Σχεδιαστικά το ανανεωμένο Renault Megane φέρει εξωτερικά αλλαγές στον εμπρός προφυλακτήρα, νέα μάσκα αλλά και νέα γρίλια προφυλακτήρα. Φέρει επίσης εκτροπείς αέρα για στους θόλους των εμπρός τροχών που βελτιώνουν συνολικά την αεροδυναμική απόδοση.
Τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι τα νέα και ισχυρότερα κατά 30% LED Pure Vision, διαθέσιμα από τη βασική έκδοση. Επίσης LED είναι πλέον και τα πίσω φωτιστικά σώματα με ελαφρώς διαφορετική σχεδίαση αλλά και οι προβολείς ομίχλης. Στη χρωματική παλέτα έχουν προστεθεί και τρία νέα χρώματα (Solar Copper, Baltic Grey και Highland Grey), ενώ διαθέσιμες είναι και νέες ζάντες σε μέγεθος 16 και 18 ίντσες.
Το ανανεωμένο Megane φέρει νέο πίνακα πληροφοριών με οθόνη 10,2 ιντσών ενώ νέα είναι και η κάθετης διάταξης κεντρική οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων με διαγώνιο στις 9,3 ίντσες -ξεκινάει από τις επτά. Το σύστημα πολυμέσων Easy Link έχει βελτιωθεί αναφορικά με την φιλικότητα του προς τον χρήση με τον τρόπο λειτουργίας του να θυμίζει smartphone. Με στόχο τα υψηλότερα επίπεδα εργονομίας και ποιότητας, από τον σχεδιαστήριο πέρασαν και τα χειριστήρια του κλιματισμού, ενώ όλα τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού μπορούν να ελέγχουν από το τιμόνι. Από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού διαθέσιμη υπάρχει και μια νέα επένδυση, ενώ ανάλογα με την έκδοση, το κάθισμα του οδηγού μπορεί να ρυθμίζεται και ηλεκτρικά.
Στα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας βλέπουμε για πρώτη φορά το επιπέδου 2 αυτοματοποιημένης οδήγησης Highway & Traffic Jam Companion. Το σύστημα χρησιμοποιεί ενεργό cruise control για να προσαρμόζει την ταχύτητα του Megane και συνεργάζεται με το σύστημα διατήρησης λωρίδας αλλά και τo Stop & Go σύστημα εκκίνησης του κινητήρα, το τελευταίο στους δρόμους της πόλης. Στον εξοπλισμό μπορούν επίσης να συμπεριληφθούν μεταξύ άλλων το ενεργό σύστημα έκτακτης πέδησης με αναγνώριση πεζού, το σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου, το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και το σύστημα ανίχνευσης κόπωσης.
Παράλληλα ο οδηγός έχει στη διάθεση του τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (Eco, Comfort, Sport και το MySense που επιτρέπει εξατομίκευση), τα οποία επηρεάζουν με την επιλογή τους την απόδοση του κινητήρα, την απόκριση του τιμονιού, την απεικόνιση των ενδείξεων στον πίνακα πληροφοριών αλλά και τον εσωτερικό ατμοσφαιρικό φωτισμό.
Megane E-Tech Plug-in
Το νέο υβριδικό Megane ονομάζεται E-Tech Plug-in μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες του από οικιακή πρίζα. Φέρει υβριδικό σύστημα κίνησης συνολικής απόδοσης 160 ίππων που αποτελείται από τον 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης των 1,6 λίτρων δύο ηλεκτρικά μοτέρ και ένα κιβώτιο που φέρει πολλαπλά προγράμματα διαχείρισης της ισχύος.
Η συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 9,8 kWh (400V) και χάρη σε αυτή το υβριδικό Megane μπορεί να κινηθεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια αναπτύσσοντας παράλληλα ταχύτητες έως και 135 χλμ./ώρα. Με τη χρήση μόνο των μπαταριών η αυτονομία του ανέρχεται στα 50 χλμ. στο μικτό κύκλο, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP και έως και 65 χλμ. στον αστικό κύκλο.
Το υβριδικό σύστημα έχει τρία προγράμματα λειτουργίας, τα Pure, MySense και Sport. Στο Pure λειτουργία αποκλειστικά με ρεύμα, στο MySense βελτιστοποιεί την απόδοση με στόχο την οικονομία και στο Sport μεγιστοποιεί την απόδοση και εκμεταλλεύεται την ισχύ και των τριών κινητήρων.
Αρχικά η plug-in έκδοση θα είναι διαθέσιμη με το station wagon αμάξωμα, ενώ αργότερα θα προσφέρεται και ως hatchback.
Μηχανικά σύνολα έως 160 ίππους
Στον τομέα των μηχανικών συνόλων το Megane θα είναι διαθέσιμο με το TCe υπετροφοδοτόυμενο σύνολο των 1,3 λίτρων σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις και απόδοση 115, 140 και 160 ίππους. Η πρώτη είναι αποκλειστικά διαθέσιμη με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, στη δεύτερη υπάρχει και η επιλογή αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων ενώ στην τρίτη διαθέσιμο είναι μόνο το αυτόματο κιβώτιο. Στο τέλος του έτους το Megane θα είναι διαθέσιμο και με τον 1.000άρη turbo κινητήρα της Συμμαχίας με την απόδοση του να ανέρχεται στους 120 ίππους.
Διαθέσιμο επίσης και με κινητήρα πετρελαίου Blue dCi 1,5 λίτρων σε δύο εκδοχές με 95 και 115 ίππους με χειροκίνητο εξάρι ή αυτόματο 7άρι κιβώτιο σχέσεων αντίστοιχα.
Νέα σειρά εξοπλισμού R.S. Line
Με το λανσάρισμα του ανανεωμένου Megane η γαλλική εταιρία ανακοίνωσε και τη νέα εξοπλιστική σειρά για το μοντέλο της με την ονομασία R.S. Line που έρχεται να αντικαταστήσει την προηγούμενη GT Line. Η νέα σειρά εξοπλισμού δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο σπορ ύφος και κοινά στοιχεία με τα μοντέλα R.S. Σήμα κατατεθέν της σειράς είναι εξωτερικά το χαρακτηριστικό σήμα των R.S., η κυψελωτή γρίλια της μάσκας αλλά και οι ειδικής σχεδίασης ζάντες Monthlery και Magny-Cours με διάμετρο στις 17 και 18 ίντσες αντίστοιχα. Παράλληλα το hatchback Megane θα ξεχωρίζει από τη διπλή απόληξη της εξάτμισης του ενώ το wagon από τη μονή.
Εσωτερικά τα μοντέλα της σειράς R.S. Line διακρίνονται για τα σπορ σχεδίασης καθίσματα με τις κόκκινες και γκρι ραφές που προσφέρουν επιπλέον πλευρική στήριξη, τα ένθετα carbon-look αλλά και το σπορ δερμάτινο τιμόνι που “συνοδεύεται” από αλουμινένια πεντάλ.
Megane R.S. και R.S. Trophy
Ανανέωση έχουμε και για τα σκληροπυρηνικά Megane R.S. και R.S. Trophy. Ειδικότερα το R.S. φέρει πλέον τον turbo κινητήρα των 1,8 λίτρων και 300 ίππων του Trophy με την ροπή να ανέρχεται στα 420 Nm για τις εκδόσεις με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τα 400 για τα μοντέλα με το χειροκίνητο κιβώτιο. Επίσης η εξάτμιση φέρει μηχανική πεταλούδα που αλλάζει την ένταση και τη χροιά του ήχου, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό βλέπουμε και ένα νέο R.S. Monitor το οποίο παρουσιάζει πληροφορίες για τις επιλεγμένες ρυθμίσεις σε πραγματικό χρόνο.
Το R.S. Trophy φέρει επιπλέον του R.S. μηχανικό διαφορικό Torsen περιορισμένης ολίσθησης. Παράλληλα τα αμορτισέρ και τα ελατήρια είναι σκληρότερα από του R.S. κατά 25% και 30% αντίστοιχα ενώ σκληρότερες κατά 10% είναι και οι αντιστρεπτικές. Και τα δύο μοντέλα επωφελούνται από τις αλλαγές που βλέπουμε και στην υπόλοιπη γκάμα.
Η γκάμα του ανανεωμένου γαλλικού μοντέλου αναμένεται να είναι διαθέσιμη στο κοινό το ερχόμενο καλοκαίρι.