Η “Χρυσόφτερη” Honda Gold Wing αποτελεί το κορυφαίο μοντέλο… διηπειρωτικού τουρισμού της ιαπωνικής εταιρίας. Στο πέρασμα του χρόνου οι Ιάπωνες έχουν χρησιμοποιήσει τη ναυαρχίδα τους για να παρουσιάσουν πολλές πρωτιές στον κόσμο των δύο τροχών, με τη μοτοσυκλέτα τους να παραμένει η μοναδική μέχρι σήμερα η μοναδική που φέρει ενσωματωμένο αερόσακο για τον αναβάτη της.
Το υψηλό τεχνολογικό της υπόβαθρο της τελευταίας γενιάς της Gold Wing που ανασχεδιάστηκε εκ βάθρων το 2018, δεν εξαντλείται βέβαια μόνο στον τομέα της ασφάλειας αλλά προχωρά και σε άλλους τομείς όπως είναι αυτός της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας για αναβάτη και συνεπιβάτη.
Η Gold Wing ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα τον κόσμο το 2017 που ενσωμάτωσε στο multimedia σύστημα της το λογισμικό Apple CarPlay και τώρα οι Ιάπωνες ανακοινώνουν και την προσθήκη του Android Auto (ή να το λέγαμε καλύτερα Android… Moto;) εξισορροπώντας έτσι λίγο τα πράγματα για τους υπόλοιπους κατόχους κινητών που πρέπει να ένιωθαν ελαφρώς αδικημένοι. Φυσικά, αν μπορείς και θέλεις να αποκτήσεις μια Gold Wind, η αλλαγή σε κινητό με λογισμικό iOS είναι το τελευταίο πράγμα που θα σε αποτρέψει.
Διαβάστε επίσης: Honda – Σημαντικές προσφορές τoν Μάιο με όφελος έως 3.300 ευρώ
Άλλες αλλαγές για το μοντέλο με τον flat six των 1.833 κ.εκ. και 126 ίππων (170 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ.) δεν ανακοίνωσαν οι Ιάπωνες. Η Gold Wind φέρει προαιρετικά και DCT κιβώτιο 7 σχέσεων, ηλεκτρική όπισθεν (χρησιμοποιεί τη μίζα) και στάνταρ χώρο αποσκευών 50 λίτρων, ενώ παράγεται σε δύο εκδόσεις, μια με πλήρη τουριστικό εξοπλισμό και μια bagger.
Η gold Wing έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση της 1974 ως γυμνή flat four 1.000 κ.εκ. και από τότε έχει μπει…. πολύ νερό στο αυλάκι για να φτάσει να θεωρείται σήμερα μια από τους κορυφαίες μεγάλου τουρισμού, Ιδιαίτερα αγαπητή στις Η.Π.Α. για την αγορά της οποίας σχεδιάστηκε άλλωστε.
Διαβάστε επίσης: Τα λόγια του Senna που έκαναν το Honda NSX… θρύλο! (+videos)
Η Gold Wing παραγόταν στις Η.Π.Α. έως και το 2010 με την παραγωγή να μεταφέρεται στην Ιαπωνία το 2012, μια διαδικασία που κράτησε έναν περίπου χρόνο κατά τον οποίο η κατασκευή της σταμάτησε εντελώς αφού οι Ιάπωνες μετέφεραν και εξοπλισμό από την μία χώρα στην άλλη.