Το CX-30 2.5 Turbo, όπως είναι το πλήρες όνομα του, προορίζεται για την ώρα, μόνο για τις αγορές της Β. Αμερικής και το μεγάλο μοτέρ των δυόμιση λίτρων δίνει το crossover των Ιαπώνων σημαντικά πιο δυναμικές επιδόσεις έναντι των ευρωπαϊκών του εκδόσεων. Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία αλλά με τις αυστηρές προδισαγραφές ρύπων που ισχύουν στην Ε.Ε. πολύ δύσκολα θα δούμε το CX-30 2.5 Turbo να κυλά τους τροχούς τους και από αυτή την πλευρά του Ατλαντικού.
Το “παρών” κάτω από το καπό δίνει ο Skyactiv-G υπερτροφοδοτούμενος 4κύλινδρος κινητήρας της Mazda των 2,5 λίτρων, ο οποίος, ανάλογα με την ποιότητα της βενζίνης, αποδίδει ως μέγιστη ισχύ 227-250 ίππους και 420-434 Nm ροπής. Η κίνηση φτάνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω της i-Activ 4κίνησης της Mazda και ενός αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων.
Στιλιστικά και έναντι των υπόλοιπων εκδόσεων το τουρμπάτο CX-30 ξεχωρίζει από τις ζάντες των 18 ιντσών που είναι βαμμένες σε μαύρο χρώμα, όπως και οι εξωτερικοί καθρέπτες. Ελαφρώς μεγαλύτερες σε διάμετρο είναι και οι στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης, ενώ στο πίσω μέρος βλέπουμε στο όνομα του SUV της Mazda να έχει προστεθεί και το συνθετικό “TURBO”. Ο εξοπλισμός του μοντέλου που θα αποτελεί λογικά και την κορυφαία έκδοση του CX-30 στις Η.Π.Α. παρουσιάζεται ιδιαίτερα πλούσιος και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και ηχοσύστημα της Bose με 12 συνολικά ηχεία.
Οι πωλήσεις του Mazda CX-30 2.5 Turbo stiw Η.Π.Α. αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του 2020, με την τιμή του να μην έχει ανακοινωθεί ακόμη.