Δε θα συμμετάσχει ο Hayden Paddon στο WRC 2019

Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας με τον Sebastien Loeb και της επέκτασης εκείνης με τον Dani Sordo, ο Hayden Paddon ανακοίνωσε στην σελίδα του στα Social Media ότι δε θα συμμετάσχει στο WRC για το 2019.

Η δημόσια τοποθέτηση του Νεοζηλανδού οδηγού, που έχει κατακτήσει μία νίκη στην καριέρα του στο WRC, ήρθε σαν διάψευση της δήλωσης του επικεφαλής της Hyundai Motorsport, Michel Nandan, πως η ομάδα βρίσκεται σε συζητήσεις μαζί του ενόψει του 2019.

Έχοντας ουσιαστικά χάσει τη θέση του από τον Loeb, η Hyundai έκανε πρόταση στο Paddon να συμμετάσχει μόνο σε έναν αγώνα τη νέα χρονιά, κάτι που ο 31χρονος οδηγός όπως όλα δείχνουν δεν αποδέχθηκε.  Μάλιστα, στη δήλωσή του ο Paddon έβγαλε λίγη πικρία, καθώς εκείνος έκανε ακριβώς ότι του ζητήθηκε το 2018, κατακτώντας περισσότερους βαθμούς από τον Dani Sordo και αναλογικά από τον Andreas Mikkelsen, όμως αυτό δεν στάθηκε αρκετό ώστε να διατηρήσει τη θέση του στην ομάδα.

Θυμίζουμε, πως η δήλωση του Michel Nandan ήταν: “Βρισκόμαστε ακόμη σε συζητήσεις με τον Hayden, ώστε να δούμε πώς μπορούμε να συνεργαστούμε το 2019. Είναι ένα μεγάλο ταλέντο και ένας εξαιρετικό πρέσβης για την Hyundai Νέας Ζηλανδίας, καθώς ηγείται ποικίλων δραστηριοτήτων μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ο Paddon δήλωσε στα προσωπικά του Social Media: “Δε θα υπάρξει WRC για εμάς. Ευχαριστούμε πολύ και απολογούμαστε σε όλους τους φίλους και υποστηρικτές μας, που έκαναν αυτό το απίστευτο ταξίδι πραγματικότητα. Οι τελευταίοι μήνες ήταν πολύ δύσκολοι πνευματικά, καθώς υπήρξαν πολλές συζητήσεις . Μας υποσχέθηκαν και είπαν πολλά πράγματα που δεν τελεσφόρησαν. Μετά την είσοδο του Sebastien Loeb στην ομάδα, μας προσφέρθηκε η συμμετοχή σε έναν αγώνα, που δε μπορούσε να αποτελέσει επιλογή. Κάναμε ότι μας ζητήθηκε φέτος, κινηθήκαμε με γνώμονα την ομάδα, ήμασταν δεύτεροι στην αναλογία βαθμών/αγώνα για την ομάδα, προσπαθήσαμε να κάνουμε τα πάντα με έναν ειλικρινή και έντιμο τρόπο και είμαστε περήφανοι για αυτό. Από τη μία είμαι πολύ απογοητευμένος για αυτή την εξέλιξη, όμως από την άλλη καταλαβαίνω ότι αυτά μπορούν να συμβούν στον επαγγελματικό αθλητισμό. Ήταν ένα απίστευτο ταξίδι, με απίστευτες αναμνήσεις, γνώρισα πολλούς καλούς ανθρώπους. Αυτή σίγουρα δε θα είναι η τελευταία φορά που ακούτε από εμένα, τα ράλι είναι στο αίμα μου και αυτό, είναι απλά μια λακκούβα στο δρόμο, το οποίο θα ξεπεράσουμε και θα επανέλθουμε.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μετά από πέντε επιτυχημένα χρόνια με έδρα τη Λαμία, το Ράλι Ακρόπολις αλλάζει σελίδα. Δείτε τη νέα του έδρα από το 2026......
Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει και θυμόμαστε ένα προφητικό οδοιπορικό στην κεντρική Ελλάδα, εκεί που ο αγώνας έγινε θεσμός στις συνειδήσεις όλων....
Ο "Ιπτάμενος Σκωτσέζος" μας χάρισε απίστευτο θέαμα και το video που ακολουθεί είναι ένας ύμνος στην οδηγική του μαεστρία. Βαθιά υπόκλιση!...
14 αγώνες σε τέσσερις ηπείρους στο WRC της επόμενης χρονιάς! Δείτε πότε θα γίνει το Ράλι Ακρόπολις του 2026......
Η Toyota Gazoo Racing ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του Toyota GR Yaris Rally2 H2 Concept! Ένα αγωνιστικό με κινητήρα υδρογόνου......
Νώντα Καρανικόλας και Γιώργο Kακαβάς με Ford Fiesta Rally2, πέρασαν την ράμπα του τερματισμού στην Λαμία, στο Ράλλυ Ακρόπολις 2025....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα