Porsche: Νέα συστήματα multimedia για παλιότερα μοντέλα (+video)

Είτε κάτοχος αερόψυκτης 911, δεν την αλλάζετε με τίποτα αλλά λατρεύετε και τα νέα multimedia συστήματα; Κανένα πρόβλημα! Η Porsche Classic δίνει τη λύση.
Porsche Classic communication management multimedia system

Η 911 είναι το αυτοκίνητο ορόσημο για τη γερμανική εταιρία και οι φίλοι της Porsche έχουν την ίδια λατρεία σχεδόν για κάθε γενιά της, πόσο μάλλον τις παλιότερες αερόψυκτες. Οι Γερμανοί το αντιλαμβάνονται αυτό, όπως και το γεγονός οι κάτοχοί των παλιότερων αερόψυκτων μοντέλων της σειράς τις χρησιμοποιούν ακόμη, αν όχι καθημερινά, τουλάχιστον με μεγάλη συχνότητα. Αυτός είναι και ο λόγος που αποφάσισαν να εκσυγχρονίσουν και να προσφέρουν ως επιλογή το μοναδικό ίσως σημείο που θα μπορούσαν χωρίς να “νοθεύσουν” τον αυθεντικό χαρακτήρα τους. Μιλάμε φυσικά για τα δύο σύγχρονα συστήματα multimedia που παρουσίασαν, ένα εκ των οποίων μπορεί να τοποθετηθεί ακόμη και στην πρώτη θρυλική πλέον γενιά!

Με σεβασμό στην αισθητική του εσωτερικού των αερόψυκτων 911 κάθε γενιάς και τα δύο νέα multimedia συστήματα, σε φορμά 1-DIN και 2-DIN αντίστοιχα, φέρουν οθόνες αφής υψηλής ευκρίνειας, όπως αναφέρουν στη σχετική ανακοίνωση οι Γερμανοί αλλά και σύγχρονες λειτουργίες μεταξύ των οποίων σύστημα πλοήγησης, DAB+ και Apple CarPlay αλλά και φωνητικές εντολές.

Το μεγαλύτερο εκ των δύο που προορίζεται για τις μεταγενέστερες αερόψυκτες 911 ονομάζεται Porsche Classic Communication Management Plus (PCCM Plus) και έρχεται να αντικαταστήσει την προηγούμενη έκδοση Porsche Communication Management. Φέρει οθόνη επτά ιντσών και λειτουργεί σε αρμονία με το ήδη εγκατεστημένο σύστημα ήχου, ενώ φέρει και θύρες USB, AUX, για κάρτες μνήμης SD και έχει ενσωματωμένο και Bluetooth. Κερασάκι στην τούρτα η συμβατότητα του με Google Android Auto.

Το μικρότερο PCCM (αρχική φωτό) είναι και εκείνο που προορίζεται για τις παλιότερες γενιές με την vintage αισθητική του να ενσωματώνεται εξαιρετικά στο ταμπλό των κλασικών 911. Φέρει κλασικά περιστροφικά χειριστήρια και οθόνη αφής 3,5 ιντσών, αλλά και έξι ακόμη κουμπιά ρετρό σχεδίασης, ενώ το σύστημα πλοήγησης μπορεί να προβάλλει τους χάρτες σε δύο ή τρεις διαστάσεις. Η τιμή της ανέρχεται στη Γερμανία στα 1.439,89 ευρώ ενώ για την 2-DIN μονάδα το κόστος είναι 1.606,51 ευρώ μαζί με τον ΦΠΑ. Η παραγγελία τους μπορεί να γίνει και διαδικτυακά με την Porsche να συνιστά την τοποθέτηση τους σε επίσημο συνεργάτη της εταιρίας.

Επειδή μερικές φωτογραφίες μάλλον δεν είναι αρκετές για την συγκεκριμένη περίπτωση δείτε και το ακόλουθο χιουμοριστικό video που ετοίμασε η Porsche και θα καταλάβετε ακόμη περισσότερα για τα νέα multimedia συστήματα της.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Cayenne περνά στην ηλεκτρική εποχή με την παρουσίαση του νέου SUV που είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Porsche....
Δύο δεκαετίες πριν, όταν η Porsche Cayenne "γνώριζε" εμπορική επιτυχία επί ελληνικού εδάφους. Πάμε να δούμε ποια ήταν η τιμή της στην χώρα μας!...
Το μποτιλιάρισμα είναι το "τέρας" των πόλεων που τρώει ένα μεγάλο μέρος από τον πολύτιμο χρόνο μας. Μπορούμε να το μειώσουμε κάνοντας τα παρακάτω....
Ο γερμανικός όμιλος κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις του στο 9μηνο με εντυπωσιακή άνοδο στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του που έφτασε το 78% στην Ευρώπη....
Αν έχεις μπει σε Porsche, τότε θα ξέρεις πως ο διακόπτης της μίζας για το κλειδί είναι στo ταμπλό, αριστερά του τιμονιού. Και υπάρχει λογική...
Η Porsche 911 "μπαίνει" στην υβριδική εποχή! Ο Μάνος Στεφανής οδήγησε την ανανεωμένη 992.2 στους δρόμους της Κρήτης......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα