Πρόδρομος των μεγάλων επιτυχιών που επιφύλασσε το μέλλον για την Prodrive και τη Subaru, το Legacy ήταν το πρώτο αυτοκίνητο ράλι της ιαπωνικής εταιρείας με επίπεδο (boxer) κινητήρα. Τετρακύλινδρο, δίλιτρο, με περίπου 300 ίππους, το μοτέρ της Subaru έκρυβε μέσα του μια συνταγή θριάμβου – αν και θα ήταν το Impreza το μοντέλο που θα την εκτελούσε. Έτσι το θέλησε η μοίρα των ράλι, το Legacy να ανοίξει τον δρόμο για τον πιο προηγμένο – από κάθε άποψη – απόγονό του.
Όπως και να ‘χει όμως, το Legacy κατάφερε να πρωταγωνιστήσει – κυρίως στο βρετανικό πρωτάθλημα ράλι – με πολύ σημαντικούς οδηγούς, τον Richard Burns και τον Alister McRae. O Burns, μάλιστα, το 1993 κατάφερε να κερδίσει τον τίτλο στη συγκεκριμένη διοργάνωση ενώ ήταν μόλις 22 ετών, ο νεότερος πρωταθλητής στην ιστορία του BRC. Και ενώ ο Alister δεν είχε και τόσο εντυπωσιακή πορεία με το Legacy, ο αδελφός του, ο μέγας Colin McRae, είχε προβιβαστεί στην ομάδα WRC του David Richards. Στην πραγματικότητα ο Colin έτρεχε σε επιλεγμένους αγώνες με το Legacy περιμένοντας το Impreza. Παρόλα αυτά κατέκτησε με αυτό τη μία και μοναδική νίκη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, στη Νέα Ζηλανδία. Η συγκεκριμένη επιτυχία του Colin McRae στην κατηγορία Group A το 1993 ήταν και η πρώτη για τη Subaru στο WRC.
Εκτός του McRae, για λογαριασμό της Prodrive την ολοκαίνουργια Subaru World Rally Team οδηγούσαν πολύ μεγάλα ονόματα. Οι Φινλανδοί Ari Vatanen, Hannu Mikkola και Markku Alen πάλευαν με το Legacy απέναντι στις κυρίαρχες, τότε, Toyota Celica. Γράφοντας, όλοι μαζί, ένα μοναδικό κεφάλαιο στην ιστορία του WRC.