Η δημιουργία ενός νέου κινητήρα εσωτερικής καύσης απορροφά ένα πολύ μεγάλο μέρος από τους πόρους μιας εταιρίας για την έρευνα και την εξέλιξη του. Με τα ηλεκτρικά μοντέλα να απαιτούν επίσης δισ. ευρώ για τη δική τους εξέλιξη αλλά να αποτελούν παράλληλα και το μέλλον στους τέσσερις τροχούς, όλο και περισσότεροι κατασκευαστές μειώνουν την γκάμα των κινητήρων εσωτερικής καύσης και στρέφουν τα κεφάλαια τους σε αυτά.
Ένας από αυτούς τους κατασκευαστές είναι και η BMW, μια εταιρία που έχει ταυτίσει το όνομα της με κάποια από τα κορυφαία μηχανικά σύνολα που έχουμε δει κάτω από καπό αυτοκινήτου.
Οι Βαυαροί, στρέφουν την προσοχή τους στην εξέλιξη περισσότερων ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων μοντέλων και αναφέρουν ότι θα εξαλείψουν από την γκάμα τους έως και το 50% των διαθέσιμων κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2021 και έπειτα. Η BMW δηλώνει παράλληλα ότι με την εφαρμογή νέων διαδικασιών και τεχνολογιών θα μειώσει παράλληλα το χρόνο που απαιτείται για την εξέλιξη ενός νέου μοντέλου κατά 33% και αυτό θα έχει λογικά θετικές επιπτώσεις και στη μείωση του κόστους.
Οι Βαυαροί που δηλώσει ανοιχτά τις προθέσεις τους να βρίσκονται σε πλήρη αρμονία με τις προδιαγραφές και τις μέσες εκπομπές ρύπων που μπορεί να έχει ο διαθέσιμος στόλος τους, χωρίς οικονομικές συνέπειες για τους ίδιους, σκοπεύουν να έχουν στην γκάμα τους 23 ηλεκτρικά μοντέλα έως και το 2023 από τα οποία τα 13 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.