Το Super Bowl είναι μια από τις παραδοσιακές αμερικάνικες γιορτές του αθλητισμού στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, όπου δύο από τις καλύτερες ομάδες του αμερικάνικου ποδοσφαίρου “συγκρούονται” με στόχο τη νίκη.
Είναι παράλληλα και μια από τις πιο εμπορικές ημέρες του έτους για του Αμερικάνους που ξοδεύουν εκατοντάδες εκατ. δολάρια ενώ το ίδιο ισχύει και για εκείνους που θέλουν να διαφημιστούν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού -με τη μεγαλύτερη σχετική τηλεθέαση στην αμερικάνικη ιστορία. Με λίγα λόγια αν κάθε δευτερόλεπτο είχε βάρος, τότε θα έπρεπε να βρεθεί νέο πολύτιμο μέταλλο για να το ζυγίσουν καθώς ο χρυσός δεν φτάνει για τις διαφημίσεις του Super Bowl.
Έπειτα από δύο και πλέον δεκαετίες λοιπόν η Porsche επιστρέφει με ένα νέο διαφημιστικό σποτ, ένα φιλμ μικρού μήκος θα μπορούσε να πει κανείς, άκρως προσεγμένο αλλά και χιουμοριστικό. Πρωταγωνιστές ένας… ληστής, μια Taycan αλλά και διάσημα μοντέλα των Γερμανών, νέα αλλά και ιστορικά. Περισσότερα λόγια δεν χρειάζονται, απλά δείτε την εκτεταμένη έκδοση του σποτ που ακολουθεί.