Οι νέες Porsche GTS και GTS Coupe έχουν στραμμένη την “προσοχή” στην δυναμική συμπεριφορά και απόδοση και αυτό τονίζεται από τις επεμβάσεις των Γερμανών στην εμφάνιση των δύο νέων μοντέλων αλλά και στο εσωτερικό τους.
Ας ξεκινήσουμε όμως από το νέο μοτέρ που κινεί τις εκδόσεις GTS της Caynenne, το οποίο έρχεται να πάρει τη θέση του προηγούμενου V6 με τα δύο τούρμπο των 3,6 λίτρων. Η χωρητικότητα του νέου V8 κινητήρα ανέρχεται στα τέσσερα λίτρα και με τη βοήθεια επίσης δύο τούρμπο ανεβάζει την απόδοση του στους 460 ίππους και τα 620 Nm ροπής στις 6.000-6.500 και 1.800-4.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Σε σχέση με το απερχόμενο και μικρότερης χωρητικότητας μοτέρ η ισχύς έχει αυξηθεί κατά 20 ίππους, ενώ κατά 20 Nm παρουσιάζεται η ροπή.
Αυτά τα νούμερα απόδοσης επιτρέπουν στην Cayenne GTS να επιταχύνει σε 4,8 δευτερόλεπτα στα 0-100 χλμ/ώρα, ενώ πιο εντυπωσιακή είναι ίσως η επίδοση της στα 0-200 χλμ./ώρα με το χρονόμετρο να σταματά στα 17,9 δεύτερα. Με το πακέτο Chrono οι παραπάνω χρόνοι μειώνονται και στις δύο περιπτώσεις κατά 3 δέκατα, στα 4,5 και 17,6 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Η τελική για την GTS και για την Coupe ανέρχεται στα 270 χλμ./ώρα.
Σε σχέση με τις υπόλοιπες Caynenne οι δύο νέες εκδόσεις βρίσκονται πιο κοντά στο έδαφος κατά 20 χλστ. λόγω των νέων ελατηρίων της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης Porsche Active Suspension Management (PASM), ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), το ηλεκτρονικό σύστημα που βελτιώνει περαιτέρω την συμπεριφορά των γερμανικών SUVs ελέγχοντας και τα διαφορικά τους.
Τόσο στο “στάνταρ” όσο και στο coupe αμάξωμα οι αλουμινένιες ζάντες έχουν διάμετρο 21 ίντσες, ενώ εκείνη για τους δίσκους ανέρχεται στα 390 χλστ. μπροστά (38 χλστ. πλάτος) και 358 χλστ. πίσω (πλάτος 28 χλστ.). Προαιρετικά διαθέσιμοι είναι οι δίσκοι με επίστρωση βολφραμίου καρβιδίου, αλλά και οι κεραμικοί δίσκοι των Γερμανών, όπως και η αερανάρτηση της Porsche που φέρνει το αμάξωμα πιο κοντά στο έδαφος επιπλέον 10 χλστ., το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης συμπεριφοράς Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), αλλά και η τετραδιεύθυνση.
Εξωτερικά οι νέες GTS και GTS Coupe, ξεχωρίζουν από τις ζάντες, τα ελαφρώς φιμέ φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, ενώ σε μαύρο χρώμα είναι οι εμπρός εισαγωγές αέρα, τα πλαίσια των παραθύρων, οι απολήξεις των εξατμίσεων αλλά και τα εξωτερικά σήματα. Οι Γερμανοί έχουν τονίσει τις διαφορές στο πίσω μέρος μεταξύ των δύο μοντέλων με τις δύο απολήξει της Coupe να έχουν τοποθετηθεί κεντρικά στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, ενώ στη GTS βλέπουμε μικρότερες σε διάμετρο διπλές απολήξεις τοποθετημένες στα άκρα.
Τέλος, το εσωτερικό αποπνέει έναν ιδιαίτερα σπορ χαρακτήρα με το alcantara να κάνει την εμφάνιση του στα περισσότερα σημεία της καμπίνας, με τις διπλές κόκκινες ραφές στα ειδικά καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική υποστήριξη και το σήμα της έκδοσης στα προσκέφαλα να δίνουν τον δικό τους τόνο.
Οι νέες Porsche GTS και GTS Coupe είναι ήδη διαθέσιμες για παραγγελία και θα βρίσκονται στις εκθέσεις των Γερμανών στον Ιούλιο.