Τις περισσότερες φορές, τα άρθρα που σχετίζονται με τη Lancia Delta Integrale αφορούν κάποια δημοπρασία. Στην προκειμένη περίπτωση, όμως, δε συνέβη κάτι τέτοιο. Το αυτοκίνητο που βλέπετε δεν κατασκευάστηκε για να παραμείνει στατικό, αλλά για να «κατεβάζει» χρόνους.
Διαβάστε επίσης: Νέες εικόνες της σύγχρονης Lancia Delta Integrale
Το συγκεκριμένο project ονομάζεται «Delta Fenice 105». Βασίζεται σε μια Delta Integrale Evo II του 1993 και έχει αναβαθμιστεί από τον ιδιοκτήτη ιαπωνικής καταγωγής σε κάθε επίπεδο. Οι φωτογραφίες που βλέπουμε προέρχονται από το «Tokyo Auto Salon» στο οποίο έκλεψε την παράσταση στο παρελθόν.
Εξωτερικά έχουν διευρυνθεί τα φτερά, με το «105» του ονόματος να παραπέμπει στα χιλιοστά που αυξήθηκε η κάθε πλευρά. Όλες οι αεροδυναμικές παρεμβάσεις έχουν γίνει με χρήση ανθρακονημάτων, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει μία τεράστια αεροτομή. Οι ζάντες είναι της Enkei και «φιλοξενούν» τεράστιες δισκόπλακες αγωνιστικής χρήσης.
Το εσωτερικό δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα καθαρό αγωνιστικό. Τα καθίσματα είναι της Recaro και συνοδεύονται από ζώνες πολλαπλών σημείων της OMP. Υπάρχει ένας κλωβός ασφαλείας και το πιο ενδιαφέρον σημείο είναι σίγουρα η οθόνη της MoTeC. Ο λόγος; Τα γραφικά της παραπέμπουν στην κλασσική Lancia Delta Integrale.
Κάτω από το καπό υπάρχει o γνωστός κινητήρας της ιταλικής φίρμας. Βέβαια, έχουν αντικατασταθεί σχεδόν όλα τα κινούμενα μέρη. Επιπλέον προστέθηκε μία τουρμπίνα Garrett GT3037 και το αποτέλεσμα είναι 600 και πλέον ίπποι. Εννοείται ότι περνούν και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός ενισχυμένου κιβωτίου ταχυτήτων, ενώ δεν απουσιάζει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Πηγή: speedhunters.com