Νέο Nissan Ariya SUV. Αμιγώς ηλεκτρικό με αυτονομία 500 χλμ. (+video)

H Nissan προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψη του νέου αμιγώς ηλεκτρικού Ariya που αποτελεί και το πρώτο ηλεκτρικό SUV των Ιαπώνων.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η Nissan, ως μια από τις πρωτοπόρους της ηλεκτροκίνησης, δεν θα μπορούσε να έχει στη γκάμα της μόνο το LEAF, ένα από τα best sellers ηλεκτρικά σε όλο τον κόσμο. Το Ariya δεν έρχεται μόνο για να διευρύνει τη γκάμα των Ιαπώνων αλλά για να βάλει τη Nissan και στα SUVs/Crossovers ως μια από τις πρώτες που προσφέρουν ηλεκτρικό μοντέλο σε αυτή τη δημοφιλή κατηγορία. Δίνει μάλιστα στους ενδιαφερόμενους πέντε συνολικά επιλογές σε ισχύ, επιδόσεις και αυτονομία τις οποίες θα γνωρίσετε καλύτερα πιο κάτω.

Το Ariya εκφράζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Nissan με μια ελαφρώς φουτουριστική “διάθεση”. Στο αμάξωμα του κυριαρχούν σε καμπύλες, οι κοίλες και οι κυρτές επιφάνειες για ένα αποτέλεσμα που συνδυάζει διακριτικά τον δυναμισμό με την κομψότητα. Έχοντας περίοπτη θέση στη μάσκα το “παρών” δίνει και το ανασχεδιασμένο λογότυπο της Nissan που απαρτίζεται από 20 LEDs!

Το μήκος του Ariya ανέρχεται στα 4.595 χλστ., το πλάτος στα 1.850 χλστ. και το ύψος στα 1.660 χλστ., ενώ το βάρος του, σύμφωνα με τη Nissan κυμαίνεται μεταξύ 1,8 και 2,3 τόνων. Το μεταξόνιο ανέρχεται στα 2.775 χλστ. και σε συνδυασμό με το μήκος του SUV των Ιαπώνων αναμένουμε πολύ καλή εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών με τα καθίσματα στη θέση τους ανέρχεται στα 468 λίτρα για τη δικίνητη έκδοση και στα 415 λίτρα για την 4κίνητη.


Η μοντέρνα σχεδίαση που κινείται προς το μίνιμαλ κάνει την εμφάνιση της στην καμπίνα του Ariya η οποία σχεδιάστηκε με στόχο να προσφέρει άνεση και ηρεμία στους επιβαίνοντες. Η Nissan κάνει λόγο για μία από τις πιο ευρύχωρες καμπίνες της κατηγορίας, κάτι που φαίνεται ειδικά στο εμπρός μέρος. Η απουσία του κινητήρα εσωτερικής καύσης επέτρεψε, για παράδειγμα την τοποθέτηση της μονάδας του κλιματισμού στο χώρο που κανονικά θα βρισκόταν το μοτέρ και τα περιφερειακά του. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την απελευθέρωση σημαντικών χώρο χαμηλά και ανάμεσα στα πόδια του οδηγού και του συνοδηγού. Στο ταμπλό βλέπουμε λίγα κουμπιά αφής, τα οποία δονούνται κατά τη χρήση τους, ενώ η κεντρική κονσόλα είναι πτυσσόμενη και δημιουργεί χώρο πάνω στο οποίο θα μπορούσατε να εργαστείτε.

Για την πληροφόρηση του ο οδηγός έχει μπροστά του έναν πίνακα πληροφοριών με διαγώνιο στις 12,3 ίντσες με τη διάσταση αυτή να αντιστοιχεί και για την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων. Διαθέσιμο υπάρχει και ένα από τα μεγαλύτερα έγχρωμα Head up Displays που υπάρχουν αυτή τη στιγμή σε αυτοκίνητο, με το σύστημα πολυμέσων να δέχεται φωνητικές εντολές και over the air ενημερώσεις για πρώτη φορά για μοντέλο της Nissan. Το σύστημα επιτρέπει επίσης και τον απομακρυσμένο έλεγχο του Ariya.

Σύμφωνα με τους Ιάπωνες το Ariya θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις μια δικίνητη και μία 4κίνητη e-4ORCE που θα φέρει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν για κάθε άξονα.

Το προσθιοκίνητο Ariya θα είναι διαθέσιμο με τη σειρά του σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, μια με μπαταρία 65 kWh και μοτέρ ισχύος 218 ίππων (160 KW). Η ροπή του εν λόγω μοτέρ ανέρχεται στα 300 Nm και η μέση αυτονομία φτάνει έως τα 360 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Η Nissan αναφέρει 0-100 σε 7,5 δευτερόλεπτα και τελική 160 χλμ.ώρα.

Ίδια τελική έχει και η ισχυρότερη δικίνητη έκδοση των 242 ίππων (178 kW), η οποία φέρει παράλληλα τη μεγαλύτερη και τη βαρύτερη συστοιχία μπαταριών των 87 kWh. Η ροπή παραμένει στα 300 Nm και για τα 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 7,6 δευτερόλεπτα, ωστόσο η μέση αυτονομία ανέρχεται σε αυτή την περίπτωση έως και τα 500 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP.

Ακολουθούν τα 4κίνητα Ariya με το πρώτο να αποδίδει 279 ίππους και 600 Nm ροπής. Η μέση αυτονομία ανέρχεται έως και τα 340 χλμ. με την μπαταρία των 65 kWh, η τελική στα 200 χλμ./ώρα και για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται μόλις 5,9 δευτερόλεπτα. Και το 4κίνητο Ariya διαθέτει ισχυρότερη έκδοση και μάλιστα δύο. Η πρώτη, με την μπαταρία των 90 kWh, αποδίδει 305 ίππους, έχει τελική 200 χλμ./ώρα και μέση αυτονομία έως και 460 χλμ., ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 5,7 δευτερόλεπτα.

Η δεύτερη ονομάζεται Performance και οι ηλεκτρικοί της κινητήρες αποδίδουν συνολικά 394 ίππους και 600 Nm ροπής. Η τελική παραμένει στα 200 χλμ./ώρα ωστόσο τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται εδώ σε 5,1 δευτερόλεπτα και η μέση αυτονομία φτάνει έως και τα 400 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP.

Τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης του Ariya φέρουν τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας (Standard, Sport και ECO) με τις 4κίνητες εκδόσεις να φέρουν επίσης μία ακόμη για κίνηση στο χιόνι.

Οι εκδόσεις με τις μπαταρίες των 65 kWh φέρουν φορτιστή 7.4 kW για οικιακή χρήση ενώ εκείνες των 90 kWh φέρουν ισχυρότερο τριφασικό φορτιστή 22kW. Οι μπαταρίες του νέου ηλεκτρικού μοντέλου των Ιαπώνων μπορούν να υποστηρίξουν ταχυφόρτιση έως και 130kW.

Όλες οι τελευταίες τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης της Nissan ενσωματώνονται στο Ariya. Ανάμεσα σε αυτές είναι το Nissan Safety Shield με όλα τα υποσυστήματα που γνωρίζουμε ήδη από άλλα μοντέλα των Ιαπώνων, το e-Pedal που επιτρέπει την οδήγηση του αυτοκινήτου με τη χρήση μόνο του δεξιού πεντάλ και η αναβαθμισμένη έκδοση του συστήματος ημιαυτόνομης οδήγησης ProPILOT που είδαμε για πρώτη φορά στο LEAF. Το ProPILOT είναι σε θέση να αναγνωρίζει και κατάλληλες θέσεις parking υποβοηθώντας τον οδηγό και σε αυτόν το τομέα.

Δείτε και μάθετε περισσότερα για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Nissan Ariya στο video που ακολουθεί με την παγκόσμια παρουσίαση του νέου μοντέλου των Ιαπώνων.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]