Έρχεται και άλλο τρίκυκλο μοντέλο από τη Yamaha

Η Yamaha έχει μια ευρεία γκάμα από τρίκυκλα μοντέλα. Ωστόσο τελευταίες πατέντες της των Ιαπώνων μας δείχνουν ότι δεν θα σταματήσει εκεί.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Yamaha TMAX τρίκυκλο πατέντες 2020

Η Yamaha έχει εξαπολύσει την δική της επίθεση τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία των τρίκυκλων με την γκάμα της να μετρά μέχρι στιγμής τέσσερα μοντέλα, ικανά να καλύψουν ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων. Σύμφωνα με τελευταίες πατέντες κάνουν τον γύρο του Διαδικτύου, οι Ιάπωνες φαίνεται ότι έχουν όρεξη για ένα ακόμη τουλάχιστον.

Δείτε επίσης: Η νέα Vespa με την υπογραφή του Dior

Στη βάση της γκάμας των Ιαπώνων στα τρίκυκλα βλέπουμε τα scooter πόλης Tricity με κινητήρες στα 125 και 155 κυβικά, ό,τι πρέπει για τα… παγοδρόμια των ελληνικών πόλεων. Ακολουθεί το μεγαλύτερου κυβισμού Tricity 300 που μπορεί να βγει με αξιώσεις και εκτός των τειχών της πόλης, ενώ κορυφαίος τρίκυκλος “εκφραστής” της ιαπωνικής εταιρίας είναι χωρίς αμφιβολία το Niken, το οποίο και βασίζεται σε γενικές γραμμές στην “πλατφόρμα” που αξιοποιεί τόσο η τρικύλινδρη γυμνή MT-09 όσο και η sport-touring Tracer 900. Ειδοποιός διαφορά η ύπαρξη του δεύτερου εμπρός τροχού που πραγματικά ανεβάζει την πρόσφυση σε άλλο επίπεδο έναντι των δικύκλων, με τη διαφορά να γίνεται κάτι παραπάνω από αισθητή σε ολισθηρό οδόστρωμα.


Σύμφωνα με τις τελευταίες πατέντες που φαίνεται να έχει καταθέσει προς κατοχύρωση η Yamaha, οι Ιάπωνες μάλλον ετοιμάζουν ένα ακόμη τρίκυκλο μοντέλο. Η διαφορά που γίνεται άμεσα εμφανής με την πρώτη κιόλας ματιά, σε σχέση με τα μέχρι στιγμής μοντέλα της εντοπίζεται στην αρχιτεκτονική του εμπρός συστήματος που είναι πολύ διαφορετική σε σχέση με τα Tricity και το Niken. Ενώ λοιπόν αυτά χρησιμοποιούν ένα τηλεσκοπικό πιρούνι για καθένα από τους εμπρός τροχούς, οι νέες πατέντες μας δείχνουν διπλά ψαλίδια, όπως αυτά που είδαμε για πρώτη φορά και στο MW-Vision concept που έκανε επίσης την εμφάνιση του πέρσι στο Σαλόνι του Τόκιο.

H πρόθεση της εταιρίας των τριών διαπασών μας είναι ήδη γνωστή από πέρσι με τη Yamaha να παρουσιάζει στα μεσοπρόθεσμα σχέδια της και ένα άγνωστο μέχρι στιγμής μοντέλο που θα έρθει να τοποθετηθεί από πλευράς απόδοσης κάτω από το Niken και φαίνεται να αξιοποιεί σε μεγάλο βαθμό το πλαίσιο και τον κινητήρα του maxi scooter ΤMAX. Σύμφωνα με το γενικό χρονοδιάγραμμα της εταιρίας η παρουσίαση του μοντέλου παραγωγής δεν πρέπει πλέον να απέχει και πολύ.

Οι Ιάπωνες είχαν παρουσιάσει επίσης πριν από μερικά χρόνια το concept GEN01 ως ένα τρίκυκλο όχημα, πάλι βασισμένο στο TMAX το οποίο θα μπορούσε να κινηθεί και εκτός ασφάλτου με ασφάλεια και ταχύτητα. Ίσως και γι αυτό η αρχιτεκτονική του εμπρός συστήματος είναι διαφορετική ώστε το νέο μοντέλο να έχει και μεγαλύτερη αντοχή στην καταπόνηση που μπορεί να δεχτεί σε κακοτράχαλο έδαφος, έχοντας παράλληλα μεγαλύτερο μετατρόχιο εμπρός για επιπλέον σταθερότητα.

Σαν σχεδίαση το σύστημα φαίνεται πάντως να βρίσκεται πολύ κοντά σε εκείνο μιας άλλης εταιρίας που κατασκευάζει τρίκυκλα που μπορούν να παίρνουν κλίση όπως και ένα δίκυκλο, της Brudeli, τα μοντέλα της οποίας δεν “φοβούνται” το χώμα. Οψόμεθα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]