Οι αναφορές για ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα από την Dacia μέσα στα επόμενα χρόνια όλο και πληθαίνουν και ως συνήθως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.
Μετά και τις πρόσφατες αναφορές για ένα ιδιαίτερα προσιτό και αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο από την Dacia, μας έρχεται και άλλη μία που κάνει λόγο για ακόμη περισσότερες εκδόσεις μοντέλων από την εταιρία που θα χρησιμοποιούν ρεύμα για την κίνηση τους.
Το πλάνο για την ηλεκτροποίηση της γκάμας της Dacia ήδη καταστρώνεται και σύμφωνα και με δηλώσεις του προέδρου της Renault Ευρώπης Philippe Buros στο ευρωπαϊκό Automotive News όλα βρίσκονται στο πρόγραμμα. Ο εξηλεκτρισμός θα γίνει ωστόσο με τέτοιο τρόπο ώστε η μάρκα να διατηρήσει την value for money φιλοσοφία της και να παραμείνουν τα μοντέλα της προσιτά στο κοινό. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να χρησιμοποιούν τεχνολογίες που δεν θα βρίσκονται στην αιχμή των εξελίξεων και αυτό θα διασφαλίσει και την προσιτή τιμή τους.
“Η Dacia θα υιοθετήσει οτιδήποτε έχει να προσφέρει η Renault αναφορικά με την ηλεκτροκίνηση, αλλά με μια καθυστέρηση, γιατί θα πρέπει να εξηλεκτρίσουμε την γκάμα, είτε με αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα είτε με υβριδικά. Είναι πραγματικότητα ότι η Dacia δεν είναι σήμερα μια “ηλεκτρική” εταιρία, αλλά υπάρχουν πολλοί κατασκευαστές στην Ευρώπη που δεν είναι επίσης. Νομίζω ότι όλοι θα πρέπει να πάνε προς την ηλεκτροκίνηση γιατί είναι μια κύρια τάση (σ.σ. στην αυτοκινητοβιομηχανία), δήλωσε ο Buros και πρόσθεσε πως η προσφορά ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων από την Dacia μπορεί και να είναι εφικτή μέσα στα επόμενα δύο με τρία χρόνια.
Ο Buros άφησε επίσης ανοιχτό το ενδεχόμενο η εταιρία να υιοθετήσει και άλλες τεχνολογίες από την συμμαχία Renault-Nissan, ωστόσο υπογράμμισε πως οι πελάτες της εταιρίας έχουν πιο βασικές ανάγκες να καλύψουν και γνωρίζουν ότι ποτέ δεν θα υπάρξει αυτοκίνητο αυτόνομης οδήγησης με 10.000 ευρώ. “Όταν θα απαιτηθεί από εμάς θα το κάνουμε, αλλά θα το κάνουμε όσο πιο αργά γίνεται γιατί αλλιώς θα χαλάσει τον τρόπο που επιχειρεί η εταιρία”, πρόσθεσε ο Buros, εννοώντας ότι τα μοντέλα της μπορεί και να χάσουν έτσι τον value for money χαρακτήρα τους.