Hopium Machina: Με όνομα… εθιστικό και υδρογονοκίνηση

Το Hopium Machina μας έρχεται από τη Γαλλία και θέλει να συνδυάσει την πολυτέλεια με την υδρογονοκίνηση, με αυτονομία 1.000 χλμ.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Hopium Machina 2020

Άλλος ένας κατασκευαστής που ξεπηδά από το “πουθενά” έρχεται στο προσκήνιο και υπόσχεται να φέρει νέα δεδομένα στο τραπέζι, αυτή τη φορά στα πολυτελή αυτοκίνητα. Ο λόγος για την Hopium που μας παρουσιάζει το concept Machina ένα πολυτελές σεντάν όπως το χαρακτηρίζει η ίδια το οποίο ίσως και να είναι το πρώτο στην κατηγορία που θα κινείται από υδρογόνο όταν τελικά περάσει στην παραγωγή.

H Hopium είναι θυγατρική της Hydrogen Motive Company (HMC) μιας νέας εταιρίας από τη Γαλλία που ευελπιστεί να παίξει στο μέλλον πρωταγωνιστικό ρόλο στον τομέα της υδρογονοκίνησης. Στο “τιμόνι” και των δύο εταιριών βλέπουμε τον οδηγό αγώνων αντοχής Olivier Lombard.

Σαν σχέδιο το Machina που χρησιμοποιεί κυψέλες υδρογόνου για την τροφοδοσία των ηλεκτρικών μοτέρ του έχει μπόλικο ενδιαφέρον με ιδιαίτερα αεροδυναμικό προφίλ και χαμηλή απόσταση από το έδαφος.


Προς το παρόν υπάρχουν ελάχιστες πληροφορίες διαθέσιμες για το Machina με την εταιρία να έχει ανακοινώσει μόνο την μέγιστη ισχύ των 500 ίππων αλλά και την αυτονομία των 1.000 χλμ. που θα δίνουν οι δεξαμενές υδρογόνου, οι οποίες μπορούν να γεμίσουν σε διάστημα μόλις τριών λεπτών.

Σε φυσική μορφή το πρωτότυπο σεντάν της γαλλικής εταιρίας αναμένεται να το δούμε σε έναν χρόνο περίπου από το τώρα με την παραγωγή του να ξεκινά κάποια στιγμή την επόμενη 5ετία. Από αυτό και μόνο καταλαβαίνουμε ότι πρέπει να… μπει πολύ νερό ακόμη στο αυλάκι για τη νεοσύστατη γαλλική εταιρία ώστε να έχει κάποια πιθανότητα να ανταγωνιστεί τα μοντέλα που θα υπάρχουν στην κατηγορία τότε, ακόμη και σημερινά.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]