Carbon “κοστούμι” για το αναβαθμισμένο Ford GT

Η Ford αποκάλυψε το GT σε αναβαθμισμένη έκδοση για το Σαλόνι του Chicago με ανθακονημάτινο αμάξωμα και μηχανικές βελτιώσεις.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ford GT 2020

Αυτό που κάνει το αναβαθμισμένο Ford GT να ξεχωρίζει είναι το ανθρακονημάτινο αμάξωμα του το οποίο η αμερικάνικη εταιρία αποκαλεί “Liqiud Carbon”.

Σε σχέση με το GT MkII, που αποτελεί την έκδοση πίστας του υπεραυτοκινήτου της Ford το ανανεωμένο GT φέρει και άλλες αλλαγές με πρώτη και καλύτερη του μεγαλύτερους αεραγωγούς για τους εναλλάκτες των δύο turbo του αλουμινένιου V6 EcoBoost των 3,5 λίτρων. Οι μεγαλύτεροι αεραγωγοί στέλνουν περισσότερο αέρα κατά 50% στα intercoolers βελτιώνοντας έτσι την απόδοση στις υψηλότερες ταχύτητες.

Νέου τύπου είναι και τα πιστόνια, όπως και τα πηνία ανάφλεξης, ενώ μέρος του στάνταρ εξοπλισμού είναι πλέον η εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic. Η τελευταία προσθέτει 13 επιπλέον ίππους στη μέγιστη ιπποδύναμη που φτάνει τώρα στους 660 ίππους, ενώ βελτιώνει συνολικά την καμπύλη απόδοσης του μοτέρ σε όλη την κλίμακα λειτουργίας.


Η Ford ανακοινώνει αλλαγές και στα ηλεκτρονικά βελτιώνοντας τη λειτουργία του προγράμματος οδήγησης “Track” που επηρεάζει τώρα διαφορετικά το σετάρισμα των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ.

Η παραγωγή της νέας έκδοσης με το ανθρακονημάτινο αμάξωμα θα περιοριστεί στις 12 μονάδες το χρόνο λόγω και του μεγάλου χρονικού διαστήματος που χρειάζεται για την παραγωγή της.

Εκτός από “άβαφο”, η Ford προσφέρει το αναβαθμισμένο GT και με ένα νέο χρωματικό συνδυασμό στα χρώματα της Gulf Racing με το νούμερο “6” να έχει πάρει τη θέση του “9” που γνωρίζαμε μέχρι τώρα. Τέλος γι αυτό τον χρωματισμό θα είναι διαθέσιμες για πρώτη φορά και ζάντες από ανθρακονήματα. Η παραγωγή της νέας έκδοσης θα λάβει τέλος το 2022.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]