Η νέα Porsche Macan GTS ήρθε για να ολοκληρώσει την γκάμα του γερμανικού SUV και ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις τόσο αισθητικά όσο και στον τομέα της απόδοσης.
Σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση του μοντέλου η νέα Macan GTS παρουσιάζεται ισχυρότερη κατά 20 ίππους με τη συνολική απόδοση του V6 biturbo κινητήρα των 2,9 λίτρων να ανέρχεται στους 380 ίππους με την κορύφωση της ισχύος να παραμένει σταθερή μεταξύ 5.200-6.700 σ.α.λ. Παράλληλα η μέγιστη ροπή των 520 Nm κορυφώνεται στις 1.750 σ.α.λ. και παραμένει σταθερή έως και τις 5.000 σ.α.λ. αλλαγές έχουμε και στο σύστημα εξαγωγής που φροντίζει να ανεβάζει τον οδηγό της GTS και ηχητικά.
Με αυτή την ισχύ και σε συνδυασμό με τον πακέτο Sport Chrono αλλά και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 4,7 δευτερόλεπτα, 0,3 δεύτερα ταχύτερα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Χωρίς τον παραπάνω συνδυασμό για τα 0-100 απαιτούνται 4,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ανέρχεται στα 261 χλμ./ώρα.
Η Gran Turismo Sport, όπως είναι το πλήρες όνομα της νέας Macan, φέρει παράλληλα μια αναθεωρημένη έκδοση της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης της Porsche (Porsche Active Suspension Management- PASM), τη στιγμή που το αμάξωμα έχει έρθει πιο κοντά στο έδαφος κατά 15 χλστ. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και δυνατότητα τοποθέτησης αερανάρτησης που χαμηλώνει το ύψος 10 χλστ. επιπλέον.
Στον τομέα της πέδησης η GTS φέρει δίσκους 360 και 330 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα με τους ενδιαφερόμενους να έχουν τη δυνατότητα να τους αλλάξουν με τους δίσκους με άλλους που φέρουν επίστρωση καρβιδίου (Porsche Surface Coated Brake -PSCB) ή τα κεραμικά δισκόφρενα (Porsche Ceramic Composite Brake -PCCB) των Γερμανών.
Εξωτερικά η GTS ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις από τις αλλαγές στους προφυλακτήρες και τις ποδιές με το μαύρο χρώμα να αποτελεί γνώρισμα για κάποια από τα στοιχεία τους χαρακτηρίζοντας και την GTS ως μοντέλο. Ελαφρώς φιμέ είναι και τα LED φωτιστικά σώματα τόσο εμπρός όσο και πίσω, ενώ οι προβολείς Porsche Dynamic Light System (PDLS) υπάρχουν προαιρετικά και σε μαύρο. Την εικόνα συμπληρώνουν οι αλουμινένιες ζάντες RS Spyder των 20 ιντσών με το μαύρο να κυριαρχεί και σε αυτές, τονίζοντας ακόμη περισσότερο τις κόκκινες δαγκάνες των δισκόφρενων.
Στο εσωτερικό η διαφορά εντοπίζεται στην εκτεταμένη χρήση Alcantara σε καθίσματα, πόρτες και κεντρική κονσόλα, με τα ένθετα από βουρτσισμένο αλουμίνιο να δίνουν επίσης το “παρών”. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει το δερμάτινο σπορ τιμόνι, όπως και τα σπορ καθίσματα που βλέπετε στις φωτογραφίες, διαθέσιμα αποκλειστικά για τη νέα GTS.