορυφαία πρακτικότητα! Δείτε τις εντυπώσεις μας, αλλά και το video......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε

Audi ειδικές προσφορές 2025

Audi: Ειδικές τιμές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα – Ποια είναι, μέχρι πότε ισχύει