Αυτό που κάνει το αναβαθμισμένο Ford GT να ξεχωρίζει είναι το ανθρακονημάτινο αμάξωμα του το οποίο η αμερικάνικη εταιρία αποκαλεί “Liqiud Carbon”.
Σε σχέση με το GT MkII, που αποτελεί την έκδοση πίστας του υπεραυτοκινήτου της Ford το ανανεωμένο GT φέρει και άλλες αλλαγές με πρώτη και καλύτερη του μεγαλύτερους αεραγωγούς για τους εναλλάκτες των δύο turbo του αλουμινένιου V6 EcoBoost των 3,5 λίτρων. Οι μεγαλύτεροι αεραγωγοί στέλνουν περισσότερο αέρα κατά 50% στα intercoolers βελτιώνοντας έτσι την απόδοση στις υψηλότερες ταχύτητες.
Νέου τύπου είναι και τα πιστόνια, όπως και τα πηνία ανάφλεξης, ενώ μέρος του στάνταρ εξοπλισμού είναι πλέον η εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic. Η τελευταία προσθέτει 13 επιπλέον ίππους στη μέγιστη ιπποδύναμη που φτάνει τώρα στους 660 ίππους, ενώ βελτιώνει συνολικά την καμπύλη απόδοσης του μοτέρ σε όλη την κλίμακα λειτουργίας.
Η Ford ανακοινώνει αλλαγές και στα ηλεκτρονικά βελτιώνοντας τη λειτουργία του προγράμματος οδήγησης “Track” που επηρεάζει τώρα διαφορετικά το σετάρισμα των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ.
Η παραγωγή της νέας έκδοσης με το ανθρακονημάτινο αμάξωμα θα περιοριστεί στις 12 μονάδες το χρόνο λόγω και του μεγάλου χρονικού διαστήματος που χρειάζεται για την παραγωγή της.
Εκτός από “άβαφο”, η Ford προσφέρει το αναβαθμισμένο GT και με ένα νέο χρωματικό συνδυασμό στα χρώματα της Gulf Racing με το νούμερο “6” να έχει πάρει τη θέση του “9” που γνωρίζαμε μέχρι τώρα. Τέλος γι αυτό τον χρωματισμό θα είναι διαθέσιμες για πρώτη φορά και ζάντες από ανθρακονήματα. Η παραγωγή της νέας έκδοσης θα λάβει τέλος το 2022.