Αποκάλυψη για την ανοιχτή BMW Σειρά 4 (+video)

H ώρα για την αποκάλυψη της ανοιχτής έκδοσης της νέας BMW 4 ήρθε με τους Βαυαρούς να προχωρούν στην επίσημη παρουσίαση της.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
BMW 4 Convertible 2020

Το μεγάλο ενδιαφέρον φυσικά με τη νέα ανοιχτή BMW 4 Convertible είναι η “αφαίρεση” της οροφής με τη νέα γενιά να εγκαταλείπει παράλληλα τη σκληρή αναδιπλούμενη της προηγούμενης γενιάς. Η BMW αναφέρει πως η εν λόγω οροφή είναι παράλληλα 40% ελαφρύτερη έναντι τις σκληρής, κάτι που ακούγεται λογικό. Η οροφή θα είναι διαθέσιμη σε δύο χρώματα, μια μαύρη και μια ανθρακί ώστε να ταιριάζει καλύτερα ανάλογα και με το χρώμα του αμαξώματος.

Διαβάστε επίσης – Νέα BMW Σειρά 4: Δείτε τη σε επίσημες εικόνες και video

Η νέα υφασμάτινη οροφή καταλαμβάνει και σημαντικά μικρότερο χώρο όταν είναι αναδιπλωμένη με τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ να ανέρχεται στα 300 λίτρα και να παρουσιάζεται αυξημένη κατά 80 ολόκληρα λίτρα σε σχέση με πριν. Με την οροφή στη θέση της ο χώρος αποσκευών φτάνει στα 385 λίτρα, συν 15 έναντι του προηγούμενου μοντέλου.


Παρά την αφαίρεση της οροφής και τις ενισχύσεις στις οποίες προχώρησαν οι Βαυαροί για τα απαραίτητα επίπεδα στιβαρότητας, Οι Βαυαροί κάνουν λόγο για κατανομή βάρους στο 50:50 μεταξύ των δύο αξόνων. Έναντι του απερχόμενου μοντέλου η BMW αναφέρει και μεγαλύτερα μετατρόχια κατά 28 και 18 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Η νέα ανοιχτή BMW 4 θα είναι διαθέσιμη σε έξι διαφορετικές εκδόσεις αναφορικά με τους κινητήρες της, τρεις με μοτέρ βενζίνης και τρεις diesel.

Στη βάση έχουμε την 420i που φέρει 2λιτρο 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο το οποίο συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων και αποδίδει 184 ίππους και 300 Nm ροπής στις 5.000-6.500 και 1.350-4.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Με αυτό το μοτέρ τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,2 δεύτερα και η τελικά φτάνει στα 236 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης – BMW Σειρά 4: O επικεφαλής σχεδίασης απαντά στις κριτικές

Ακολουθεί η 430i που φέρει την ισχυρότερη έκδοση του παραπάνω κινητήρα με την απόδοση να φτάνει για την περίσταση στους 258 ίππους και τα 400 Nm ροπής στις 5.000-6.500 και 1.550-4.400 σ.α.λ. Σαφώς πιο δυναμικές οι επιδόσεις εδώ με 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα και τελική 250 χλμ./ώρα.

Επόμενη η κορυφαία από πλευράς απόδοσης 4κίνητη M440i xDrive με τον εν σειρά 6κύλινδρο των τριών λίτρων των 374 ίππων και 500 Nm ροπής στις 5.500-6.500 σ.α.λ. και 1.900-5.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση η 4κίνητη cabrio BMW χρειάζεται 4,9 δευτερόλεπτα με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Στους κινητήρες πετρελαίου έχουμε την 420d με τον δίλιτρο 4κύλινδρο turbo που φέρει και ήπια υβριδικό σύστημα 48V (11 ίππων) με απόδοση 190 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 400 Nm ροπή στις 1.750-2.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 7,6 δεύτερα και η τελική φτάνει στα 236 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης: Νέες BMW M3 Sedan και M4 Coupe (+video)

Η 430d που ακολουθεί φέρει τον εν σειρά 6κύλινδρο diesel των τριών λίτρων, ο οποίος αποδίδει 286 ίππους στις 650 Nm στις 4.000 και 1.500-2.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Εδώ η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 5,9 δευτερόλεπτα και η τελική φτάνει στα 250 χλμ./ώρα. Το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ δίνει και εδώ το “παρών”.

Η κορυφαία πετρελαιοκίνητη ανοιχτή 4άρα είναι η 4κίνητη M440d. Φέρει και αυτή το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης με το τρίλιτρο μοτέρ πετρελαίου να αποδίδει ωστόσο 340 ίππους και 700 Nm ροπής στις 4.400 και 1.750-2.250 σ.α.λ. αντίστοιχα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]