Σήκωσε κούπα Honda Ν600 με V4 μοτέρ μοτοσυκλέτας

Το νικηφόρο N600 στον διαγωνισμό Honda Super Tuner Legend Series των Ιαπώνων κέρδισε την δική του θέση στην καρδιά των φίλων της εταιρίας.
Honda N600 Honda Super Tuner Legend Series

To κάτι παραπάνω από ποθητό Honda N600 του 1972 που βλέπετε στις οθόνες σας είναι ο νικητής του 1ου διαγωνισμού της ιαπωνικής εταιρίας Honda Super Tuner Legend Series, ενώ έλαβε μέρος και στον διαγωνισμό Hot Wheels Legends Tour με την ελπίδα να γίνει ένα από τα νέα παιχνίδια μινιατούρες σε κλίμακα 1/64 της γνωστής εταιρίας παιχνιδιών. Το τελευταίο μπορεί να μην το κατάφερε τελικά, ωστόσο, ως νικητής του πρώτου διαγωνισμού “Θρυλικών Σούπερ Φτιαγμένων” μοντέλων της Honda, έχει πλέον την δική του σελίδα στην ιστορία της ιαπωνικής εταιρίας.

“Όταν έφτασα στο Hot Wheels Legends Tour, πραγματικά εντυπωσιάστηκα από την δουλειά που είχαν κάνει άλλοι βελτιωτές της Honda στα δικά τους μοντέλα. Είμαι κατενθουσιασμένος που το δικό μου N600 κατάφερε να ξεχωρίσει και ακόμη περισσότερο που κέρδισε τον 1ο διαγωνισμό Honda Super Tuner Legend Series, δήλωσε ο Stephen Mines, ιδιοκτήτης του λιλιπούτειου hatchback των μόλις 3,09 μέτρων. Η Honda έδωσε επίσης την ευκαιρία στον Αμερικάνο να παρουσιάσει το αυτοκίνητο του και στην περασμένη SEMA, στο Las Vegas των Ηνωμένων Πολιτειών στο δικό της περίπτερο.

O Mines, φανατικός οπαδός της Honda, δούλεψε πάνω στο project του για μια πενταετία, χωρίς φυσικά να γνωρίζει, όταν ξεκίνησε, για τον διαγωνισμό. Ο Αμερικανός άλλαξε το μοτέρ των 600 κ.εκ. του N600 με έναν V4 κινητήρα, ο οποίος προήλθε επίσης από Honda αλλά από μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρίας, το VFR800! Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, ενώ η ανάρτηση προέρχεται από Mazda MX-5!

Κάτι μας λέει ότι η συμπεριφορά αυτού του N600 και ακόμη περισσότερο οι επιδόσεις πρέπει να έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον, αν και δεν υπάρχουν περισσότερα στοιχεία για αυτές. Στη στάνταρ μορφή του το V4 μοτέρ του VFR800 αποδίδει περί τους 110 ίππους στις 10.500 σ.α.λ. με το βάρος του αυθεντικού N600 να μην υπερβαίνει τα μόλις 510 κιλά!

Άλλες αλλαγές που αξίζει να αναφερθούν είναι τα νέα καθίσματα που προέρχονται από το σπορ side by side RZR ATV της Polaris αλλά και οι τροποποιημένοι προφυλακτήρες του που προέρχονται από Chevrolet Camaro του 1967-1968!

Το N600 ήταν το πρώτο μοντέλο που η Honda έκανε εξαγωγή στην αγορά των Η.Π.Α. το 1969. Θεωρούνταν ιδιαίτερα προηγμένο για την εποχή του με τον μικρό κινητήρα των 600 κ.εκ. να είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο και συναγωνίζεται τα 1000άρια της εποχής σε απόδοση με τους 45 ίππους του, ενώ ήταν πιο οικονομικός από αυτούς και μπορούσε να στροφάρει έως τις 9.000 σ.α.λ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
O Soichiro Honda είχε όραμα, δεν αρκέστηκε απλώς στο να είναι ένας καλός μηχανικός και να κατασκευάζει πιστόνια για την Toyota... και έτσι έφτασε στην...
Το ιαπωνικό SUV ξεχώρισε με την χαμηλή κατανάλωση και την κορυφαία πρακτικότητα! Δείτε τις εντυπώσεις μας, αλλά και το video......
Δείτε πώς διαμορφώθηκαν οι ταξινομήσεις στην ελληνική αγορά δικύκλου τον Αύγουστο αλλά και από την αρχή της χρονιάς σε επίπεδο εταιρειών....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής