BMW 745e: 394 ίπποι και μέση κατανάλωση 2,1 λίτρα/100 χλμ. (+video)

Πριν από λίγες ημέρες η BMW παρουσίασε τη νέα Σειρά 7. Πλέον μας δίνει πληροφορίες για την υβριδική της έκδοση που προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση.

Για τη νέα BMW Σειρά 7 σας έχουμε ενημερώσει ήδη με σχετικό άρθρο το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ. Αυτή τη φορά το πολυτελές γερμανικό σεντάν επανέρχεται στο προσκήνιο, μέσω της υβριδικής του έκδοσης, που φέρει την κωδική ονομασία 745e και 745Le στην έκδοση με μακρύ μεταξόνιο (αυτή θα έχει και τετρακίνητη εκδοχή).

Η συγκεκριμένη έκδοση όπως είναι λογικό προβάλλει την περιβαλλοντική εικόνα του μοντέλου, καθώς η γερμανική μάρκα ανακοινώνει μέση κατανάλωση από 2,1-2,3 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές ρύπων στα 48-52 γρ. CO2/χλμ. Οι αντίστοιχες τιμές για την έκδοση με μακρύ μεταξόνιο είναι 2,2-2.3 λίτρα/100 χλμ. και 50-53 γρ.CO2/χλμ.

Νούμερα εξωπραγματικά αν αναλογιστεί κανείς πως η συνδυαστική ισχύς του αυτοκινήτου στο οδηγικό προφίλ Sport είναι 394 ίπποι και 600 Nm ροπής και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα (περιορίζεται ηλεκτρονικά).

Η νέα μπαταρία υψηλής τάσης της BMW 745e έχει αυξημένη χωρητικότητα 12.0 kWh που δημιουργεί τη βάση για επέκταση της ηλεκτροκίνησης. Συγκεκριμένα, στο οδηγικό προφίλ Hybrid, η BMW 745e ταξιδεύει με ταχύτητα έως 110 χλμ./ώρα αμιγώς ηλεκτρικά. Στο πρόγραμμα οδήγησης Electric, το πολυτελές γερμανικό σεντάν μπορεί να πιάσει 140 χλμ./ώρα ενώ η αυτονομία του αποκλειστικά με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας είναι στα 58 χιλιόμετρα.

Το υβριδικό σύστημα της BMW 745e περιλαμβάνει έναν εν σειρά, 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.998 κ.εκ. τεχνολογίας TwinPower Turbo, EfficientDynamics, που αποδίδει 286 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα με 113 ίππους. Η φόρτιση της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος μπορεί να γίνει και από εξωτερική πηγή ενέργειας (plug-in). Φυσικά η μπαταρία φορτίζεται και εν κινήσει, ενώ υπάρχει ειδικό πρόγραμμα οδήγησης, το Battery Control που διατηρεί την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης στο επίπεδο που έχει προκαθορίσει ο οδηγός.

Εμφανισιακά, η BMW 745e δεν έχει να επιδείξει κάποιες ιδιαίτερες αλλαγές παρά μόνο σε λεπτομέρειες που προδίδουν τον υβριδικό της χαρακτήρα της, ενώ το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό, στο οποίο αλλαγές υπάρχουν μόνο στις ενδείξεις του πίνακα οργάνων (απεικονίζει πληροφορίες του υβριδικού συστήματος) και στον χώρο αποσκευών που είναι πλέον στα 420 λίτρα (έχει μειωθεί λόγω των μπαταριών κατά 95 λίτρα σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις).

https://www.youtube.com/watch?v=bJXVKSkgHy4&t=1s

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
Το BMW Motorrad Vision CE φέρει "κλωβό" που καταργεί την ανάγκη χρήσης κράνους ή προστατευτικού ρουχισμού....
Ένα roadster που αγαπήθηκε ιδιαίτερα και στην ελληνική αγορά! Δείτε την επετειακή έκδοση που δημιουργήθηκε με αφορμή το τέλος της παραγωγής....
Περισσότερες ταξινομήσεις από VW Golf, Toyota Corolla και Hyundai i30! Δείτε το μοντέλο που "σαρώνει" στα μικρομεσαία οικογενειακά......
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα