Το νέο Toyota Hilux το προϋπάντησε ο Fernando Alonso, ο οποίος το οδήγησε πριν από λίγες ημέρες, έστω και καμουφλαρισμένο και μοιράστηκε μαζί μας τις εντυπώσεις του. Πλέον όμως ήρθε η ώρα να το δούμε και σε όλο του το μεγαλείο, καθώς η ιαπωνική μάρκα έδωσε στην δημοσιότητα επίσημες εικόνες και πληροφορίες για το νέο της μοντέλο.
Δείτε ακόμη: Που κατασκευάζονται τα Toyota που έρχονται στην Ελλάδα
Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα με την σειρά και ας ξεκινήσουμε με την εξωτερική εμφάνιση του ιαπωνικού Pickup. Από όποια γωνία και να το δεις το νέο Toyota Hilux είναι ανασχεδιασμένο. Νέα φώτα, νέα μάσκα και προφυλακτήρες, αλλά και ανασχεδιασμένα πλευρικά πάνελ (πόρτες, φτερά) συνθέτουν την εικόνα του. Μία εικόνα σαφώς πιο σύγχρονη και δυναμική από αυτήν του μοντέλου που αντικαθιστά. Η κορυφαία έκδοση Invincible (η ονομασία της φαίνεται με μεγάλα ανάγλυφα γράμματα και στην πόρτα της καρότσας) την οποία βλέπουμε και στις εικόνες μας, θα είναι διαθέσιμη ως διπλοκάμπινη ή με επιμηκυμένη καμπίνα, ενώ διαθέτει άβαφα πλαστικά μέρη για την προστασία του αμαξώματος, τα οποία συνοδεύονται και από “ποδιές” και σκαλοπάτια. Μάλιστα διαθέτει και ειδικό κάλυμμα για την καρότσα αλλά και μαύρες λεπτομέρειες σε εξωτερικούς καθρέφτες, μπάρες και ζάντες αλουμινίου.
Περνώντας στο εσωτερικό, εκεί συναντάμε μία πλήρως ανασχεδιασμένη καμπίνα, η οποία θυμίζει περισσότερο τα επιβατικά μοντέλα της μάρκας. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η νέα οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων, η οποία ενσωματώνει και φυσικά κουμπιά, όπως ακριβώς και στο Corolla που μπορείτε να δείτε εδώ. Στην δεξιά πλευρά από την άλλη, παρατηρούμε διπλό ντουλαπάκι συνοδηγού. Ο εξοπλισμός του από την βασική έκδοση θα είναι πλούσιος σύμφωνα με την Toyota, ενώ με τα προαιρετικά στοιχεία δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα από τα επιβατικά μοντέλα τόσο σε επίπεδο άνεσης όσο και σε επίπεδο ασφάλειας (ενεργητικής και παθητικής). Ενδεικτικό είναι πως μπορεί να εξοπλιστεί με κρυφό ατμοσφαιρικό φωτισμό στην καμπίνα και ηχεία της JBL!
Σημαντική όμως είναι και η αλλαγή κάτω από το καπό του νέου Toyota Hilux, καθώς στην γκάμα κινητήρων έχουμε την προσθήκη ενός μοτέρ 2,8 λίτρων τούρμπο ντίζελ. Αυτό αποδίδει 204 ίππους και 500 Nm ροπής. Τιμές που του χαρίζουν 0-100 χλμ./ώρα σε 10.0 δευτερόλεπτα (2,8 δευτερόλεπτα πιο γρήγορο από το 2.4 λτ.), ενώ η επίσημη μέση κατανάλωση είναι στα 7,8 λίτρα/100 χλμ. με εκπομπές CO2 στα 204 γρ./χλμ. Το μοτέρ αυτό θα είναι διαθέσιμο φυσικά με τετρακίνηση και με κιβώτιο έξι σχέσεων, αυτόματο ή χειροκίνητο. Όσον αφορά το βάρος ρυμούλκησης αυτό είναι στους 3,5 τόνους και αφορά όλες τις εκδόσεις αμαξώματος (Single Cab, Extra Cab και Double Cab). Δυστυχώς η Toyota δεν δίνει προς το παρόν περαιτέρω τεχνικά χαρακτηριστικά και προδιαγραφές, όπως γωνίες εισόδου, ράμπας και διαφυγής ή απόσταση από το έδαφος και βάρος αυτοκινήτου.
Παρόλα αυτά μας ενημερώνει πως έχουν γίνει βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης και στην ανάρτηση, ενώ το πλαίσιο είναι και πάλι τύπου σκάλας, δίνοντας έμφαση στην σκληρή επαγγελματική και εκτός δρόμου χρήση του Hilux.
Η εμπορική καριέρα του νέου Toyota Hilux θα ξεκινήσει στην Ευρώπη τον ερχόμενο Οκτώβριο. Μέχρι τότε θα επανέλθουμε με νέες πληροφορίες σχετικά με αυτό και φυσικά την τιμή του στην χώρα μας.