Όπως και με άλλες εκδόσεις του Stonic έτσι και η νέα GT Line δίνει τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να επιλέξουν διαφορετικά χρώματα για την οροφή και το αμάξωμα του μικρού crossover με τους συνδυασμούς, ανάλογα και με την αγορά στην οποία διατίθεται, να φτάνουν έως και τους δεκαπέντε.
Έναντι των υπόλοιπων εκδόσεων το Stonic GT Line ξεχωρίζει λόγω των αλλαγών που έχουν γίνει στον εμπρός εμπρός προφυλακτήρα με τις τρεις εισαγωγές αέρα στο πάνω μέρος, τους LED προβολείς ομίχλης στο κάτω αλλά και το μεταλλικό φιλέτο που έχει προστεθεί σε αυτή την περιοχή. Διαφορετική είναι και η “γρίλια” της μάσκας, ενώ τα καλύμματα των καθρεπτών είναι βαμμένα μαύρα. Πιο δυναμική σχεδίαση έχει και ο πίσω προφυλακτήρας που ενσωματώνει στη σχεδίαση του ψευτοδιαχύτη αλλά και ένα σχεδιαστικό μοτίβο που μοιάζει με απολήξεις εξάτμισης. Στο στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης GT Line ανήκουν οι full LED προβολείς αλλά και οι ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών.
Διαβάστε επίσης: Το νέο καινοτόμο κιβώτιο της Kia, κάνει το αδύνατο δυνατό!
Αλλαγές έχουμε και στο εσωτερικό με την Kia να τοποθετεί επενδύσεις στο ταμπλό που θυμίζουν ανθρακονήματα, αποκλειστικά για την νέα έκδοση GT Line. Αποκλειστικές είναι και οι επενδύσεις των καθισμάτων που συνδυάζουν μαύρο ύφασμα με συνθετικό δέρμα με τις ραφές να είναι λευκές. Στο νέο τιμόνι με το επίπεδο κάτι μέρος βλέπουμε επίσης διάτρητο δέρμα αλλά και το logo της έκδοσης, ενώ ο πίνακας πληροφοριών του οδηγού συμπληρώνεται από μια οθόνη 4,2 ιντσών.
Το Kia Stonic GT Line φέρει την τελευταία γενιά συστημάτων πολυμέσων της κορεάτικης εταιρίας Phase II, που προσφέρει διευρυμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας (π.χ. έως και δύο τηλέφωνα συνδεδεμένα ταυτόχρονα) και χρησιμοποιεί οθόνη αφής με διαγώνιο οχτώ ιντσών.
Στα των κινητήρων το Stonic GT Line αξιοποιεί το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης της Kia που συνδυάζει τον turbo TGDi Smartstream κινητήρα του ενός λίτρου με μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και μικρό ηλεκτρικό κινητήρα-γεννήτρια. Το σύστημα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις από πλευράς απόδοσης με 100 και 120 ίππους αντίστοιχα και τρία διαθέσιμα προγράμματα λειτουργίας: Eco, Sport, Normal. Το μοτέρ συνδυάζεται με το νέο “έξυπνο” χειροκίνητο κιβώτιο iMT που αποσυμπλέκει αυτόματα τον κινητήρα όταν δεν υπάρχουν απαιτήσεις για δύναμη, χωρίς ο οδηγός να βγάλει ταχύτητα. Προαιρετικά είναι διαθέσιμο και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων, ενώ ως βασική έκδοση θα προσφέρεται ο turbo 1.000άρης κινητήρας στην έκδοση των 100 ίππων χωρίς όμως το ήπια υβριδικό σύστημα.
Η πωλήσεις του Kia Stonic GT Line, που θα κατασκευάζεται στην Κορέα, αναμένεται να ξεκινήσουν στην Ευρώπη προς το τέλος του 2020.