Προσοχή στα ανταλλακτικά “μαϊμού” συστήνει η Mercedes

Με την παραγωγή εξαρτημάτων και ανταλλακτικών "μαϊμού" να έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις, η Mercedes κρούει τον κώδωνα του κινδύνου.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mercedes εξαρτήματα μαϊμού

Η παραγωγή και διάθεση ανταλλακτικών και εξαρτημάτων “μαϊμού” είναι ένας ολόκληρος και πανίσχυρος κλάδος της παραοικονομίας και οι κατασκευαστές κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν για να τον καταπολεμήσουν. Ο ένας λόγος είναι φυσικά τα χρήματα που χάνουν τα ταμεία τους από τη διάθεση αυτών των χαμηλότερης τιμής και κατώτερης ποιότητας προϊόντων από τρίτους. Ο άλλος, πιο σημαντικός, έχει να κάνει με τα χαμηλότερα επίπεδα ασφάλειας που προσφέρουν αυτά τα ανταλλακτικά σε εκείνους που επιλέγουν να τα χρησιμοποιούν. Η τοποθέτηση και χρήση τους επηρεάζει αρνητικά και την προσφερόμενη ασφάλεια που προσφέρει ένα αυτοκίνητο ενώ αρκετοί από τους κατόχους αυτοκινήτου που τα χρησιμοποιούν το κάνουν μάλιστα πολλές φορές και εν αγνοία τους.

Σε αυτό το σημείο να διευκρινίσω κάτι πολύ σημαντικό. Δεν αναφέρομαι σε after market προϊόντα και ανταλλακτικά που προέρχονται από γνωστούς κατασκευαστές και μπορούν να πάρουν τη θέση των εργοστασιακών εξαρτημάτων. Αναφέρομαι σε πιστά σε εμφάνιση προϊόντα, ίδια με εκείνη των αυθεντικών, που παράγονται από άγνωστα εργοστάσια, χωρίς την έγκριση ενός κατασκευαστή και χωρίς να πληρούν παράλληλα τις σωστές προδιαγραφές στην ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιούνται αλλά και την εξέλιξη τους. Δείτε για παράδειγμα την εικόνα που παραθέτει η Mercedes με τη συγκριτική δοκιμή ανάμεσα σε γνήσια και “μαϊμού” τακάκια, με τα πρώτα να υπερέχουν σαφώς σε αποτελεσματικότητα παρέχοντας μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης.


Πάνω σε αυτό η Mercedes αναφέρει χαρακτηριστικά ότι μόνο το 2019, την προηγούμενη χρονιά δηλαδή, οι άνθρωποι του ομίλου της Daimler, σε συνεργασία με τις εκάστοτε αρμόδιες αρχές, κατάφεραν να κατασχέσουν σε όλο τον κόσμο περισσότερα από 1,6 εκατ. μαϊμού εξαρτήματα, αξεσουάρ και ανταλλακτικά που προορίζονταν για μοντέλα του ομίλου! Και δεν μιλάμε μόνο για “αθώα” διακοσμητικά προϊόντα αλλά και για ζάντες, τακάκια, δισκόφρενα και άλλα ζωτικής σημασίας για την ασφάλεια μας εξαρτήματα και ανταλλακτικά.

Σύμφωνα μάλιστα και με στοιχεία που προέρχονται από τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (Organisation for Economic Co-operation and Development – OECD) ο τζίρος από τα παράνομα προϊόντα αντιγραφής της συγκεκριμένης βιομηχανίας ανέρχεται ετησίως περίπου στο απίστευτο ποσό των 445,5 δισ. ευρώ! Περίπου δηλαδή δύο φορές το ΑΕΠ της Ελλάδας!

Η προστασία μιας μάρκας είναι παράλληλα προστασία και για τον πελάτη. Η ασφάλεια των πελατών μας είναι μέγιστη προτεραιότητα για εμάς. Ακολουθούμε μια πολιτική μηδενικής ανοχής στο συγκεκριμένο ζήτημα των “πλαστών” προϊόντων”. Γι αυτό και έχουμε δημιουργήσει και ένα ξεχωριστό τμήμα για την καταπολέμηση τους.”, δηλώνει σχετικά η Renata Jungo Brüngger, μέλος των δ.σ. των Daimler και Mercedes, υπεύθυνη για νομικά θέματα και θέματα ακεραιότητας.

Ένα ακόμη σημείο που υπογραμμίζει η Mercedes για την καταπολέμηση των εξαρτημάτων και ανταλλακτικών μαϊμού, εκτός από την κατώτερη ποιότητα τους που δεν μπορεί να συγκριθεί με εκείνη των γνήσιων ανταλλακτικών, είναι η συνθήκες κάτω από τις οποίες παράγονται. Με τα… λεφτά να είναι πολλά, εκτός από την ποιότητα του τελικού προϊόντος παραβλέπονται και οι συνθήκες εργασίας των υπαλλήλων αυτών των “εταιριών”, οι οποίες χαρακτηρίζονται απάνθρωπες, χωρίς παράλληλα να γίνεται κανενός είδους μελέτη στον αντίκτυπο που έχει η παραγωγή τους στο περιβάλλον.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]