Τα αυτοκίνητα του Volkswagen Group, σε πολλές περιπτώσεις έχουν κατασκευαστεί σε άλλη ήπειρο από αυτήν για την αγορά της οποίας προορίζονται! Την περασμένη χρονιά, σχεδόν 2,7 εκατομμύρια οχήματα του Volkswagen Group ή κάπου ένα στα τέσσερα από τα περίπου 11 εκατομμύρια οχήματα που παραδόθηκαν σε πελάτες, έκαναν το πρώτο τους ταξείδι δια της θαλάσσιας οδού, μεταφερόμενα από το εργοστάσιο παραγωγής στη χώρα του πελάτη.
Διαβάστε ακόμη: Ναυάγιο με πλοίο που μετέφερε 4.000 αυτοκίνητα
Εάν αυτά τα οχήματα, απ’ όλες τις μάρκες του Group, παρατάσσονταν το ένα δίπλα στο άλλο, θα κάλυπταν απόσταση ίση με αυτήν από έναν από τους Πόλους μέχρι τον Ισημερινό.
Το Volkswagen Group χρησιμοποιεί τα δικά του, ιδιόκτητα πλοία για τη μεταφορά των νέων αυτοκινήτων – και το κάνει από τη δεκαετία του 1960. Σήμερα, το Group έχει σε λειτουργία έντεκα πλοία παγκοσμίως, καθένα από αυτά έχει δυνατότητα μεταφοράς έως 4.700 οχημάτων από τις διάφορες μάρκες του Group.
Τα περισσότερα από τα πλοία που εξυπηρετούν το Group λειτουργούν στη διαδρομή της Βόρειας Αμερικής, σε συνεχή βάση, 24/7. Από τον Έμντεν, στα γερμανο-ολλανδικά σύνορα, αναχωρούν πλήρως φορτωμένα για την Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ, όπου ακολουθεί εκφόρτωση των οχημάτων που προορίζονται για την εκεί αγορά. Ακολούθως, τα πλοία συνεχίζουν για το Μεξικό, όπου εκφορτώνονται πλήρως και στη συνέχεια φορτώνονται εκ νέου. Ακολουθεί άλλη στάση στις ΗΠΑ και το πλοίο επιστρέφει στη συνέχεια στη Γερμανία, μετά από περίπου 12.000 ναυτικά μίλια, σε χρονικό διάστημα 45-50 ημερών.
Το Volkswagen Group πολύ σύντομα θα διαθέτει δύο νέα ιδιόκτητα πλοία για μεταφορές αυτοκινήτων, τα οποία για πρώτη φορά θα χρησιμοποιούν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG). Σε σύγκριση με τα συμβατικά πλοία με υγρά καύσιμα, όπως το βαρύ μαζούτ, έχουν καλύτερη περιβαλλοντική λειτουργία.