Porsche: Έτσι θα κρατήσει ζωντανά τα ατμοσφαιρικά μοτέρ

Σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον η Porsche τάσσεται υπέρ των ατμοσφαιρικών μοτέρ που θέλει να τα δει να παραμένουν στην παραγωγή.
Porsche ατμοσφαιρικοί κινητήρες

Η “τέχνη” πίσω από το σχεδιασμό και την κατασκευή ενός μοτέρ εσωτερικής καύσης είναι ένα από τα σημεία-κλειδιά για τον χαρακτήρα και την ταυτότητα ενός κατασκευαστή. Πόσο μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με μια εταιρία όπως είναι η Porsche. Σύμφωνα με τελευταίες αναφορές οι Γερμανοί επιθυμούν να τους κρατήσουν στη ζωή για όσο κάτι τέτοιο είναι δυνατό, κάνοντας ό,τι χρειαστεί, παρά το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος της γκάμας τους φέρει υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα.

“Ο ηλεκτρικός κινητήρας που αποδίδει από χαμηλά τη ροπή του και ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας με υψηλό όριο περιστροφής θα ταίριαζαν ιδανικά μεταξύ τους”, δήλωσε στο βρετανικό Autocar o επικεφαλής της Porsche-Motosport, Δρ. Frank-Steffen Walliser και πρόσθεσε πως αυτός ο συνδυασμός θα μπορούσε να τους βοηθήσει να επιβιώσουν.

Δείτε επίσης: Porsche Panamera και νέο ρεκόρ κατηγορίας στο Nurburgring

Η Porsche έχει ήδη ανακοινώσει τα πλάνα της για τον περαιτέρω εξηλεκτρισμό των μοντέλων της έχοντας δεσμεύσει γι αυτά κεφάλαια ύψους 10 δισ. ευρώ και λογικά ένα μέρος από αυτά τα χρήματα θα διατεθεί και για την επιβίωση του ατμοσφαιρικού κινητήρα που χρησιμοποιούν οι Γερμανοί σε μοντέλα τους όπως είναι οι Cayman GT4 και Boxster Spyder. Οι Γερμανοί άλλωστε αναμένουν από τα ηλεκτρικά και εξηλεκτρισμένα μοντέλα τους να αποτελούν περίπου το μισό των ετήσιων πωλήσεων τους έως και το 2025.

Δείτε επίσης: Tips για τέλειες φωτογραφίες του αυτοκινήτου σας από την Porsche 

Φυσικά μένει να δούμε ποιο θα είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο της Porsche που θα συνδυάζει ηλεκτρικό μοτέρ με ατμοσφαιρικό κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά και τις προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτού του υβριδικού συστήματος κίνησης. Όπως και να έχει και σύμφωνα και με τους ίδιους τους Γερμανούς, οι φίλοι των ατμοσφαιρικών κινητήρων της Porsche δεν έχουν κάτι να φοβηθούν, τουλάχιστον για τα επόμενα δέκα περίπου χρόνια.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Cayenne περνά στην ηλεκτρική εποχή με την παρουσίαση του νέου SUV που είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Porsche....
Δύο δεκαετίες πριν, όταν η Porsche Cayenne "γνώριζε" εμπορική επιτυχία επί ελληνικού εδάφους. Πάμε να δούμε ποια ήταν η τιμή της στην χώρα μας!...
Το μποτιλιάρισμα είναι το "τέρας" των πόλεων που τρώει ένα μεγάλο μέρος από τον πολύτιμο χρόνο μας. Μπορούμε να το μειώσουμε κάνοντας τα παρακάτω....
Ο γερμανικός όμιλος κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις του στο 9μηνο με εντυπωσιακή άνοδο στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του που έφτασε το 78% στην Ευρώπη....
Αν έχεις μπει σε Porsche, τότε θα ξέρεις πως ο διακόπτης της μίζας για το κλειδί είναι στo ταμπλό, αριστερά του τιμονιού. Και υπάρχει λογική...
Η Porsche 911 "μπαίνει" στην υβριδική εποχή! Ο Μάνος Στεφανής οδήγησε την ανανεωμένη 992.2 στους δρόμους της Κρήτης......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα