Η νέα ψηφιακή εποχή επιβάλλει αλλαγές στον τρόπο που οι κατασκευαστές παρουσιάζονται και επικοινωνούν με το παγκόσμιο κοινό των τεσσάρων τροχών. Η Toyota, ως παγκόσμιος κατασκευαστής ανακοινώνει την σχεδιαστική αναθεώρηση του διάσημου εταιρικού της λογότυπου, μια αναθεώρηση που συνοδεύεται από γενικότερο “φρεσκάρισμα” του τρόπου επικοινωνίας της εταιρίας.
Η απλοποίηση του εταιρικού σήματος θα βοηθήσει τους Ιάπωνες στην επικοινωνία τους με τον υπόλοιπο κόσμο με διάφορους ψηφιακούς τρόπους και όχι μόνο. Το σήμα στην τρισδάστατη μορφή του θα παραμείνει στα μοντέλα παραγωγής της Toyota.
Όπως θα παρατηρήσετε και εσείς στην εικόνα που έδωσε η Toyota στη δημοσιότητα, διαφορές δεν υπάρχουν επί της ουσίας σε σχέση με το σήμα που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά στην απεικόνιση του σήματος σε δύο και όχι τρεις διαστάσεις, όπως ήταν μέχρι σήμερα, χωρίς να παρουσιάζεται παράλληλα το όνομα της ιαπωνικής εταιρίας με λατινικούς χαρακτήρες.
Με αυτή την ευκαιρία η Toyota μας αποκαλύπτει και μια νέα γραμματοσειρά την… Toyota Type την οποία και θα χρησιμοποιεί τόσο στο ψηφιακό περιεχόμενο που θα παράγει όσο και στον έντυπο.
“Αναπτύξαμε τη νέα εταιρικά γραφικά μας σκεπτόμενοι το αύριο. Στόχος μας ήταν να επιτρέψουμε τη δημιουργία μιας ακόμη πιο ισχυρής σύνδεσης με τους πελάτες μας και να τους επιτρέψουμε να μπορούν να ακολουθούν την ταχεία ανάπτυξη της Toyota στα εξηλεκτρισμένα οχήματα, στις υπηρεσίες κινητικότητα και στις online πωλήσεις λιανικής.”, δήλωσε μεταξύ άλλων ο αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Marketing και Customer Experience της Toyota Ευρώπης, Didier Gambart.
Ο νούμερο δύο κατασκευαστής στον κόσμο σε όγκο πωλήσεων παρουσιάζει το νέο του σήμα μερικούς μήνες μετά και από την αντίστοιχη παρουσίαση του νέου εταιρικού αλλά και ακουστικού λογότυπου το οποίο είδαμε από την Volkswagen. Διαβάστε περισσότερα γι αυτό εδώ.