Η “τέχνη” πίσω από το σχεδιασμό και την κατασκευή ενός μοτέρ εσωτερικής καύσης είναι ένα από τα σημεία-κλειδιά για τον χαρακτήρα και την ταυτότητα ενός κατασκευαστή. Πόσο μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με μια εταιρία όπως είναι η Porsche. Σύμφωνα με τελευταίες αναφορές οι Γερμανοί επιθυμούν να τους κρατήσουν στη ζωή για όσο κάτι τέτοιο είναι δυνατό, κάνοντας ό,τι χρειαστεί, παρά το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος της γκάμας τους φέρει υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα.
“Ο ηλεκτρικός κινητήρας που αποδίδει από χαμηλά τη ροπή του και ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας με υψηλό όριο περιστροφής θα ταίριαζαν ιδανικά μεταξύ τους”, δήλωσε στο βρετανικό Autocar o επικεφαλής της Porsche-Motosport, Δρ. Frank-Steffen Walliser και πρόσθεσε πως αυτός ο συνδυασμός θα μπορούσε να τους βοηθήσει να επιβιώσουν.
Δείτε επίσης: Porsche Panamera και νέο ρεκόρ κατηγορίας στο Nurburgring
Η Porsche έχει ήδη ανακοινώσει τα πλάνα της για τον περαιτέρω εξηλεκτρισμό των μοντέλων της έχοντας δεσμεύσει γι αυτά κεφάλαια ύψους 10 δισ. ευρώ και λογικά ένα μέρος από αυτά τα χρήματα θα διατεθεί και για την επιβίωση του ατμοσφαιρικού κινητήρα που χρησιμοποιούν οι Γερμανοί σε μοντέλα τους όπως είναι οι Cayman GT4 και Boxster Spyder. Οι Γερμανοί άλλωστε αναμένουν από τα ηλεκτρικά και εξηλεκτρισμένα μοντέλα τους να αποτελούν περίπου το μισό των ετήσιων πωλήσεων τους έως και το 2025.
Δείτε επίσης: Tips για τέλειες φωτογραφίες του αυτοκινήτου σας από την Porsche
Φυσικά μένει να δούμε ποιο θα είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο της Porsche που θα συνδυάζει ηλεκτρικό μοτέρ με ατμοσφαιρικό κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά και τις προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτού του υβριδικού συστήματος κίνησης. Όπως και να έχει και σύμφωνα και με τους ίδιους τους Γερμανούς, οι φίλοι των ατμοσφαιρικών κινητήρων της Porsche δεν έχουν κάτι να φοβηθούν, τουλάχιστον για τα επόμενα δέκα περίπου χρόνια.